Znajdź informacje

Komputery, Internet, Elektronika


5 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym
Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż oraz zadowolenie klientów należy sprostać stawianym wyzwaniom. W artykule opisaliśmy 5 kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie.
czytaj więcej
Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Emoji :-)
Obchodzimy dziś święto uśmiechniętej buźki, bez której trudno sobie wyobrazić prowadzenie konwersacji w sieci. Pokochaliśmy emoji, język internetowej komunikacji opartej na różnego rodzaju grafikach. Emotikony uznane zostały za najszybciej rozwijający się obecnie język na świecie. Są znakiem naszych czasów i towarzyszą nam nie tylko w rozmowach toczonych na Facebooku, ale wkraczają także w inne obszary, np. w komunikację marketingową. Badanie „2016 Emoji Report” przeprowadzone przez Emogi Research Team mówi, że w roku ubiegłym, w samych tylko wiadomościach mobilnych, emotikonek użyto aż 2,3 tryliona razy!
czytaj więcej
Raport UKE: mniej kart SIM, mniej SMS-ów
Z opublikowanego właśnie przez UKE „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2016 roku” wynika, że na koniec 2016 roku aktywnych było 55,5mln kart SIM, czyli o 2 procent mniej, niż rok wcześniej. Ten spadek to efekt wprowadzenia przepisów wprowadzających obowiązek rejestracji kart prepaid. Znacznemu zmniejszeniu uległa również liczba wysłanych SMS-ów. Użytkownicy polskich sieci komórkowych w ubiegłym roku wysłali ogółem 50,2 mld wiadomości tekstowych, o 1,7mld mniej niż w 2015 roku. Rośnie natomiast liczba kart Machine2Machine zarejestrowanych w sieciach polskich operatorów. W 2016 roku było 2,5 mln takich kart, co oznacza, że w ubiegłym roku liczba kart M2M wzrosła o 671 tysięcy.
czytaj więcej
Jakie akcesoria mobilne warto mieć przy sobie podczas urlopu?
Według firmy analitycznej IDC w 2016 roku sprzedano w Polsce prawie 8 milionów sztuk smartfonów, czyli o ponad 5 procent więcej niż w rok wcześniej. Służą nam do pracy, do rozrywki, do komunikacji z najbliższymi i nie tylko. Korzystamy z nich w zasadzie cały rok, nie zapominamy o smartfonach również wtedy, gdy pakujemy się na wakacje. No bo czym będziemy robili zdjęcia tych wszystkich pięknych miejsc, które odwiedzimy? Poza tym, lepiej pozostawać w kontakcie ze znajomymi i rodziną zwłaszcza, jeśli wybieramy się na wakacje do egzotycznego kraju. Często jednak w podróży nasz sprzęt może się rozładować, lub po prostu ulec uszkodzeniu. Zawsze lepiej wcześniej zadbać o odpowiednie akcesoria, aby cieszyć się wakacjami, a nie martwić problemami ze smartfonem
czytaj więcej
Google prawdę ci powie
Podobno nie ma głupich pytań, jednak zdarzają się takie, których jednak głośno zadać nie wypada. Ale od czego jest Google? Cierpliwy i wszechwiedzący, jak to wyszukiwarka! Jakie pytania zadajemy, kiedy nikt nie widzi, co wystukujemy na klawiaturze? Agencja SEMTEC wybrała najdziwniejsze pytania ze słowem-kluczem „CZY” wpisywane w Google.
czytaj więcej
To już 30 lat! Format GIF przeżywa drugą młodość i znajduje nowe zastosowania
Animowane obrazki znajdujemy w każdym zakątku Internetu i aż trudno uwierzyć, że GIF-y są z nami już od 30 lat! To jeden z najstarszych standardów, wynaleziony z potrzeby przesyłania obrazów w erze transferu na poziomie 56 kbit/s. Chociaż dzisiaj szybkość transmisji danych nie stoi już na przeszkodzie, GIF-y wciąż obecne są w naszym życiu. Zawładnęły sercami nastolatków, którzy na Messengerze wysyłają ich aż 25 tysięcy na minutę, a od początku powstania tego komunikatora wysłano już ponad 14 miliardów GIF-ów! Za ich pomocą głównie przekazujemy emocje i rozśmieszamy przyjaciół, jednak GIF może też odgrywać poważniejszą rolę, np. w marketingu.
czytaj więcej
Co słychać na rynku słuchawek?
Słuchawki są jednym z najczęściej używanych akcesoriów mobilnych, wykorzystuje je prawie połowa użytkowników smartfonów. Zwykle nie poprzestają na jednej parze, ponad połowa z nich deklaruje, że ma kilka par słuchawek, aby zawsze jedną z nich trzymać przy sobie. Najwięcej użytkowników korzysta ze słuchawek podczas ćwiczeń fizycznych (np. biegania) oraz w trakcie odpoczynku. Takie są ustalenia badania konsumenckiego Mobile Accessories Customer Survey przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych przez firmę ZAGG, wiodącego producenta akcesoriów do smartfonów i tabletów oraz sprzętu audio.
czytaj więcej
Komputer skrojony na miarę
Od dawna, komputery osobiste są niezbędnym wyposażeniem domu i biura. Tak trudno wyobrazić sobie bez nich codzienne życie. Mimo, że obecnie sporą część zadań przejęły urządzenia mobilne, to “blaszaki” stanowią nadal bardzo popularną grupę urządzeń.
czytaj więcej
Bezpieczne słuchawki Little Rockerz Costume podkreślają osobowość dzieci
Little Rockerz Costume to wyjątkowa seria słuchawek adresowanych specjalnie do najmłodszych. Wygodne nauszniki o średnicy 30mm zapewniają dzieciom wyraźny, czysty dźwięk, dzięki czemu mogą cieszyć się swoją muzyką, filmami i grami. Słuchawki wyposażone są w ogranicznik głośności, który uniemożliwia odtwarzanie dźwięków powyżej 85 decybeli. W projektowaniu tego sprzętu uczestniczyli rodzice i same dzieci.
czytaj więcej
123456789...323334

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top