Znajdź informacje

Gospodarka, Przemysł


Pro Progressio i JLL rozpoczyna współpracę
Fundacja Pro Progressio, wspierająca rozwój branży outsourcingowej i międzynarodowa firma doradcza JLL, świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, podpisały umowę o współpracy.
czytaj więcej
Nowe saloniki Kolportera
Galerie i centra handlowe w Rybniku, Lubinie, Poznaniu, Gliwicach i Krakowie – to tylko niektóre miejsca, gdzie w lipcu otwarto nowe punkty handlowe Kolportera. Ogólnopolska sieć Kolportera powiększyła się w lipcu łącznie o 17 punktów – 5 salonów Top-Press i 12 saloników prasowych.
czytaj więcej
Polska żywność – przekonaj się ile wiesz na jej temat
Na medycynie, piłce nożnej i kulinariach znamy się wszyscy, a przynajmniej lubimy tak sądzić. Polskie produkty spożywcze nie mają przed Tobą tajemnic? Sprawdź swoją wiedzę!
czytaj więcej
Barter inwestuje w rozbudowę terminala w Sokółce
Barter SA rozpoczął rozbudowę swojego terminala przeładunkowego w Sokółce. Dzięki inwestycji spółka będzie w stanie świadczyć zewnętrzne usługi transportowe w kierunku wschodnim – na rynki krajów byłego WNP i Azji.
czytaj więcej
Nie daj sobie wlepić kary za parkowanie!
Średnio 20 tysięcy kar miesięcznie dostają kierowcy, którzy nie opłacają postoju w warszawskiej strefie płatnego parkowania. W innych miastach sytuacja nie wygląda lepiej. Problemów można uniknąć korzystając z mobilnej aplikacji pozwalającej płacić za postój.
czytaj więcej
Reklama w wielkim mieście
Wielkie miasta, które na co dzień tętnią życiem, są idealnym środowiskiem do reklamowania się. Codziennie tysiące ludzi chodzi ulicami i są oni potencjalnymi odbiorcami reklam wielkoformatowych. Nie ma znaczenia czy zwracają na nie uwagę świadomie czy przypadkowo, zewnętrzna forma reklamy jest zauważalna. Powszechne staje się też zamieszczanie reklam na środkach komunikacji miejskiej. Pojawiają się na nich komunikaty z coraz większej liczby dziedzin - nie tylko nowe produkty, ale też usługi, filmy, książki czy nawet spektakle teatralne.
czytaj więcej
Największy polski serwis z lokalnymi trunkami wystawiony na sprzedaż
Już niebawem wystartuje polski portal dropshippingowy, zrzeszający producentów i konsumentów alkoholi regionalnych - allCool.pl. Tym, co go wyróżnia to nowoczesne rozwiązanie logistyczne, które ma na celu skrócenie procedury zamówień i ułatwienie dostawy produktu.
czytaj więcej
IKEA rozszerza współpracę z Andropol S.A.
Nie tylko na rynki zagraniczne, ale również do polskich sklepów IKEA trafią tekstylia, produkowane przez Andropol S.A.  Spółka pozytywnie przeszła audyt IKEA i przedłużyła współpracę z koncernem.
czytaj więcej
Saloniki prasowe z myślą o turystach
Saloniki prasowe Kolportera i salony Top-Press jak co roku przygotowały ofertę wakacyjną adresowaną do turystów. W tym roku nowością są preparaty przeciwko komarom i kleszczom – płyn  oraz spray, oba o nazwie Kontra.
czytaj więcej
Powstał Klub Liderów Przyszłości
17 lipca 2014 w warszawskiej restauracji St. Antonio odbyło się I spotkanie Klubu Liderów Przyszłości. Jego członkowie zostali wyłonieni w ramach programu „25/25. Młodzi liderzy na start”, odbywającego się pod patronatem Władysława Kosiniak-Kamysza – Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Wśród 25 Liderów znaleźli się m.in. Adam Bodnar, Rafał Brzoska, Joanna Erbel, Maria Seweryn, Olga Kozierowska, Dorota Masłowska, Artur Kurasiński, Michał Sadowski czy Patrycja Piekutowska, której koncert uświetnił spotkanie.
czytaj więcej
123...141516171819202122

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top