Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Linia Maestro i parówki Na Dzień Dobry w RMF FM!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na stronie radia RMF FM i do słuchania - do wygrania atrakcyjne nagrody o wartości 500 zł!
czytaj więcej
„Dobra zmiana“ Czwórki Polskiego Radia.
Wczoraj, 9 czerwca 2016 roku, KRRIT oficjalnie wydała zgodę na zmianę nazwy „Czwórka“ na „Polskie Radio 24“. Oznacza to, że jesienią br. radio, w którym swoje autorskie audycje jeszcze niedawno prowadzili m.in. Dawid Podsiadło i Filip Chajzer zniknie z anteny.
czytaj więcej
Jak freelancer może zdobyć więcej zleceń i utrzymać rentowność?
Od dłuższego czasu oswajałem się z myślą o prowadzeniu bloga, jednak nie do końca wiedziałem, jak stworzyć blog od strony technicznej? Jak dostosować go do moich potrzeb? Jak zainstalować na serwerze? Oczywiście mogłem próbować zrobić to samodzielnie, ale nie miałem ani wystarczającej wiedzy, ani czasu i energii, by tę wiedzę zdobywać. Zacząłem się więc zastanawiać, kto mógłby mi w tym pomóc? I jakie byłyby tego koszty? Jednym z wariantów było skorzystanie z usług firmy, która zajmuje się tego typu usługami. W tym przypadku wymagałoby to ode mnie poświecenia czasu na poszukiwania w internecie, a następnie wysłanie do każdej z tych firm zapytania. Z doświadczenia wiem, że zajmuje to dużo czasu i energii. Z pomocą przyszedł jednak serwis, który takim jak ja osobom pozwala oszczędzić czas oraz zminimalizować koszty inwestycji – Freelancer.com. Platforma, na której spotykają się osoby, które chcą szybko i korzystnie cenowo zrealizować swoje pomysły z ludźmi, którzy mogą im w tym pomóc, czyli z freelancerami (wolni strzelcy).
czytaj więcej
2016-06-03, 11:28
Syngeos
Proximity marketing – jak robić to dobrze? Przykłady
Marketing zbliżeniowy pozwala na trafienie do klienta w znanych mu miejscach i zaangażowanie go w działania wokół marki. Syngeos przedstawia ciekawe przykłady wykorzystania geolokalizacji, beaconów oraz RFID w kampaniach retailowych.
czytaj więcej
2016-05-30, 11:06
Syngeos
Beacony sposobem na millenialsów na zakupach
Obecni 20- i 30-latkowie chętnie sięgają po nowe technologie, również podczas zakupów. Aplikacje mobilne kontaktujące się z beaconami to sposób na dotarcie do millenialsów, którzy łączą proces zakupowy online z offline. Potwierdzają to dane z niedawnej Nocy Zakupów, która odbyła się w jednym z polskich centrów handlowych.
czytaj więcej
Jak mierzyć skuteczność kampanii SMS?
Aby kampanie SMS były skuteczne należy monitorować i mierzyć ich efekty. W ten sposób można optymalizować kolejne działania w kanale mobilnym i pozyskiwać wiedzę na temat tego, jak na nasze komunikaty reagują odbiorcy. O sposobach mierzenia efektywności kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip.
czytaj więcej
Wysyłanie informacji prasowych w Internecie
Redaktor, który odpowiada za jej dystrybucję informacji prasowej ma cel, by dotrzeć do jak największej liczby osób i wzbudzić zainteresowanie opisywanym tematem czy produktem. W tym artykule podpowiadamy początkującym dziennikarzom gdzie i jak wysyłać informacje prasowe w Internecie, aby zwiększyć szansę na jej publikację.
czytaj więcej
Szkolenie: Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji
Agencja Projekt PR cyklicznie organizuje szkolenie dla klientów i przedstawicieli branży szeroko rozumianej komunikacji. W tym roku jego tematem będzie „Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji.” Zajęcia poprowadzi Natalia Hatalska.
czytaj więcej
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Lody Bonano
Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski. Marka właśnie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można zobaczyć we wszystkich liczących się polskich stacjach telewizyjnych i serwisach VOD.
czytaj więcej
Digital Kingdom rozpoczęło współpracę z Telewizją Polską
Agencja zajmie się opracowaniem strategii promocji digital oraz prowadzaniem oficjalnego fanpage’a „Sondy 2”.
czytaj więcej
1...10111213141516...30

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top