Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Kto się zakochał w Chloe? Field & Ambient marketing w wersji premium!
13-14 lutego odbył się największy event promocyjny marki Chloe w Polsce. Wydarzenie pod nazwą The Shortest Love Story zostało przygotowane przez agencję Digital Kingdom, która zajęła się jego organizacją po wygranym przetargu.
czytaj więcej
2016-02-22, 10:39
Novem
Novem inwestuje w nowe kompetencje
Agencja Novem, rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.
czytaj więcej
Motoryzacja inwestuje zimą!
Kurorty górskie co roku przyciągają tysiące turystów. Za nimi podąża reklama. W tym roku wydatki na reklamę na stokach i w ośrodkach górskich mogą osiągnąć rekordowy wynik – ponad 50 mln zł według analityków badających rynek wydatków reklamowych. Największy udział w tym rynku mają producenci samochodów.
czytaj więcej
Jak wdrożyć plan działań content marketingowych? cz.1
Content marketing robi furorę. Czy każdemu jest potrzebny content marketing i jak najlepiej go wykorzystać?
czytaj więcej
2016-02-11, 15:20
Silence!
Konferencja Key-Words – pierwsza edycja za nami!
4.02 w nowej siedzibie Muzeum Śląskiego odbyła się konferencja Key-Words. Było to spotkanie specjalistów w dziedzinie marketingu z przedsiębiorcami. Jako współorganizatorzy tego wydarzenia (obok firmy MOMA) chcielibyśmy podziękować wszystkim za obecność i owocne spotkanie.
czytaj więcej
Dlaczego praca zdalna jest taka genialna?
Wyobraź sobie, że wstajesz rano bez dźwięku budzika i idziesz do pracy... do której nie masz daleko, coś około kilku metrów. Odpalasz sobie komputer i korzystasz z przygotowanych wcześniej notatek, organizacji pracy.
czytaj więcej
Jak biuro prasowe pozwala skutecznie umacniać pozycję danej marki?
Biuro prasowe ma za zadanie umożliwić kontakt danej marki z mediami społecznościowymi oraz portalami. Zamieszczane w nim informacje są gotowe do przedruku, albo przekopiowania pod warunkiem nawiązania współpracy między dziennikarzem, a PR-owcem. Wpływa to korzystnie na pracę obu osób. Każdy coś na tym zyskuje.
czytaj więcej
Ja mam, Ty masz, On ma – czyli dlaczego warto działać w programach partnerskich?
Działanie w programach partnerskich polega na zarabianiu od sprzedaży przez Internet, za pomocą specjalnie spersonalizowanego linka, z kodem. Po roku dochody z tego tytułu rozlicza się na podstawie oddzielnego PIT. O czym warto pamiętać.
czytaj więcej
Czy można zarabiać przez Internet, kupując tylko potrzebne rzeczy?
Ze zwykłego konsumenta, czyli człowieka kupującego co chce i gdzie chce, wystarczy się zmienić w prosumenta, czyli człowieka, który kupuje co chce, kiedy chce, ale w określonych sklepach, które pozwalają na zarabianie na własnych zakupach. Jakie są modele biznesowe? Jest ich kilka, warto wiedzieć więcej, na ten temat, bo to się zwyczajnie opłaca.
czytaj więcej
2016-01-29, 14:53
Veturo.pl
Tea & Coffee World Cup w Krakowie
Po raz pierwszy w Krakowie, w dniach: 10-12 maja 2016 roku odbędą się najważniejsze światowe targi kawy i herbaty. Tea & Coffee World Cup to również interaktywne warsztaty i sympozja informacyjne z udziałem liderów branży z całego świata.
czytaj więcej
1...12131415161718...30

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top