Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Wegetariańskie Święta Bożego Narodzenia z produktami marek Britta i Halina
Niezwykłą atmosferę Bożego Narodzenia bez wątpienia podkreślają tradycyjne potrawy, które w tym wyjątkowym okresie pojawiają się na świątecznym stole. Jednak klasyczne dania naszych babć i mam z powodzeniem można urozmaicić lub zastąpić propozycjami wegetariańskimi. Dzięki temu posiłek będzie lekkostrawny, a jednocześnie zyskamy pewność, że także Ci z gości, którzy nie jedzą mięsa, nie wyjdą od nas głodni.
czytaj więcej
„Porcja Dobra” wchodzi na polski rynek
Podczas tegorocznego Kongresu Słodyczy i Przekąsek Sweets & Snacks, który rozpocznie się 15 listopada w Warszawie, odbędzie się premiera linii naturalnych i zdrowych przekąsek o nazwie „Porcja Dobra”, wykreowanych przez markę BE NOW, srebrnego partnera wydarzenia.
czytaj więcej
Hendi - polska marka z tradycjami
Polska marka Hendi od wielu lat wspiera rodzime przedsiębiorstwa i lokale gastronomiczne oferując najlepszej klasy sprzęt pozwalający przygotowanie pysznych potraw. Piece, maszynki i akcesoria najwyższej jakości są gwarancją szybkiej pracy a przede wszystkim - wysokiej jakości i odporności na uszkodzenia o które przecież nie trudno w profesjonalnej kuchni.
czytaj więcej
Naturalnie razem od 20 lat – jubileusz marki Mama i ja
Marka Mama i ja świętuje 20-lecie istnienia. Mocna pozycja na rynku wód źródlanych to dużo więcej niż świadectwo sukcesu producenta oraz zespołu pracowników. To przede wszystkim dowód rosnącej świadomości mam dbających o odpowiednią dietę i nawodnienie organizmu dzieci. Na przestrzeni lat marka udowodniła, że potrafi elastycznie reagować na zmieniające się realia, dbając o stałą jakość produktu.
czytaj więcej
Szynka Ojca – nowość od Henryka Kani. „Pokolenia pracują na ten smak”
Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.
czytaj więcej
Mamy polskiego Gordona Ramsaya!
Tegoroczną edycję National Chef of the Year 2018 wygrał Kuba Winkowski! To najbardziej prestiżowy konkurs branży gastronomicznej w Wielkiej Brytanii, a jego laureatem był m.in. Gordon Ramsay. Czy teraz Polaka czeka podobna kariera?
czytaj więcej
LodyPRL. Sezon pierwszy
Ponad 50 członków Spółdzielni Lodziarni Partnerskich i apetyt na więcej – tak najkrócej można podsumować pierwszy sezon działalności marki LodyPRL, która tego lata zadebiutowała na polskim rynku. Pojawiły się też nowe pomysły na kultywowanie dobrych kulinarnych tradycji z czasów słusznie minionych.
czytaj więcej
21 lat z marką Czas na Herbatę
Ponad 20 wyjątkowych nowości w ofercie, 17 kolejnych punktów sprzedaży i niemal 800 tysięcy zadowolonych klientów – tak przedstawia się bilans ostatniego roku marki Czas na Herbatę. We wrześniu ta znana i lubiana sieć sklepów obchodzić będzie 21 urodziny, co stanowi doskonałą okazję do podsumowania minionych 12 miesięcy.
czytaj więcej
Nowość w ofercie firmy Sawex – wielozbożowe ciastka Petit Crunch w trzech smakach
Szeroka gama produktów firmy Sawex poszerzyła się o nowość – wielozbożowe ciastka Petit Crunch w trzech wariantach: z rodzynką, czekoladą i żurawiną. Ta smaczna i poręczna przekąska idealnie sprawdzi się w roli drugiego śniadania, które można zabrać ze sobą do pracy lub szkoły.
czytaj więcej
Nowość w ofercie marki Halina! Kuskus izraelski – prawdziwa perła wśród kasz
Oferta marki Halina powiększyła się właśnie o kolejną nowość – kuskus izraelski, który ze względu na swój wyjątkowy kształt znany jest również pod nazwą kuskus perłowy. Wytwarzany jest on z mąki z pszenicy durum.
czytaj więcej
1...6789101112...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top