Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Marketing social media
Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami.
czytaj więcej
Piątnica Roślinna: naturalna innowacja
Zmieniające się oczekiwania konsumentów wymagają od liderów rynku zwinności, kreatywności i odwagi. Zgodnie z trzema zasadami innowacji marka Piątnica z pomocą zespołu HiBrands stworzyła identyfikację linii produktów Piątnica Roślinna.
czytaj więcej
ART FACTORY STUDIO ODPOWIEDZIALNI ZA PRODUKCJĘ BEAUTY DLA VOGUE ARABIA
11.03.2022 ukazała się nowa publikacja sesji beauty w marcowym wydaniu magazynu Vogue Arabia.
czytaj więcej
2022-03-16, 13:48
Kolporter
Smerfna promocja od KINDER Niespodzianki
Od 7 marca br. marka KINDER Niespodzianka prowadzi ogólnopolską akcję konsumencką „Smerfny domek talentów”.
czytaj więcej
2022-03-15, 13:43
Kolporter
Milionowa karta SIM zarejestrowana w saloniku w Krakowie
W sieci saloników Kolportera zarejestrowano milionową kartę SIM. Dokonała tego partnerka saloniku zlokalizowanego w Galerii Bronowice, przy ul. Stawowej 61 w Krakowie.
czytaj więcej
Polski ClickMeeting wspiera działania edukacyjne na rzecz uchodźców z Ukrainy
Edukacja jest dla ClickMeeting - polskiej platformy do webinarów i wydarzeń online - bardzo ważna, dlatego firma od lat bierze udział we wszelkiego rodzaju działaniach na jej rzecz. Teraz także angażuje się w te mające na celu wsparcie uchodźców z Ukrainy. W związku z tym umożliwia naszym sąsiadom bezpłatny dostęp do platformy – firma zrezygnowała z pobierania opłat za przedłużenie subskrypcji w serwisie. Dodatkowo organizacja planuje wspierać również szkoły i uczelnie ukraińskie w modelu online. Na taką samą pomoc mogą liczyć również organizacje charytatywne czy inicjatywy społeczne, które angażują się w pomoc mieszkańcom Ukrainy i uchodźcom.
czytaj więcej
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie".
czytaj więcej
Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza
Krakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7% udziałów opiewa na 116.000 zł.
czytaj więcej
2022-02-21, 16:03
Good-PR
Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję Nie Bądź Plastik!
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zachęcają do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Marka aktywnie włącza się w kampanię Nie Bądź Plastik!, w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań. Nie zabraknie też konkursów.
czytaj więcej
Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Nowy ranking popularności marek w polskim Internecie od SentiOne
Rozmowy polskich Internautów w 2021 r. zdominowała tematyka motoryzacyjna, sprzęt RTV oraz eCommerce. Jednak najbardziej pozytywnie postrzegane branże to AGD, zdrowie i uroda oraz moda. Najwięcej negatywnych emocji budzi telekomunikacja. Polski SentiOne po raz piąty prezentuje ranking Social Index, który, dzięki użyciu zaawansowanej sztucznej inteligencji, pozwala porównać popularność wśród Internautów największych firm obecnych na polskich rynku.
czytaj więcej
1...12131415161718...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top