Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!
W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.
czytaj więcej
Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART
Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.
czytaj więcej
2016-09-12, 13:06
Kolporter
Miliony sampli w sieci Kolportera
Ponad pół miliona katalogów i ulotek oraz 500 tysięcy różnego rodzaju produktów zostało rozdanych w tym roku w salonikach i salonach prasowych Kolportera. To efekt tylko części akcji promocyjnych i programów konsumenckich, jakie prowadzili producenci i dostawcy w sieci blisko 1 000 punktów sprzedaży, należących do kieleckiej spółki.
czytaj więcej
Świętujemy 200 lat produkcji we Włocławku
We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami. Promocja potrwa do grudnia br.
czytaj więcej
Zostań mistrzem pozycjonowania
Nie musisz już szukać „gruszek na wierzbie” i wysłuchiwać obiecanek.
Nie musisz już martwić się o gigantyczne faktury za pozycjonowanie SEO.
Istnieje lepszy system.
czytaj więcej
Delecta głównym sponsorem pierwszej edycji Bake Off - Ale ciacho!
Marka Delecta została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego Bake Off – Ale ciacho!. W ramach działań przewidziano szeroki product placement i bilbordy sponsorskie. Reality-show, oparte na cieszącym się ogromną popularnością brytyjskim formacie The Great Bake Off, we wrześniu zagości na antenie TVP2.
czytaj więcej
Chef kuchni w Twoim domu
Agencja Kreatywna BE7 podjęła się wsparcia kolejnego startupu. Tym razem swoją kreacją nadała charakteru nowemu projektowi: Ulala Chef. Treściwy pomysł z lekkim brandingiem okazał się przepisem doskonałym.
czytaj więcej
Havas Group startuje z nową siecią mediową: FullSIX Media
Zarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSIX Media – trzeciej sieci mediowej działającej obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group, będącej konsekwencją włączenia FullSIX w struktury HMG w ubiegłym roku.
czytaj więcej
Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska.
Digital Kingdom wygrało przetarg na długofalową obsługę social media marki PAYBACK Polska, będącej częścią American Express Group.
czytaj więcej
Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
czytaj więcej
1...15161718192021...36

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top