Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2018-05-28, 10:17
Kolporter
Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
czytaj więcej
Digital Kingdom realizuje pierwszy projekt dla Yves Rocher Polska
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kampanię 360 digital relaunchującą linię kosmetyków Hydra Vegetal – wiodącą linię face care marki Yves Rocher - specjalisty od kosmetyków opartych na roślinnych składnikach aktywnych.
czytaj więcej
2018-05-24, 08:53
Chapter1
Ruszyła kampania Lecha Pilsa
Kampania pod hasłem "Bo jesteśmy Wielko" promuje podejście Wielkopolan do życia i pracy, oparte na tradycyjnych wartościach, z których słyną mieszkańcy regionu. Zintegrowane działania obejmą billboardy w całym regionie i na jego granicach, siatki wielkoformatowe, materiały POSM, spoty reklamowe w kinach, VOD, digital, w tym działania w Social Mediach.
czytaj więcej
Parasole gastronomiczne - funkcjonalna reklama!
Masz restaurację lub kawiarnie i szukasz tradycyjnej formy reklamy, najlepiej takiej, która będzie zarówno efektywna jak i funkcjonalna? Jeśli masz ogródek - koniecznie spraw sobie parasole gastronomiczne!
czytaj więcej
2018-05-23, 12:09
Abanana
Abanana stworzyła wideoprzepisy dla serwisu Uwielbiam.pl
Serwis Uwielbiam.pl wzbogacił się o przepyszne przepisy wideo. Krótkie materiały z przygotowywania kolorowych i smakowitych potraw agencja Abanana wykonała w ramach współpracy z serwisem Uwielbiam.pl
czytaj więcej
Najczęstsze błędy w content marketingu
Każdy z nas popełnia błędy. I nie ma w tym nic złego, gdyż to właśnie one są najlepszym nauczycielem człowieka. Czasami warto jednak wyciągnąć wnioski z porażek innych, aby uchronić się przed doświadczeniem tego samego. Z tego powodu prezentujemy najczęściej popełniane błędy w content marketingu. Zrozumienie ich i wyeliminowanie już na starcie, z pewnością uchroni nas przed frustracją oraz nieprzyjemnymi konsekwencjami.
czytaj więcej
Dystrybucja treści - gdzie publikować stworzoną zawartość?
Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach webwritingu i SEO. Jednak sama treść nie przyniesie nam żadnych korzyści, jeśli nikt jej nie zobaczy. Musi ona dotrzeć do odbiorców, a najlepiej do jak największej ich liczby. To właśnie kolejny, kluczowy składnik content marketingu - dystrybucja treści. Oto krótki przewodnik po miejscach, w których możemy publikować stworzoną przez nas zawartość.
czytaj więcej
Infobip wprowadza People API
Infobip, globalna platforma do komunikacji mobilnej Omnichannel dla biznesu wprowadza aktualizację API o nazwie People. Nowa funkcjonalność umożliwia zdalne połączenie baz danych klientów z odpowiednim modułem w panelu Infobip Portal, z poziomu którego realizowane są kampanie mobilne. Dzięki tej zmianie marketerzy nie będą musieli ręcznie przygotowywać baz danych do umieszczenia na platformie.
czytaj więcej
Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych?
Według danych Statcountera z maja 2018 roku, 55,34% ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych (włącznie z tabletami). Tym samym, spora część treści internetowych jest konsumowana właśnie za pomocą smartfonów. Dlaczego warto mieć to na uwadze?
czytaj więcej
2018-05-10, 09:56
Kolporter
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
czytaj więcej
123456789...383940

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top