Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak mierzyć skuteczność kampanii SMS?
Aby kampanie SMS były skuteczne należy monitorować i mierzyć ich efekty. W ten sposób można optymalizować kolejne działania w kanale mobilnym i pozyskiwać wiedzę na temat tego, jak na nasze komunikaty reagują odbiorcy. O sposobach mierzenia efektywności kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip.
czytaj więcej
Wysyłanie informacji prasowych w Internecie
Redaktor, który odpowiada za jej dystrybucję informacji prasowej ma cel, by dotrzeć do jak największej liczby osób i wzbudzić zainteresowanie opisywanym tematem czy produktem. W tym artykule podpowiadamy początkującym dziennikarzom gdzie i jak wysyłać informacje prasowe w Internecie, aby zwiększyć szansę na jej publikację.
czytaj więcej
Szkolenie: Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji
Agencja Projekt PR cyklicznie organizuje szkolenie dla klientów i przedstawicieli branży szeroko rozumianej komunikacji. W tym roku jego tematem będzie „Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji.” Zajęcia poprowadzi Natalia Hatalska.
czytaj więcej
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Lody Bonano
Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski. Marka właśnie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można zobaczyć we wszystkich liczących się polskich stacjach telewizyjnych i serwisach VOD.
czytaj więcej
Digital Kingdom rozpoczęło współpracę z Telewizją Polską
Agencja zajmie się opracowaniem strategii promocji digital oraz prowadzaniem oficjalnego fanpage’a „Sondy 2”.
czytaj więcej
6 wskazówek, jak wdrożyć udaną kampanię SMS
SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Do korzystania z krótkich wiadomości tekstowych marketingowców zachęcają m.in. wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów, niski koszt wysyłania komunikatów oraz pewność, że przekaz trafia we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców. Nie oznacza to jednak, że wszystkie wiadomości tekstowe zastosowane w działaniach marketingowych skazane są na sukces. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia, powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych krokach.
czytaj więcej
ZM Henryk Kania mają PR Managera
Paweł Sikora został PR Managerem Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. To nowe stanowisko w strukturach jednego z największych producentów wyrobów wędliniarskich w kraju.
czytaj więcej
Warsztaty User Experience w Idea Hub (Katowice)
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem User Experience na bezpłatne warsztaty, które poprowadzą Ilona Hanzel i Piotrek Socha z takaoto.pro.
czytaj więcej
Branża contact center pracuje nad poprawą wizerunku
Przedstawiciele contact center (portal ccnews.pl wraz z analitykami i ekspertami tej branży) organizują konkurs AMBASADOR CALL CENTER. Jest to pierwszy polski konkurs wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach.
czytaj więcej
2016-04-07, 17:57
Veturo.pl
Z miłości do gór – Regatta wspiera Tatrzański Park Narodowy
Tatry to jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim. Aby chronić przyrodę tych gór i zachować ją dla przyszłych pokoleń w stanie zbliżonym do naturalnego, w 1955 roku powołano Tatrzański Park Narodowy. Od 1 kwietnia 2016 roku partnerem TPN jest marka Regatta, produkująca przyjazną środowisku odzież dla aktywnych.
czytaj więcej
1...19202122232425...38

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top