Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


LodyBonano podsumowują rok 2019
W 2019 roku pod szyldem LodyBonano działało ponad 220 lodziarni w całej Polsce. W sumie sprzedały one blisko 12 milionów porcji zimnych deserów. Teraz marka szykuje dla franczyzobiorców spore zmiany w dotychczasowych modelach współpracy – możliwość sprzedaży całorocznej.
czytaj więcej
Sposób KOKU na franczyzę
Franczyza to jedna z popularniejszych w Polsce form rozwoju gastronomii. Przedsiębiorcy, którzy się na nią zdecydowali, przyznają, że najtrudniejsza część planu to utrzymanie jednolitych standardów i powtarzalności we wszystkich punktach. Da się to jednak zrobić, gdy wszyscy grają do jednej bramki.
czytaj więcej
Mąka Tortowa i jej podlaska historia
Gospodynie domowe na Podlasiu od lat uwielbiają jeden produkt. To Mąka Tortowa, która na etykiecie ma charakterystyczny tort ze świeczką. Mało kto wie, że jej historia sięga lat pięćdziesiątych, a produkcja zaczęła się w Polskich Zakładach Zbożowych przy ulicy Elewatorskiej w Białymstoku. Warto też dodać, że nazwa całej ulicy pochodzi od licznych elewatorów należących do młyna.
czytaj więcej
Makarun w wersji smart
Makarun wprowadza do oferty nową opcję franczyzową – wyspę. W ten sposób marka sięga do najatrakcyjniejszych miejsc w centrach handlowych i biurowcach. Lokal, zajmujący zaledwie 10 m.kw. da się w zasadzie postawić wszędzie.
czytaj więcej
Drukarka fiskalna – czy duże firmy mają obowiązek jej posiadania?
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy powinni zainwestować w drukarkę fiskalną albo czy po przekroczeniu określonej liczby PLU muszą rezygnować z tradycyjnej kasy fiskalnej. Polskie prawo nie reguluje tego żadnymi przepisami, jednak przy większej liczbie towarów lub usług, jest to po prostu praktyczne rozwiązanie.
czytaj więcej
Fastfood nowej ery jest slow
Burgerownia, w której nie uświadczysz zamrażarki czy mikrofalówki brzmi jak lokal z innej epoki. Twórcy Bistro Krówka i Połówka uważają jednak, że wyprzedzają swoją. Wszystkie znaki na ziemi i niebie pokazują bowiem, że nadchodzi czas slowfoodów.
czytaj więcej
Logistyka obejmuje coraz więcej usług
Logistyka dynamicznie się zmienia, a zmiany te związane są z rozwojem handlu i rynku e-commerce. Jeszcze nie tak dawno z nowoczesnością kojarzony był system 3PL – dziś coraz częściej mówi się o 4PL, a nawet o 5PL. Co oznaczają te skróty i dlaczego są ważne dla firmy podejmującej współpracę z operatorem usług logistycznych?
czytaj więcej
Jak prawidłowo wdrożyć i prowadzić PPK w swojej firmie?
Wprowadzenie pracowniczych planów kapitałowych (PPK) jest jednym z najważniejszych wyzwań dla pracodawców w najbliższych latach. Dzięki publikacji „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat” poznasz swojej obowiązki i przygotujesz się do prowadzenia pracowniczych planów kapitałowych.
czytaj więcej
Sieć Kurcze Pieczone obchodzi 24. urodziny!
Sieć Kurcze Pieczone istnieje na polskim rynku już od 24 lat. Jej właściciele zaczynali od jednej przyczepy gastronomicznej w Oławie, dzisiaj lokale działające pod ich szyldem można spotkać w 45 miastach Polski. W czym tkwi sekret ich sukcesu?
czytaj więcej
TIS Group rozpoznawalną marką na Białorusi
TIS Group, firma z Podlasia produkująca kotły C.O., która od lat ma ugruntowaną pozycję na krajowym rynku, znakomicie sprzedaje się także na Białorusi. – Współpracujemy z kontrahentami ze Wschodu od dawna, a perspektywy są ciągle rozwojowe – ocenia Tomasz Mańczuk prezes TIS Grup.
czytaj więcej
1...70717273747576...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top