Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę marki Opel
Agencja odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych.
czytaj więcej
Personalizuj albo giń! Pamięta o tym coraz więcej polskich firm planując komunikację z klientami
Klienci chcą personalizacji – z danych firmy Accenture wynika, że 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. Pozostawanie w stałym kontakcie z klientami może przełożyć się na większe zaangażowanie klientów i wzrost ich lojalności. Warunkiem efektywnej komunikacji jest jednak to, aby właściwa, spersonalizowana wiadomość dotarła do konkretnego odbiorcy.
czytaj więcej
2017-09-13, 15:51
SEOPILOT
Nowy moduł reklamy kontekstowej w SeoPilot
Systemy automatyzujące procesy uruchamiania i prowadzenia reklamy kontekstowej działają efektywnie na różnych rynkach już wiele lat. I nic dziwnego, że cieszą się one popularnością w wielu krajach, skoro znacząco ułatwiają one pracę i uruchomienie kampanii. Korzystają z nich nie tylko klienci indywidualni, ale także agencje i specjaliści świadczący usługi SEM. Są popularne w Ameryce, a na samym rynku rosyjskim istnieje ponad 25 różnych systemów automatyzacji. Zdały one także sprawdzian w Brazylii, Indonezji i innych krajach, o czym wiemy z “pierwszej ręki”. Wreszcie uzyskane przez nas doświadczenie możemy przenieść na Polskę !
Czym jest automatyzacja kampanii w Adwords i czemu warto się nią zainteresować ?
czytaj więcej
2017-09-11, 09:33
KMC
Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie
Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.
czytaj więcej
2017-09-07, 14:16
KMC
Grześki wracają do szkoły nowym miniserialem
11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.
czytaj więcej
Dodatkowe korzyści z płatnej reklamy
Samo tworzenie reklam, a także całych kampanii reklamowych ma na celu, przyniesienie korzyści firmie, która decyduje się na wykonanie określonych działań.
czytaj więcej
2017-08-01, 10:10
KMC
Grześki wracają do szkoły – nowa akcja marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
czytaj więcej
Płatna reklama kaprys, czy konieczność?
Korzystanie z płatnej reklamy bywa trudne, a także powodować może koszty, które dla małej firmy mogą być zbyt wysokie, zwłaszcza jeśli ta ma zbyt małe obroty i małe nadzieje na poprawę sytuacji, gdyż nie przykłada się do zwiększenia sprzedaży.
czytaj więcej
Dodatkowe pieniądze w ciągu 10 dni
Dodatkowe pieniądze, nawet stanowiące procent wydatków, także mogą być pomocne w realizacji niektórych zamierzeń. Warto się zainteresować naszą ofertą na Cashback.
czytaj więcej
Reklama i cashback – skuteczne połączenie
Rolą reklamy jest sprawienie, żeby dane dobro było kupowane częściej, a także taki, żeby potencjalny użytkownik mógł dowiedzieć się o istnieniu czegoś wyjątkowego i być może stworzonego z wielką pasją.
czytaj więcej
123456789...293031

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top