Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Trafiona lokalizacja makarunowego Food Trucka
Pomarańczowy punkt, który z daleka widać pod krakowską galerią M1 to Food Truck marki Makarun Spaghetti and Salad. Błyszczący nowością mercedes serwuje jej klientom włoskie pasty na wynos.
czytaj więcej
Nowość marki Halina – BIO kasza kuskus i BIO kasza bulgur
W ostatnich latach kasza kuskus i kasza bulgur są coraz częściej wykorzystywane w polskiej kuchni. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom żywieniowym i zwyczajom kulinarnym Polaków marka Halina powiększyła swoją ofertę o BIO kaszę kuskus i BIO kaszę bulgur. Dzięki nim będziemy mogli w domowym zaciszu cieszyć się smakami znanymi z egzotycznych podróży.
czytaj więcej
„Noc lodożerców” za nami!
Komunikat do wszystkich miłośników zimnych deserów: Wytwórnia Lodów Polskich „U Lodziarzy” w związku z trwającymi upałami zorganizowała 15 sierpnia „Noc lodożerców” w wybranych lodziarniach w województwie podlaskim.
czytaj więcej
Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
ZM Henryk Kania S.A. wprowadziły do sprzedaży linię wyrobów sygnowaną logo Disney Kitchen. Na wszystkich produktach z tą etykietą konsumenci znajdą zarówno znane i lubiane przez dzieci postacie Disneya, jaki i cenne informacje żywieniowe.
czytaj więcej
Kebab King otwiera lokal w Galerii Mokotów
Sieć kurdyjskich restauracji Kebab King 4 sierpnia otworzy swój 29. lokal. Będzie on znajdował się w strefie food court przy kinie Cinema City w Galerii Mokotów.
czytaj więcej
Oświadczenie Zarządu Drink Food Sp. z o.o., producenta wody niegazowanej Józefowianka i Woda Świętokrzyska
W świetle informacji i zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) Zarząd firmy Drink Food Sp. z o.o., producenta źródlanych wód niegazowanych Józefowianka i Świętokrzyska, pragnie poinformować, iż podjął decyzję o całkowitym wycofaniu z rynku i zawieszeniu dalszej produkcji wody niegazowanej.
czytaj więcej
Tytuł Hit Handlu dla Rodzynek marki KRESTO
W czerwcu na łamach miesięcznika Handel ogłoszone zostały wyniki 17. edycji plebiscytu Hit Handlu 2018. Wśród elitarnej grupy wyróżnionych firm z branży FMCG nie zabrakło VOG Polska, który otrzymał nagrodę za KRESTO Rodzynki. To właśnie ten produkt okazał się być najlepiej sprzedającymi się bakaliami w polskich sklepach.
czytaj więcej
NOWOŚĆ: Akuku! ZdrOwocki owocują zaskoczeniem
Do oferty żelków Akuku! dołączyła soczyście owocowa nowość. Akuku! ZdrOwocki to żelki w sześciu owocowych kształtach i smakach, podkreślonych 20% zawartością soku, oraz z obniżoną zawartością cukrów. Produkt jest doskonale widoczny na półce dzięki charakterystycznej postaci niebieskiego AKUKa (brand hero marki), wyeksponowanej na opakowaniu.
czytaj więcej
LodyBonano – szturm na małe miejscowości
Ponad 60 proc. franczyzobiorców sieci LodyBonano już po roku współpracy, decyduje się na otwarcie kolejnej lodziarni. Tak jak Katarzyna Chlabicz z Białegostoku, która uruchomiła ubiegłej wiosny pierwszy punkt i wkrótce otworzy drugi.
czytaj więcej
Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu!
Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top