Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Zastosowanie influencer marketingu w praktyce
Badania dowodzą, że kierowanie się opiniami innych staje się nierozłącznym elementem procesu rozpoczynającego zakupy. Sprzedawcy wiedzą, że o każdym produkcie można wyrazić opinię lub nadać mu cech użyteczności, które wzbudzać będą emocje. Najlepiej gdy zrobi to wpływowy bloger, który jest opiniotwórczy. O wieloaspektowych możliwościach zastosowania influencer marketingu w praktyce przeczytacie w naszym e-booku.
czytaj więcej
10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.
czytaj więcej
Efektywne zebrania firmowe - 5 zasad
Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość, której często nie zauważają ich podwładni.
czytaj więcej
2016-11-21, 10:17
Kolporter
Saloniki Kolportera zachęcają klientów do rejestracji prepaidów
Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.
czytaj więcej
Blogerzy świętują 25 urodziny kultowych butów marki CAT Footwear
Z okazji 25-lecia flagowego modelu Colorado, CAT Footwear zdecydował się na niekonwencjonalną kampanię w mediach społecznościowych i zaprosił do współpracy czołowych influencerów.
czytaj więcej
Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
W poniedziałek, 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.
czytaj więcej
Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów.
czytaj więcej
Nowy PR Manager w Digital Kingdom
Do agencji Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera.
czytaj więcej
2016-11-09, 11:42
Yieldbird
Yieldbird umacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim i WNP
Yana Kalashnikova dołączyła do Yieldbirda jako Business Development Director na rynek rosyjski i WNP (Wspólnota Niepodległych Państw). Odpowiedzialna jest za rozwój relacji z tamtejszymi wydawcami.
czytaj więcej
Międzynarodowa nagroda dla ICP Group
Najważniejsze wyróżnienie w branży incentive i programów motywacyjnych – Crystal Award –
w rękach ICP Group. Przygotowany przez agencję program „Daimler Trucks Discovery: Liga Gwiazd” dla Mercedes-Benz Polska został nagrodzony w kategorii „Most effective incentive marketing campaign”, a ICP Group pozostała tym samym pierwszą i jedyną agencją w Europie Środkowo-Wschodniej, która otrzymała to wyróżnienie.
czytaj więcej
1...16171819202122...40

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top