Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak być w pierwszej dziesiątce, kiedy konkurentów stu?
Większość prężnie działających w Polsce firm posiada swoja stronę internetową, jednak to za mało, jeśli zależy nam na obecności w pierwszej dziesiątce wyników w Google. Co należy zrobić, aby być w top 10, jeśli całe top 100 się pozycjonuje? Z cała pewnością powinno się skorzystać z pomocy firm oferujących usługi SEO. Zanim jednak się na to zdecydujemy, powinniśmy sami posiadać przynajmniej bazową wiedzę na ten temat, aby nie paść ofiarą oszustwa.
czytaj więcej
Letnia premiera nowego pakietu Bitdefender
Wraz z nadejściem lata producent oprogramowania Bitdefender wprowadził na polski rynek nowy pakiet dla użytkowników domowych – Pakiet Rodzinny. Pakiet Rodzinny chroni urządzenia z trzema najpopularniejszymi systemami operacyjnymi: Windows, Mac oraz Android. Dzięki temu rodzina korzystając z Internetu jest jeszcze bardziej bezpieczna.
czytaj więcej
Rich media po polsku – czyli jak Sparc Media zachęcało warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach
Specjaliści ze Sparc Media znaleźli sposób jak przekonać Warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach. W nieco ponad dwa tygodnie zachęcili ponad 4 tys. mieszkańców stolicy do wykorzystania bezpłatnych kuponów na przejazd taksówką używając do tego celu kampanii rich mediowej.  Udowodnili tym samym, że ta nowoczesna metoda komunikacji sprawdza się świetnie nie tylko za granicą.
czytaj więcej
Abbey House Group przejmuje najstarszy, amerykański magazyn o sztuce ARTnews i zmienia nazwę na ARTNEWS S.A.
Abbey House Group S.A. przejęło najstarszy i największy magazyn o sztuce na świecie – ARTnews, z globalną dystrybucją i miesięczną sprzedażą wynoszącą ponad 60 tys. egzemplarzy. Transakcja jest największą akwizycją tytułu medialnego dokonaną przez polską firmę na międzynarodowym rynku prasowym. WZA zdecydowało również o zmianie nazwy polskiej firmy na ARTNEWS S.A.
czytaj więcej
Sparc Media udostępnia w Polsce narzędzie do przeprowadzania kampanii rich mediowych
Sparc Media, wiodący dostawca rozwiązań dla brandingowych kampanii online, udostępnia w Polsce system AdSparc. Unikalne narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie.  Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.
czytaj więcej
Warszawa stawia na start-upy
Zakładanie i rozwijanie własnego biznesu w stolicy ma być łatwiejsze. Miasto stołeczne Warszawa podpisało list intencyjny w sprawie utworzenia kompleksowego systemu wsparcia lokalnych start-upów o nazwie Warsaw Startup Space.
czytaj więcej
Doświadczony menedżer z USA, dołącza do krakowskiego startupu
Jeremy Lopez, amerykański menedżer z doświadczeniem w branży nowych technologii, dołącza do firmy Codewise, gdzie będzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego.
czytaj więcej
Słodkie gesty na 15-lecie Cukru Królewskiego
Cukier nieodzownie kojarzy nam się ze słodyczą. Dlatego marka Cukier Królewski z okazji swojego 15-lecia, w krótkim animowanym spocie internetowym celebruje drobne, ale pełne słodyczy gesty, które mają moc odmieniania rzeczywistości.
czytaj więcej
Tkaniny Andropolu dla pożarnictwa na targach w Kielcach
Niepalne, odporne na rozdzieranie, wodoodporne – takie tkaniny dla strażaków prezentuje Andropol podczas jubileuszowej X Międzynarodowej  Wystawy - Ratownictwo i Technika Przeciwpożarowa EDURA 2014.
czytaj więcej
123...222324252627282930

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top