Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Sami miksujemy to co jemy
LodyBonano zmieniają filozofię sprzedaży. Dają klientowi wybór i uwalniają jego kreatywność. Teraz to on będzie twórcą swojego deseru, skomponuje jego smak, wygląd, dobierze dodatki. Będzie mógł dowolnie miksować lodowe składniki, dlatego nowa formuła nosi nazwę LodyBonano MIX.
czytaj więcej
Fit posiłki z ciecierzycą marki Halina
Bycie fit to jedno z najczęstszych postanowień, które co roku staramy się spełnić. Jak jeść smacznie i wartościowo, jednocześnie dążąc do osiągnięcia wymarzonej sylwetki? Wystarczy postawić na sprawdzone produkty, takie jak ciecierzyca marki Halina.
czytaj więcej
Wielkanoc z kaszami Halina
Święta Wielkanocne kojarzą się najczęściej z obecnością bliskich i suto zastawionym stołem, pełnym nierzadko kalorycznych i ciężkostrawnych potraw. Aby przygotować dania w nieco innej, a przy tym lżejszej odsłonie, warto sięgnąć po różnorodne kasze marki Halina.
czytaj więcej
Dlaczego ciasto rośnie? Trzy spulchniacze wypieków
Proszek do pieczenia, soda i drożdże to trzy najbardziej popularne składniki wypieków, dzięki którym ciasto rośnie i nabiera odpowiedniej konsystencji. Działanie spulchniające zawdzięczają swoim chemicznym lub naturalnym właściwościom. Jak działają i w jakich wypiekach każdy z nich sprawdza się najlepiej?
czytaj więcej
Kawa na lodowisku i w zakładach bukmacherskich
Jest aromatyczna, smaczna i skomponowana tak, by zadowolić najbardziej wymagające podniebienia. Chodzi o kawę serwowaną z automatów vendingowych, dostępnych w ofercie białostockiej marki Ideal Group. Jej smak będą mogli teraz docenić także pracownicy i klienci zakładów bukmacherskich Superbet oraz użytkownicy lodowisk obsługiwanych przez firmę Piruet.
czytaj więcej
Nowy automat do świderków skrojony pod klienta
Firma Hard-Ice, czołowy polski producent automatów do lodowych świderków, wprowadza na rynek maszynę, na którą czekało wielu lodziarzy i restauratorów. Automat na tzw. zwykłą wtyczkę – czyli zasilany prądem 230V - kompaktowych rozmiarów i do zainstalowania nawet na niewielkim blacie.
czytaj więcej
Makarun mnie przekonuje
Początkujący przedsiębiorcy często obawiają się zainwestowania w marki gastronomiczne, gdyż jest to biznes dość wysokiego ryzyka. Rozwiązaniem dla nich może być skorzystanie z ofert franczyzowych, które ułatwiają organizacyjnie i marketingowo wiele kwestii, a ponadto oferują sprawdzony produkt. Makarun Spaghetti and Salad jest nie tylko największą siecią spaghetteri w Polsce, a także marką z największą dynamiką rozwoju. Posiada ponad 30 lokali w największych miastach Polski. W lutym firma uruchomiła drugi punkt w Poznaniu, w marcu powstanie tam trzeci. Poniżej rozmowa o początkach w makarunowym biznesie z Jakubem Giefingiem, franczyzobiorcą sieci Makarun Spaghetti and Salad z Poznania.
czytaj więcej
Goplany i Solidarności WielkaMOC na Wielkanoc!
Z okazji zbliżającej się Wielkanocy polskie marki Goplana i Solidarność przygotowały specjalne oferty słodyczy, z którymi świąteczne chwile będą jeszcze słodsze.
czytaj więcej
Odkryj Krynkę na nowo
Jest naturalnie czysta i nie jest poddawana złożonemu procesowi uzdatniania, a jednocześnie zawiera w swoim składzie właściwe dla tego produktu składniki. Mowa o wodzie wydobywanej z bezpiecznego źródła na poziomie 70 metrów pod ziemią w podlaskiej miejscowości Krynki. Od 1947 roku działa tam wytwórnia wód „Krynka”.
czytaj więcej
Lody regionalne z żubrówką
Choć to może wydawać się niemożliwe, są wśród nas tacy, którzy nigdy nie próbowali lodów
innych niż śmietankowe. Należą do nich przedstawiciele starszego pokolenia (50+) i...
najmłodszego (10-). Pozostałe grupy wiekowe lubią czasami eksperymentować, ale też nie
wszyscy. Polacy bowiem wierni są tradycyjnym smakom, choć lubią takie... „trochę
podkręcone”.
czytaj więcej
1...78910111213...76

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top