Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Komunijna kolekcja słodyczy marki Solidarność
Marka Solidarność z okazji zbliżających się Pierwszych Komunii Świętych proponuje specjalną kolekcję bezalkoholowych bombonierek. Produkty oferowane są w eleganckiej oprawie graficznej. Bombonierki są dostępne w sprzedaży od kwietnia br.
czytaj więcej
Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny
Przezroczysta Galaretka deserowa o smaku agrestu i winogron to nowość w ofercie galaretek roślinnych marki Delecta. Nie zawiera żelatyny a zastyga zaledwie w godzinę, dzięki zawartości karagenu, składnika żelującego pozyskiwanego z czerwonych wodorostów. Produkt w sam raz do efektownych deserów z owocami sezonowymi.
czytaj więcej
Shake czy smoothie?
Nastała wiosna, czyli najpiękniejsza, zdaniem wielu osób, pora roku. Wraz z nią zbliża się czas, gdy pojawią się świeże owoce i warzywa. To doskonała okazja, aby dzięki nim wzmocnić organizm po zimie, dostarczając mu dużą dawkę witamin i minerałów.
czytaj więcej
Lody jako pomysł na firmę
75 marek franczyzowych z różnych branż prezentowało się podczas minionego weekendu na targach „Pomysł na firmę” w Katowicach. Wśród nich znalazły się również koncepty rodem z Podlasia: LodyBonano oraz Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy”.
czytaj więcej
Wartościowy posiłek zwiększa efektywność pracownika o 25%
Wśród czynników decydujących o efektywności pracowników, są też takie, na które pracodawcy pozornie nie mają realnego wpływu. Mowa o stylu życia, a w szczególności o sposobie odżywiania. Według badań dieta pozostaje w bezpośrednim związku z produktywnością.
czytaj więcej
Wielkanocny koszyczek pełen symboli
Wielkanoc to niekwestionowane święto jajka, symbolizującego odradzające się życie. Jednakże w tradycyjnym koszyczku ze święconką żaden z pokarmów nie jest przypadkowy. Czy wiesz, dlaczego nie może zabraknąć w nim chleba, soli czy ciasta?
czytaj więcej
Farbowane jaja
Jednym z elementów zbliżających się świąt Wielkiejnocy są pisanki. Symbolizują one nadzieję, a także nowe życie. Co ciekawe, zwyczaj dekorowania jajek czy to kurzych, czy np. gęsich, jest znacznie starszy niż historia chrześcijaństwa i sięga czasów pogańskich. Obecnie, mimo że wiele tradycji ulega zapomnieniu, to zwyczaj malowania jajek na WIelkanoc jest ciągle żywy i nic nie zapowiada, aby sytuacja ta miała ulec zmianie.
czytaj więcej
Więcej klientów, mniejsze kolejki
Lodziarze szykują się do sezonu sprzedażowego i rozpoczynają wiosenne porządki. Zapewne niektórzy z nich planują wymienić maszyny. Hard-Ice, polski producent automatów do lodów oferuje im nowy model do świderków - ESKIMO M18.
czytaj więcej
Aromatyczny Domowy chleb z ziarnami
Już w starożytności zajmowano się wypiekiem chleba. Choć jego podstawowym składnikiem była mąka pszenna lub żytnia, nie przypominał on współczesnego pieczywa (był podobny do macy lub podpłomyków).
czytaj więcej
Wielkanocna ofensywa PGS i marki O! Dobre. Pewne. Twoje.
Owoce w puszkach, oliwki i żurek – to kolejne produkty wdrażane przez Polską Grupę Supermarketów w ramach promocji marka własnej O! Dobre. Pewne. Twoje. Jeszcze przed świętami wielkanocnymi na półkach sklepów Top Market zagościły nowe, jakościowe produkty spożywcze. Obecnie marka PGS posiada w swojej ofercie ponad 150 produktów spożywczych i higienicznych.
czytaj więcej
1...36373839404142...71

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top