Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Herbaciane kompozycje na Dzień Babci i Dziadka od marki Czas na Herbatę
Zbliżający się Dzień Babci oraz Dzień Dziadka to doskonała okazja, aby sprawić naszym ukochanym seniorom wyjątkowy prezent. Wszystkim wnukom, poszukującym podarunku nie tylko smacznego, ale i oryginalnego, marka Czas na Herbatę poleca: specjalną kompozycję „Herbatka dla Babci i Dziadka”, wiele herbat ziołowych, zielonych oraz kwitnących, a także czekoladowych słodkości.
czytaj więcej
Kiełbasy cienkie z linii „W naszym domu” marki Nove – idealne na każdą okazję
Kiełbasa to bardzo ważny składnik tradycyjnej polskiej kuchni. Gotowana lub na kanapkach towarzyszy nam w czasie rodzinnych posiłków przy stole, grillowana z kolei umila spotkania towarzyskie. W każdej z tych ról doskonale sprawdzą się Kiełbasy cienkie z linii „W naszym domu” od Nove, które stanowią także uzupełnienie dań obiadowych - takich jak żurek czy bigos.
czytaj więcej
Skuteczne odchudzanie - jak przekuć noworoczne postanowienie w sukces?
W ciągu pierwszych dni nowego roku panuje prawdziwy boom na odchudzanie: portale oferujące dietetyczny catering przeżywają niemałe oblężenie, a czołowi dietetycy odbierają telefon za telefonem. Wszystko to rzecz jasna sprawka noworocznych postanowień. Jak jednak wzmocnić swoją wolę i utrzymać motywację do gubienia zbędnych kilogramów na dłużej?
czytaj więcej
TRENDY CATERINGOWE W POLSCE
Rynek gastronomiczny w Polsce co roku rośnie średnio o 2-3%. Z raportu firmy PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015" wynika, że wartość rynku gastronomicznego w Polsce wynosi około 18,5 mld zł. Z tego aż 4,5 mld złotych generują usługi cateringowe. To spory „kawałek rynkowego tortu", na którym zyskać mogą wysokiej jakości obiekty gastronomiczne. Co jednak zrobić, żeby nasza oferta była oryginalna i konkurencyjna? Jakie trendy panują w cateringach? Na te pytania odpowiada Mariusz Tkaczyk specjalista ds. gastronomii w sieci Qubus Hotel.
czytaj więcej
3 zdrowe nawyki na Nowy Rok
Nowy Rok nieodłącznie wiąże się z postanowieniami na nadchodzące miesiące. Niektóre z nich szybko wchodzą nam w krew, a nad innymi musimy popracować dłużej, aby stały się naszym nowym, zdrowym nawykiem. Jakie decyzje wspomagające jakość naszego życia warto podjąć? Odpowiedzi udziela marka Halina oraz Britta.
czytaj więcej
Kulki z ryżu białego marki Britta
Kulki z ryżu marki Britta to ciekawy i smaczny pomysł na karnawałową przystawkę.
czytaj więcej
Karnawałowe przekąski z produktami Happy Frucht
Podczas karnawałowych spotkań nie może zabraknąć zastawionego stołu. Obok dań na ciepło przyda się także kilka lżejszych pozycji z wykorzystaniem warzyw i owoców w puszkach od marki Happy Frucht. Przygotujemy dzięki nim smaczne przekąski, sałatki oraz desery, które idealnie uzupełnią dania mięsne czy rybne.
czytaj więcej
Kulki z ryżu marki Britta – idealna przystawka karnawałowa
Początek nowego roku to idealny czas na spotkania towarzyskie, imprezy karnawałowe oraz zimowe wieczory spędzane w gronie najbliższych. Podczas wspólnych biesiad warto zadbać także o odpowiednie menu. Bardzo ciekawym i smacznym pomysłem będą kulki z ryżu marki Britta.
czytaj więcej
Świąteczna atmosfera z „Plecionymi pierniczkami”
Nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia jest rozchodzący się po domu zapach korzennych przypraw podczas rodzinnego przygotowywania słodkich pierniczków.
czytaj więcej
Kasza jęczmienna marki Halina w 3 odsłonach
W polskiej kuchni kasza jęczmienna od lat doceniania jest za delikatny smak oraz szerokie zastosowanie. Za spożywaniem kaszy jęczmiennej przemawiają jednak nie tylko walory smakowe, ale przede wszystkim właściwości odżywcze. W ofercie marki Halina znajdziemy m.in. kaszę jęczmienną pęczak, mazurską grubą czy z warzywami, dzięki czemu przygotujemy pyszne obiady, przekąski czy desery.
czytaj więcej
1...15161718192021...59

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top