Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Rynek herbaty
Polski rynek herbaty wart jest aktualnie nieco ponad 1,2 mld zł. Szacuje się, że Polacy rocznie spożywają ok. 20 tys. ton herbaty co stawia nas na czwartym miejscu w Europie - po Irlandii, Rosji i Wielkiej Brytanii („Agencja Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa i ilościowa w skumulowanym okresie sierpień 2014 – lipiec 2015 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem segmentu Instant”). Z ostatnich danych rynkowych wynika, że rynek herbaty jest stabilny z tendencja spadkową - zarówno ilościowo jak i wartościowo. Spadek popytu najbardziej dotyka herbatę czarną, z kolei herbata zielona oraz herbaty owocowe, ziołowe i funkcjonalne - radzą sobie relatywnie lepiej.
czytaj więcej
Jardin Rich wchodzi na rynek landrynek w Polsce
Inwestycja ponad 2 mln zł, budowa nowej linii produkcyjnej i zatrudnienie ponad 50 pracowników – to plany nowego gracza – firmy Jardin Rich, wchodzącego na rosnący rynek słodyczy w Polsce z unikalną ofertą produktową.
czytaj więcej
Klasyczne poranki… z kawą Anatol
Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br.
czytaj więcej
#SmakNaFit – konkurs kulinarny
Szefowie kuchni hoteli VI zapraszają miłośników gotowania do dzielenia się pomysłami na zdrowe dania. Zwycięzcy spędzą weekend w hotelu VI i zjedzą kolację osobiście przygotowaną przez szefa.
czytaj więcej
Pyszne dyniowe babeczki na królewskie zakończenie sezonu grillowego
Tegoroczne lato było wyjątkowo hojne dla amatorów biesiadowania „pod chmurką”. Niestety wszystko, co dobre, kiedyś się kończy. Zanim więc dni zrobią się za krótkie, a wieczory zbyt chłodne, pożegnajmy sezon grillowy po królewsku. A ściślej rzecz ujmując, z królową jesiennych warzyw – dynią. Można ją grillować na kilka sposobów, ale prawdziwy zachwyt współbiesiadników wzbudzą słodkie dyniowe babeczki z wyraźną nutą korzennych przypraw.
czytaj więcej
Nowe rozgrzewające smaki Owocowych kubków Delecta
Delecta wprowadza na rynek limitowaną, jesienno-zimową edycję trzech kisieli instant z linii Owocowy kubek. Nuty rozgrzewających dodatków: imbiru, goździków i miodu oraz witamina C wraz z kompozycją cytrusowych i polskich owoców tworzą słodką przekąskę, rekomendowaną na chłodniejsze dni.
czytaj więcej
Nowe piwo w portfolio Grupy Żywiec
Grupa Żywiec wprowadza na rynek unikalne polsko-czeskie piwo – Brackie Pils. Jego receptura łączy polski słód z czeskim chmielem żatecx kim i stworzona została wspólnie przez browarników z Polski i Czech. Brackie Pils od września dostępne będzie w sklepach w woj.: śląskim, opolskim i dolnośląskim. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszyć będzie szeroka komunikacja marketingowa.
czytaj więcej
Wakacyjne spotkania przy stole z... Helleną Family
Wakacje to czas urlopów i beztroskiego wypoczynku. Piękna pogoda sprzyja relaksowi na świeżym powietrzu, któremu często towarzyszą imprezy z rodziną i znajomymi. Organizując grille i garden party, zadbajmy o niezwykle ważny element letnich spotkań – lekkie, orzeźwiające menu, w którym nie może zabraknąć pysznych owocowych napojów Hellena Family!
czytaj więcej
Łódź kulinarnie - warsztaty ze zwycięzcą programu MasterChef
Gotowanie ze zwycięzcą programu MasterChef Beatą Śniechowską, eksperymenty z kuchnią molekularną, sprawdzenie możliwości inteligentnego sprzętu AGD za pomocą kilku kliknięć na smartfonie, gry i zabawy dla najmłodszych, konkursy z nagrodami, relaks w miłej atmosferze. To wszystko czeka na tych, którzy 4 i 5 lipca odwiedzą miasteczko Amica stworzone w ramach cyklu imprez Amica Tour przed Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi.
czytaj więcej
Nowość! Ślubne inspiracje, czyli herbaciane zestawy prezentowe od Czas na Herbatę
Obdarowywanie Młodej Pary prezentami to tradycja znana od wieków. Zwyczajem młodszym, ale równie miłym i przyjemnym są podarunki od nowożeńców dla rodziców i gości weselnych. Marka Czas na Herbatę – specjalnie z myślą o trwającym sezonie ślubnym – przygotowała wyjątkowe herbaciane upominki, które doskonale spełnią rolę podziękowania najbliższym za przybycie na uroczystość zaślubin i wspólną zabawę na weselu.
czytaj więcej
123...636465666768697071

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top