Znajdź informacje

Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia


Sierpniowa sprzedaż Redanu potwierdza dobre przyjęcie jesiennej kolekcji
Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu br. Obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8% r./r. Sieć dyskontowa kontynuowała wzrostowy trend. W części modowej cieszy bardzo dobre przyjęcie jesiennej kolekcji.
czytaj więcej
Niekoniecznie na waciki – na co pożyczają Polacy?
„Klient musi być zadowolony, nieporozumienia wykluczone” – to fragment regulaminu, który widniał w pracowni portretowej Stanisława Ignacego Witkiewicza. Nie wiadomo jaką opinię na temat szybkich pożyczek miałby dziś Witkacy i na co przeznaczyłby dodatkową gotówkę, nie jest jednak tajemnicą, że Polacy polubili szybkie pożyczki i korzystają z nich regularnie.
czytaj więcej
Redan negocjuje sprzedaż mniejszościowego pakietu akcji Adesso za 35 mln zł
Grupa Kapitałowa Redan opublikowała skonsolidowane wyniki za pierwsze półrocze br. Redan negocjuje sprzedaż inwestorowi finansowemu mniejszościowego pakietu spółki Adesso zarządzającej działalnością dyskontowej sieci TextilMarket.
czytaj więcej
APS SA. Mocny kwartał i półrocze
Jeszcze wyższe przychody i zysk netto, 12 dużych kontraktów i  prognozowane 22 mln obrotu na koniec roku - notowana na NewConnect spółka Automatyka Pomiary Sterowanie SA ma za sobą bardzo dobre półrocze.
czytaj więcej
Bezpieczne finanse seniora
Bycie seniorem nie musi oznaczać, że świat nowoczesnych finansów bezpowrotnie zamyka przed nami swoje drzwi. Kluczem do ich otwarcia jest wiedza, która uchroni każdego, nie tylko seniora, przed niepotrzebnie stresującymi sytuacjami.
czytaj więcej
Połowa instytucji finansowych toleruje straty spowodowane cyberprzestępczością
Według badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab wraz z B2B International w 2014 roku 52% firm z sektora finansowego rekompensuje klientom straty poniesione w wyniku oszustwa internetowego bez badania okoliczności zdarzenia.
czytaj więcej
Banki wciąż inwestują w celebrytów, ale obniżają wydatki reklamowe. Trend może zahamować bankowość mobilna.
Sektor finansowy ogranicza wydatki na reklamę. W ciągu pierwszych 4 miesięcy br. wydał prawie 500 mln złotych - o 8% mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Spadek wydatków może być spowodowany oczekiwaniem na promocje, wynikające z sojuszy pomiędzy bankami i telekomami. W drugiej połowie roku, rynek czeka zacięta walka o klienta - uważają analitycy domu mediowego Equinox Polska, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
czytaj więcej
Hogan Lovells doradzało BGK przy niepublicznej emisji obligacji PKP
Warszawskie biuro kancelarii Hogan Lovells doradzało Bankowi Gospodarstwa Krajowego przy niepublicznej emisji zabezpieczonych obligacji średnioterminowych, które będą emitowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
czytaj więcej
Coraz więcej szkodliwych programów atakuje konta bankowe online
Kaspersky Lab informuje o wzroście ilości szkodliwego oprogramowania potrafiącego kraść pieniądze użytkowników kont bankowych online. W badanym okresie, od 19 kwietnia do 19 maja 2014 r., rozwiązania firmy Kaspersky Lab zablokowały 341 216 prób uruchomienia takich niebezpiecznych aplikacji – o 36,6% więcej w stosunku do poprzedniego miesiąca.  
czytaj więcej
Bezpieczna i prosta pożyczka – od A do Z
Na rynku usług finansowych dla klientów indywidualnych funkcjonuje obecnie wiele instytucji, które udzielają atrakcyjnych pożyczek na krótki okres czasu. Jak wybrać właściwą, dzięki której szybko i bezpiecznie otrzymasz pieniądze?
czytaj więcej
123...373839404142434445

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top