Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
czytaj więcej
Certyfikat Google - czym jest i dlaczego warto się o niego postarać?
Obecnie coraz więcej osób korzysta z różnego rodzaju kursów. Nic dziwnego, są one niesamowicie przydatne. Sprawdź czym jest Certyfikat Google i dlaczego warto i w jaki sposób go zdobyć!
czytaj więcej
Copywriter 20 tekstów po 3 tysiące znaków ze spacjami
Copywriting tanio wpis na bloga po 3000 zzs – 20 szt (dobre pod SEO)
czytaj więcej
Natchnieni szkłem ludzie z pasją
Na blogu Natchnieni Szkłem prezentowane są najnowsze trendy w technologiach szklanych, jak również przykłady najambitniejszych projektów architektonicznych. Przede wszystkim jednak jest to przestrzeń dla wszystkich pasjonatów szkła; łączą się w niej ludzie zajmujący się nim zawodowo i hobbystycznie.
czytaj więcej
Wigilia uwodząca smakiem i aromatem – 12 potraw wyczarowanych z Appetitą
Wigilia Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas przepełniony radością, miłością i ciepłem. Wśród pięknych dekoracji, wzajemnych życzeń i obdarowywania się prezentami nie może zabraknąć uroczystej kolacji, tworzącej niepowtarzalny klimat. Do przygotowania tradycyjnych dań w nowoczesnym wydaniu idealnie sprawdzą się przyprawy marki Appetita, które pozwolą wyczarować dwanaście smakowitych i aromatycznych potraw.
czytaj więcej
2020-12-10, 13:58
Kolporter
Podaruj sportowy upominek
Oferta kart podarunkowych, dostępnych w sieci saloników Kolportera, powiększyła się o kartę upominkową Nike.
czytaj więcej
Colian przekazał słodycze dla krwiodawców
Spółka Colian pomaganie ma we krwi. W grudniu do regionalnych centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa w sześciu miastach w Polsce firma przekazała ponad 22 tysiące słodyczy i napojów. To kolejna akcja realizowana na rzecz społeczności lokalnej w regionach, gdzie producent posiada swoje oddziały.
czytaj więcej
Kolor RAL 8011 - wysokiej jakości farba do styroduru
Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć atrakcyjną wizualnie reklamę swojej firmy to sprawdź koniecznie materiał jakim jest styrodur oraz farbę kolor RAL 8011, dzięki której będziesz mógł go dopasować do indywidualnych preferencji. Zobacz co warto wiedzieć na temat tego produktu.
czytaj więcej
Uwierz w zapach! Aromamarketing dla domu i biznesu
Nie tylko świetne wnętrze, dobre wyposażenie i muzyka brzmiąca w głośnikach tworzy charakter miejsca. Aromamarketing to wspaniały sposób na wyróżnienie się z tłumu - podkreślenie indywidualności, profesjonalizmu, przytulności. To także działanie na psychikę osób indywidualnych oraz... tłumu.
czytaj więcej
Prawdziwy obraz polskiego marketingu w raporcie Marketing Survey 2020
Jaki jest prawdziwy obraz polskiego marketingu? Czego szefowie firm oczekują od tytułowego działu? Czy ten zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? A może nie będzie w stanie, ponieważ nie jest traktowany w sposób odpowiedni, nie posiada stosownych danych oraz narzędzi? Na te i wiele innych pytań odpowiada pierwszy taki raport w Polsce: Marketing Survey 2020, który został przygotowany przez MKTout, Abananę, Marketing Przy Kawie oraz Brief.pl.
czytaj więcej
1...22232425262728...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top