Znajdź informacje

Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia


PUSH z aplikacji tańszy niż SMS
Według raportu PRNews.pl 22 banki w Polsce oferują swoje usługi za pomocą aplikacji mobilnych i lekkich serwisów transakcyjnych, a liczba aktywnych użytkowników bankowości mobilnej zbliżyła się już do 6 mln. Polacy znaleźli się w gronie liderów, jeśli chodzi o korzystanie z mobilnych aplikacji bankowych w Europie. Rosnącą popularność aplikacji banki wykorzystują do przekazywania swoim klientom spersonalizowanych ofert. Takie możliwości stwarza m.in. technologia PUSH, która pozwala na przesyłanie wiadomości bezpośrednio na urządzenia, na których zainstalowano aplikację, również wtedy, gdy jest ona nieaktywna. Według ustaleń firmy Infobip powiadomienia PUSH umożliwiają oszczędności rzędu 40% w porównaniu z komunikacją realizowaną przez banki za pośrednictwem SMS-ów.
czytaj więcej
Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole
Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.
czytaj więcej
Edukacja i doświadczenie kluczem do sukcesu na rynku Forex
Rynek walutowy Forex stwarza potężne możliwości inwestycyjne, ale aby zacząć handlować na tym rynku trzeba posiąść podstawową, elementarną wiedzę na temat Forexu. Dodatkowo nieocenione pozostaje doświadczenie zdobyte podczas handlu na rachunkach demonstracyjnych, na których można dokonywać realnych transakcji, ale na "sztucznych pieniądzach".
czytaj więcej
TCC – konferencja z udziałem ubezpieczycieli z całego świata odbyła się w Warszawie
W dniach 14-15 września w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja TCC – jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej.

Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.
czytaj więcej
Złoty w obliczu huśtawki dolara – perspektywa do końca 2016r.
Kolejne miesiące br. mogą przynieść spore zmiany na rynkach walutowych, właśnie za sprawą amerykańskiego dolara. Przyszły tydzień zapowiada się niezwykle interesująco: spodziewamy się decyzji Rezerwy Federalnej w sprawie wysokości stóp procentowych, oraz poznamy projekcje Komitetu Otwartego Rynku odnośnie gospodarki USA i planów dotyczących kosztu pieniądza w przyszłości. Dodatkowo po decyzji dojdzie, jak zwykle, do konferencji prasowej Janet Yellen - szefowej FED, podczas której, zmienność na rynkach jest większa, niejednokrotnie znacznie zmieniając kierunki.
czytaj więcej
Havas Media dla Skarbnicy Narodowej
Rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii Skarbnicy Narodowej. Za zaplanowanie i zakup mediów biorących udział w akcji promocyjnej odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
czytaj więcej
FUNT W ODWROCIE
6,09 z końca listopada 2015 roku to już historia. Funt osłabiony Bretixem, niepewnością co do szans gospodarki Wielkiej Brytanii po wyjściu z Unii Europejskiej, zmianami w brytyjskim rządzie oraz dalszą niepewnością co terminu rozpoczęcia wdrażania procedury wyjścia z Unii, doprowadziły do znacznej przeceny na rynkach.
czytaj więcej
Darmowe przelewy do mBanku z Rkantor.com
Klienci kantoru internetowego Rkantor.com mogą za darmo zlecać przelewy walutowe i w PLN z Rkantor.com do mBanku. Czas oczekiwania na pieniądze został skrócony do minimum – są one księgowane w mBanku nawet w ciągu 5 min.!
czytaj więcej
Modernizacja systemów kluczem do cyfrowej transformacji – badanie europejskich firm ubezpieczeniowych
Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.
czytaj więcej
1...14151617181920...40

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top