Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Informacja w centrum uwagi
Zdobyta i odpowiednio wykorzystana wiedza o kliencie jest nieocenionym aktywem każdego przedsiębiorstwa. Jednym z wiarygodnych źródeł informacji o partnerach biznesowych są programy wsparcia sprzedaży. Ich przemyślane prowadzenie przy wykorzystaniu systemów do kompleksowego zarządzania dostępnych online umożliwia zbieranie i analizowanie najbardziej istotnych z punktu widzenia organizatora danych.
czytaj więcej
Nowa jakość dźwięku w naszych domach
Na początku kwietnia firma Denon, światowej klasy producent wysokiej jakości sprzętu audio, zaprezentował trzy nowe produkty z serii X. Są to amplitunery AVR-X500, AVR-X1000 i AVR-X2000. Klasyczne wzornictwo, prostota obsługi a także komponenty najwyższej próby pozwoliły stworzyć urządzenia jednocześnie doskonale reprodukujące dźwięk, eleganckie oraz dopasowane do użytkownika. Seria X zaskakuje swoimi parametrami, możliwościami, a w redcoon - także ceną!
czytaj więcej
NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP
„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie Firmer.pl. Jego pierwszy numer trafił już do ponad 150 tysięcy firm zarejestrowanych na portalu Firmy.net, także należącym do NNV.
czytaj więcej
10 urodziny firmy redcoon
W tym roku firma redcoon świętuje swoje 10 urodziny. Dokładnie w 2003 roku, w Aschaffenburgu powstał pierwszy sklep redcoon. W początkowy skład grupy weszły takie państwa jak Niemcy, Austria i Hiszpania. Kolejno dołączały do nich w latach 2004-2006 Portugalia, Holandia i Belgia, a między latami 2008 - 2010 Włochy, Polska, Dania oraz Francja. Obecnie redcoon posiada swoje oddziały już w dziesięciu europejskich krajach. Polski oddział został utworzony w 2008 roku i od tego momentu rozwija się dynamicznie wzmacniając swoją pozycję silnego gracza na rynku e-commerce. Dzięki temu zdobył również pozycję stabilnego pracodawcy.
czytaj więcej
Program konsumencki Lipton Ice Tea w salonikach Kolportera
W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki Lipton Ice Tea pn. „Weź to na chłodno”, w którym można wygrać napój tej marki. Program potrwa do 30 czerwca 2013 roku, a do wygrania jest 500 000 butelek Lipton Ice Tea.
czytaj więcej
Kup dowolny produkt ActiveJet, a otrzymasz rabat na zakup biletu na mecz Legii Warszawa
Już dziś rusza wielka akcja promocyjna ACTION S.A., właściciela produktów marki ActiveJet oraz sponsora głównego Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Wystarczy zakupić dowolny produkt ActiveJet na jednym z warszawskich stoisk produktów tej marki, aby otrzymać rabat na zakup biletu na mecz Legii Warszawa. Jeden produkt to jeden voucher na bilet za zniżką 20 procent. Akcja promocyjna trwa od 8 do 21 kwietnia 2013 r.
czytaj więcej
Biedronka podwójną Supermarką
Marka Biedronka została w tym roku podwójnym laureatem Superbrands. Już po raz czwarty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands w kategorii Zakupy, przyznawaną najsilniejszym wizerunkowo brandom i znalazła się także w gronie przyznanego po raz pierwszy tytułu dla marek stworzonych w Polsce Superbrands Created in Poland.
czytaj więcej
Marka TOPEX nagrodzona w konkursie REBRAND 100® Global Awards
Najpopularniejsza polska marka narzędzi ręcznych – TOPEX została nagrodzona za rebranding w międzynarodowym konkursie REBRAND 100® Global Awards 2013. To najwyższe uznanie jakie można uzyskać za rebranding.
czytaj więcej
PZU innowacyjnie promuje w GG bezpieczną jazdę
Użytkownicy najnowszej wersji komunikatora GG mogą sprawdzić swój refleks i poznać zasady bezpiecznej jazdy dzięki specjalnej kampanii przygotowanej przez GG dla PZU.
czytaj więcej
123...212223242526272829

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top