Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2016-10-19, 15:22
Kolporter
Saloniki Kolportera w aplikacji mobilnej „Where is 24?”
Lokalizacje blisko 1000 saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. To wynik nawiązania współpracy pomiędzy firmami Kolporter i Where is 24 sp. z o.o
czytaj więcej
2016-10-19, 13:16
Yieldbird
Koniec ery inwazyjnych reklam
Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.
czytaj więcej
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.
czytaj więcej
Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.
czytaj więcej
/Grupa OAN uruchamia sieć reklamy video -video.ad!/
video.ad został stworzony w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek reklamy wideo w Polsce, którego konsumpcja wynosi już około 30% czasu spędzanego w Internecie.
czytaj więcej
Lubisz opowiadać? Stwórz infoprodukt
W dobie ery informacyjnej szukamy informacji, które nas interesują głównie w sieci. Dzięki dobrze napisanym artykułom, ebookom, a także kursom uczymy się, tego co jest nam potrzebne. Mało osób jednak wie, że na infoproduktach można już w Polsce zarabiać.
czytaj więcej
Rusza Festiwal Wypieków – promocja konsumencka marek Delecta i Bakalland
W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. Po udanej pierwszej odsłonie, tym razem konsumenci zostaną zabrani w niezapomnianą, słodką podróż po Polsce. Zwieńczeniem akcji jest powstanie Wielkiej Księgi z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów - perełki na rynku wydawnictw związanych z cukiernictwem. Promocja, podobnie jak w ubiegłym roku, uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM.
czytaj więcej
Jak stworzyć trwały i spersonalizowany gadżet reklamowy?
Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce.
czytaj więcej
Jak wspierać markę za pomocą unikalnych treści?
Wspieranie marki polega na budowaniu jej wizerunku.
czytaj więcej
Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
czytaj więcej
1...18192021222324...40

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top