Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Coty Inc. Reports Employment Inducement Award
Coty (NYSE: COTY) (the “Company”) announced today, pursuant to NYSE Rule 303A.08, that it has granted employment inducement awards to Elio Leoni Sceti and Camillo Pane, who have been announced as the Company’s new Chief Executive Officer and EVP of Category Development, respectively. Their appointments are anticipated to be effective in July.
czytaj więcej
Nowy Król Smaku wśród wódek
CEDC odświeża swój produkt premium – wódkę BOLS Platinum. Za relaunchem marki stoi trójmiejska Agencja Kreatywna BE7, odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie nowej koncepcji i przełożenie jej na zróżnicowane nośniki.
czytaj więcej
Senior też klient Dojrzały target dla marketera
Piękne 80-letnie modelki promujące najnowszą kolekcję Dolce&Gabana, czy urodzona w 1934 roku Helena Norowicz prezentująca ubrania marki BOHOBOCO – to przykłady kampanii reklamowych, które przełamują stereotypy i zwiastują nowy trend. Silver economy nadchodzi, seniorzy stają się jedną z ważniejszych grup docelowych wielu usług i produktów, a marketerzy zastanawiają się, jak do nich skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym.
czytaj więcej
Monika Szklarz dołącza do biura prasowego Turner Broadcasting System Polska
Od kwietnia 2015 r. za komunikację i PR kanałów rozrywkowych Cartoon Network, Boomerang i TCM będzie odpowiedzialna Monika Szklarz.
czytaj więcej
Pieskie życie
W ubiegłym roku samorządy przeznaczyły 135 milionów na rzecz wyłapania i utrzymania bezpańskich zwierząt. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach programu „Obywatele dla Demokracji” wśród ponad 2100 gmin w Polsce, 84 tysiące bezpańskich psów zostało objęte akcją pomocową. Biorąc pod lupę efekty działań, nie można jednak mówić o znacznej poprawie sytuacji bezdomnych czworonogów. 
czytaj więcej
RAPORT - Ekspansja języków w krajobrazie internetowym
Bruksela, 22. września 2014 r. – „Tylko poprzez propagowanie wielojęzyczności w dostępie do Internetu możemy nadać praktyczne znaczenie naszemu rozumieniu Internetu jako prawdziwie globalnego i powszechnie dostępnego środowiska” – stwierdza  Neelie Kroes, Wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej, we wstępie do  World Report Internationalised Domain Names  (IDN) z 2014 roku, opracowanego przez EURid i UNESCO we współpracy z firmą Verisign i regionalnymi zrzeszeniami rejestrów krajowych domen najwyższego poziomu (CENTR, LACTLD, APTLD i AFTLD).
czytaj więcej
Żywiec i Discovery prezentują piwne dziedzictwo marki w nowej kampanii
Piwo Żywiec swój niezmienny, zawsze doskonały smak zawdzięcza zaangażowaniu tworzących go ludzi, bogatej historii marki i przede wszystkim wyjątkowemu miejscu, w którym powstaje. W swojej najnowszej kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media, Żywiec przybliża konsumentom swoje dziedzictwo i po raz kolejny odkrywa przed nimi bogactwo piwnego świata. Pierwszy spot opowiadający o niezwykłym miejscu, w którym znajduje się Arcyksiążęcy Browar został wyemitowany 3 października br.
czytaj więcej
Prewencja przed zjawiskiem mobbingu w miejscu pracy
Pojawienie się zjawiska mobbingu w firmie wiąże się z wieloma negatywnymi konsekwencjami. Cierpi nie tylko ofiara, lecz także wizerunek firmy, marka przedsiębiorstwa, pracownicy oraz cała organizacja (spada wydajność pracy, złe relacje, utrata wartościowych pracowników i wiele innych). Są jednak metody by takich sytuacji uniknąć.
czytaj więcej
JCommerce w Poznaniu – nowe biuro i kilkadziesiąt miejsc pracy dla specjalistów IT
Programowanie, projektowanie, doradztwo i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych – oto, czym od 2005 roku zajmuje się JCommerce. Dynamicznie rozwijająca się firma z werwą wkracza na poznański rynek, który nie bez powodu uznawany jest obecnie za jeden z najlepiej rokujących w dziedzinie usług informatycznych. Nowym pracownikom udostępnione zostaną powierzchnie biurowe w sześciokondygnacyjnym obiekcie przy ulicy Rataje 164.
czytaj więcej
Fabryka e-biznesu przejęła mielecką agencję OCTOMedia
Mielecka agencja OCTOMedia po licznych rozmowach i negocjacjach, z dniem 01.09.2014r.  przyłączyła się do rzeszowskiej agencji Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. (FEB). Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja obu firm w pełni pokrywała się.
czytaj więcej
1...18192021222324...30

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top