Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Wybierz bezpieczną przyszłość z Bitdefender – wielka akcja rozwiązań dla biznesu.
Producent rozwiązań Bitdefender przygotował promocję dla małych i dużych firm. Promocja ta obejmuje najnowszą linię produktów antywirusowych dla biznesu, które posiadają centralne zarządzanie.
czytaj więcej
Profesjonaliści na rzecz Fundacji "Projekt ARCHE"
Fundacja Projekt ARCHE nawiązała współpracę ze specjalistami świadczącymi usługi fotograficzne oraz filmowe.  Na początku 2015 roku będzie można zobaczyć pierwszy efekt wspólnego przedsięwzięcia.
czytaj więcej
15 sekund dla nauki
„15 sekund dla nauki” to inicjatywa King Abdulaziz City for Science and Technology (KACST) – niezależnej organizacji naukowej promującej naukę i rozwój technologiczny w Arabii Saudyjskiej. Koncepcja 150 animowanych filmów trwających około 15 sekund każdy została opracowana w Polsce, przez firmę i3D z Gliwic. Prosty przekaz emitowany na telebimach w przestrzeni publicznej Rijadu w kolorowej formie przyciąga uwagę zarówno dzieci jak i dorosłych. Animacje przedstawiają ciekawostki z zakresu chemii, biologii, matematyki, technologii i fizyki. W ciągu kilkunastu sekund można dowiedzieć się jak szybko działa mózg człowieka, czym jest liczba π i w co zamieni się grafit pod wysokim ciśnieniem.
czytaj więcej
Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej
Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br. przez Optima Marketing Group.
czytaj więcej
Świeża jak wiosna, gorąca jak lato
Marcowa kampania Domino’s Pizza, której hasło marketingowe brzmiało „Świeża jak wiosna, gorąca jak lato“ obejmowała nośniki outdoor i internet. To już druga w tym roku kampania, mająca na celu wyróżnienie Domino’s na tle konkurencji. Razem z marcową kampanią została wdrożona nowa promocja „Duża Pizza Dnia“, która potrwa do 4 maja.
czytaj więcej
Polskie Fermy: rośnie popyt na jaja z wolnego wybiegu
Jaja z chowu wolnowybiegowego cieszą się coraz większą popularnością. Do kupowania ich zachęca m.in. kampania promocyjna marki Kurka Wolna należącej do Grupy Producentów Polskie Fermy. Jaja tego producenta zdobyły godło programu ''Doceń polskie'', niebawem wezmą udział w kolejnej certyfikacji.
czytaj więcej
Od dzisiaj każdy może pomóc potrzebującym zwierzakom! Rozpoczęło się głosowanie w akcji „Pomoc dla Schronisk”
I Ty możesz pomóc. Dzięki cyklicznej akcji „Pomoc dla Schronisk”, potrzebujące zwierzaki mogą otrzymać karmę za 15 tysięcy złotych. Wystarczy oddać swój głos w internetowym głosowaniu. Organizatorem akcji jest firma Krakvet.
czytaj więcej
Zostań Partnerem Platformy RedCart – twórz z nami rynek e-commerce
Platforma sklepów internetowych RedCart przedstawia Program Partnerski, dzięki któremu możesz współtworzyć rynek e-commerce. Choć ten model współpracy działa od kilku lat, to teraz mogą dołączyć do niego wszyscy entuzjaści sklepów internetowych.
czytaj więcej
Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.
czytaj więcej
Gotówka na wakacje od marki Familijne
Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 maja do 31 sierpnia br.
czytaj więcej
123...222324252627282930

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top