Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Lisner zmienia się ze smakiem
HiBrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań marki Lisner.
czytaj więcej
PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest brak możliwości obejrzenia i dotknięcia produktu. Tak to prawda. Teraz wystarczy przekuć to na szansę i mamy gotową wskazówkę do działania.
czytaj więcej
Nowe funkcje SentiOne - Profil Idealnego Klienta i możliwość zaawansowanej analizy danych z Twittera
Polski SentiOne uruchamia nową funkcję w ramach analizy kanałów własnych marki - Profil Idealnego Klienta. Dzięki analizie bazy jej obserwatorów w social media w ciągu minuty będzie można określić jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje. To pierwsze tak zaawansowane narzędzie na rynku. Oprócz tego do serwisów uwzględnianych w analizie kanałów własnych dołącza Twitter, a użytkownicy SentiOne zyskają dostęp do danych takich jak wyświetlania i analiza obserwatorów.
czytaj więcej
Czym jest Media relations?
Media relations to jedna z usług, którą zajmuje się nasza działalność. Definicja Media Relations jest bardzo często mylona z innym działem, którym się zajmujemy – Public Relations. W omawianym przypadku mówimy o tworzeniu relacji z mediami. Tak można najkrócej ocenić definicję Media Relations. Ta prosta definicja mówi nam czym zajmuje się Media Relations, jednak nie do końca oddaje założenia.
czytaj więcej
Strona internetowa – nasza wizytówka w sieci. 5 zasad tworzenia dobrej strony
Internet jest podstawowym narzędziem szukania informacji. Nieważne więc czy prowadzisz małą firmę, która działa w obrębie miasta, restaurację czy sieć sklepów – strona internetowa jest obowiązkowym elementem tworzenia wizerunku w sieci.
czytaj więcej
2022-02-02, 10:38
Kolporter
Kup starter i wykorzystaj rabat
W salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci, a następnie go zarejestruje w saloniku otrzyma atrakcyjny rabat na zakup doładowania.
czytaj więcej
Ochrona wizerunku produktu w sieci - czy ma znaczenie?
W naszym artykule podpowiadamy czy ochrona wizerunku produktu w sieci ma znaczenie i jak podejść do tematu profesjonalnie. Zachęcamy do zapoznania się z treścią blogposta.
czytaj więcej
2022-01-13, 11:33
Kolporter
Promocja, na zdrowie!
W salonikach Kolportera trwa promocja Bake Stixx. Przy zakupie dwóch dowolnych opakowań patyczków chlebowych jedną otrzymuje się w gratisie.
czytaj więcej
2021-12-29, 11:20
Kolporter
Rośnie sprzedaż książek w salonikach
O około 15% wzrosła sprzedaż książek w salonikach Kolportera w 2021 roku. To efekt złagodzenia obostrzeń i zwiększenia liczby czytelników, którzy w czasie pandemii na nowo odkryli książki – twierdzą specjaliści z Kolportera.
czytaj więcej
2021-12-20, 16:16
OSAVI
Osavi rozpoczyna współpracę z Rocket Science w zakresie działań PR
Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.
czytaj więcej
1...13141516171819...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top