Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


NOWOŚĆ: Akuku! ZdrOwocki owocują zaskoczeniem
Do oferty żelków Akuku! dołączyła soczyście owocowa nowość. Akuku! ZdrOwocki to żelki w sześciu owocowych kształtach i smakach, podkreślonych 20% zawartością soku, oraz z obniżoną zawartością cukrów. Produkt jest doskonale widoczny na półce dzięki charakterystycznej postaci niebieskiego AKUKa (brand hero marki), wyeksponowanej na opakowaniu.
czytaj więcej
LodyBonano – szturm na małe miejscowości
Ponad 60 proc. franczyzobiorców sieci LodyBonano już po roku współpracy, decyduje się na otwarcie kolejnej lodziarni. Tak jak Katarzyna Chlabicz z Białegostoku, która uruchomiła ubiegłej wiosny pierwszy punkt i wkrótce otworzy drugi.
czytaj więcej
Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu!
Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.
czytaj więcej
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.
czytaj więcej
Kampania reklamowa żelków Akuku!
Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży są potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.
czytaj więcej
Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym
Marka Familijne stawia na Familijne wafle Gofrowe. Do rodziny wafli dołączył nowy smak Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym, a pozostałe produkty z linii przeszły relaunch. Produkty są już dostępne w ogólnopolskiej dystrybucji.
czytaj więcej
Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
czytaj więcej
Kaliskie Grześki okrzyknięte Hitem Handlu 2018
Pochodzące z Kalisza, kultowe wafelki Grześki piąty rok z rzędu nie miały sobie równych w konkursie branżowym Hit Handlu. Grześki Mega kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g of firmy Colian zdobyły tytuł Hit Handlu 2018, przyznawany najlepiej sprzedającym się produktom na polskim rynku.
czytaj więcej
Woda źródlana Mama i ja w nowej odsłonie
Wraz z nadejściem lata Mama i ja, jedna z najpopularniejszych marek wody źródlanej dla dzieci, niemowląt i kobiet w ciąży, delikatnie odświeża wizerunek. Na butelkach pojawiło się nowe, uproszczone logo, a ewolucji uległy także etykiety, nakrętki i folia zbiorcza. Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej do rodziny produktów dołączyła również zupełnie nowa propozycja dla dzieci – woda Mama i ja mini w opakowaniu o pojemności 330 ml.
czytaj więcej
Nowy gracz na franczyzowym rynku
W Krakowie chodzi się na Frytki Belgijskie. Jednak twórcy marki - Mateusz Szpak i Łukasz Wilk - chcą, by mieli szanse spróbować ich także mieszkańcy innych miast w Polsce. Dlatego rozkręcają franczyzowy biznes i szukają partnerów w różnych regionach kraju. Są już chętni w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.
czytaj więcej
123456789...727374

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top