Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Kolejne nagrody dla Projekt PR!
Akademia Internetu – oficjalnie ogłosiła wyniki najnowszej edycji konkursu Webstarfestival - najstarszego w Polsce konkursu na najlepsze strony i kampanie internetowe. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się dwa przygotowane przez agencję Projekt PR.
czytaj więcej
2016-01-28, 08:55
websem.pl
Progres 2015 w WebSEM.pl - podsumowanie
Agencja marketingu internetowego - WebSEM.pl - jest kolejną z firm, które otwarcie mówią o swoich osiągnięciach. W formie infografiki WebSEM.pl podsumowuje 2015 - rok dużego progresu.
czytaj więcej
Wykorzystanie gier symulacyjnych w szkoleniach
Wiele firm w pewnym momencie zaczyna zadawać sobie pytanie, “dlaczego ich handlowcy nie sprzedają?”.
czytaj więcej
2016-01-25, 12:06
Kolporter
„ToJaToTy” dla klientów saloników Kolportera
Kolejny numer bezpłatnego magazynu „ToJaToTy” trafi do klientów ponad 500 saloników i salonów prasowych Kolportera w całej Polsce.
czytaj więcej
Murapol stworzy magazyn o tematyce deweloperskiej
Ogólnopolski deweloper Murapol zamierza stworzyć magazyn wraz z serwisem informacyjnym o szeroko rozumianej tematyce deweloperskiej. Spółka poszukuje obecnie dziennikarzy gotowych do podjęcia pracy przy "tworzeniu nowego tytułu wydawniczego". Nie wiadomo kiedy firma z siedzibą w Bielsku-Białej zamierza rozpocząć wydawanie magazynu.
czytaj więcej
2016-01-21, 13:05
Setugo.pl
SZKOLENIE - Jak prowadzić blog firmowego i budować bazę klientów?
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu Content Marketingu i wykorzystywania tego narzędzia do budowania bazy klientów, a także do budowania wizerunku, zapisz się na szkolenie w Poznaniu.
czytaj więcej
Jak reklamować firmę w internecie? 6 trendów
Marketing internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego nie śledząc aktualnych trendów, łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości.
czytaj więcej
6 kluczowych etapów umawiania spotkania
Prawie każde spotkanie sprzedażowe zaczyna się od rozmowy telefonicznej. To od jej przebiegu zależy, czy nasz potencjalny kontrahent będzie chciał wysłuchać naszej propozycji.
czytaj więcej
Grupa OAN uruchamia Content.ad!
Za nowy brand odpowiedzialna będzie Weronika Nowakowska. Do tej pory jako Media Trading Director poszerzała portfolio sieci OAN negocjując kontrakty z właścicielami stron internetowych. Poprzednio pracowała jako Senior Buying Specialist w ARBOinteractive Polska, a wcześniej w BBelements.
czytaj więcej
2016-01-05, 11:21
Silence!
Trendy w e-marketingu na rok 2016 – czyli relacja z ostatniego SEMcampu
Wybraliśmy się na ostatni w tym roku SEMcamp, aby posłuchać o trendach i nowinkach w marketingu internetowym zapowiadanych na 2016 rok. Wszystkie prezentacje okazały się bardzo ciekawe i prawie z każdej udało się wynotować kilka inspiracji.
czytaj więcej
1...13141516171819...30

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top