Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


137 dni – tyle średnio trwa wynajęcie biura w Polsce
137 dni, tyle średnio trwa wynajęcie biura w Polsce, pokazują sierpniowe dane REDD INDEX. Wskaźnik liczy czas od momentu kiedy oferta biura pojawia się na rynku do momentu kiedy oferta znika.
czytaj więcej
Sprzedaż przez edukację
Rozwój technologiczny, spowodował także pojawienie się dość skomplikowanych urządzeń.
czytaj więcej
PGS: wzrastające koszty ubezpieczeń zabijają przedsiębiorców i branżę spożywczą
Wzrost składek ZUS dla przedsiębiorców, prowadzących działalność w ramach ogólnopolskich sieci i spółdzielni spożywczych stanowią realne zagrożenie dla ich dalszej działalności. Przyszłoroczny, podstawowy obowiązek, który wyniesie aż 1445 zł miesięcznie, nie tylko ograniczy, lecz zmusi do zamknięcia tysiące przedsiębiorców, prowadzących małe, lokalne sklepy spożywcze – jedyne źródło utrzymania dla setek tysięcy rodzin – podkreśla Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów skupiając ej m.in. sklepy Top Market w całym kraju.
czytaj więcej
Katherine Kostereva, dyrektor generalny i partner zarządzający w bpm’online, w TOP 50 SaaS CEO 2019
The Software Report (TSR) (www.thesoftwarereport.com) ogłosił tegoroczną listę TOP 50 i wskazał najlepszych dyrektorów generalnych (ang. CEO). Raport obejmował CEO działających na rzecz firm oferujących oprogramowanie dostępne w chmurze obliczeniowej (SaaS – software as a service). Kahterine Kosterewa znalazła się na 20 pozycji wśród takich postaci jak Don MacAskill (Flickr, SmugMug),, Will Hayes (Lucidworks) czy Reggie Aggarwal (Cvent).
czytaj więcej
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to w Polsce niekwestionowany lider w kategorii gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
czytaj więcej
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
Jak sprawić, aby klient stojący przed półką sklepową sięgnął właśnie po nasz produkt? Jednym ze sposobów, które motywują konsumentów do zakupów są akcje marketingowe z nagrodami.
czytaj więcej
Czy bycie multifranczyzobiorcą naprawdę się opłaca?
Franczyza lodowa to biznes, w którym wielu przedsiębiorców szybko decyduje się na otworzenie kolejnego punktu sprzedaży. Niskie koszty inwestycji oraz perspektywa sprawnego mnożenia zysków sprawiają, że bycie multifranczyzobiorcą staje się coraz bardziej popularne.
czytaj więcej
Outsourcing logistyki w sklepie internetowym
Dwa, bardzo podobne do siebie sklepy internetowe mogą być zupełnie inaczej zorganizowane. W ostatecznym rozrachunku właśnie organizacyjna sprawność może zdecydować o tym, który z tych e-sklepów wygra konkurencyjną walkę. Lepsza, sprawniejsza logistyka może mieć tu decydujące znaczenie.
czytaj więcej
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą. Jeśli jednak przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może nam przynieść wiele pożytku.
czytaj więcej
Fruehauf - francuskie naczepy produkowane przez polską firmę!
W maju 2015 roku polska firma Wielton przejęła największego producenta naczep we Francji, markę Fruehauf. Dzięki wspólnemu wysiłkowi polsko-francuski zespół badaczy będzie pracował nad udoskonaleniem naczep kurtynowych i innych rozwiań.
czytaj więcej
1...78798081828384...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top