Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Mus je schrupać… latem!  – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
czytaj więcej
Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii?
Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, zastanów się, jak efektywniej wydawać pieniądze „tu i teraz”, a przy tym zapewnić firmie przewagę nad konkurentami w przyszłości. Działy marketingu stają obecnie przed ogromnym wyzwaniem. Jak temu sprostać?
czytaj więcej
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Usuwanie linków - co warto o tym wiedzieć?
Z naszego artykułu dowiesz się co warto wiedzieć o usuwanie linków z internetu. Jeśli taka tematyka Cie interesuje, zachęcamy do zapoznania się z naszym blogpostem.
czytaj więcej
Firma Rekrutacyjna Goldman Recruitment - lider na rynku
Szukasz pracy, a może pracownika? Nasza firma rekrutacyjna świetnie sobie z tym poradzi. Zapraszamy!
czytaj więcej
Lider w produkcji cukru z nową strategią Słodkie Łączy
Cukrowy lider ma nową strategię komunikacji. Jej nazwa podkreśla, że wspólne pichcenie i biesiadowanie buduje silne więzi. Celem marki jest być nie tylko ekspertem, lecz także... dobrym przyjacielem. Za strategię i wdrożenie odpowiada poznańska agencja - Soul & Mind – specjalizująca się w brand design.
czytaj więcej
Polska w KRYZYSIE? NEOS Nowy System to Kreatywna Rewolucja!
Zakończmy rządy korporacji i bankierów. System fasadowej demokracji runął całkowicie. Maski opadły i rządzący ujawnili kim są. Setki miliardów bezcennych złóż oddane za bezcen
czytaj więcej
Jak poznać słowa kluczowe wyszukiwane dla mojej strony?
Dobrze wykonana analiza fraz jest w dużej mierze czynnikiem odpowiadającym za sukces optymalizacji strony i późniejszych działań SEO. Znajdują one szczególne zastosowanie pozycjonowaniu stron oraz Google Ads, czyli kampaniach linków sponsorowanych. Bez odpowiednio dobranych słów kluczowych trudno mówić o skuteczności działań reklamowych w sieci.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg BBC Studios Polska
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
czytaj więcej
Opisy produktów do sklepu – pisać czy zlecić?
Ludzie błędnie myślą, że copywriter to osoba, która tylko pisze teksty. Z jednej strony jest to prawda, ale tekst to tylko narzędzie. Oprócz pisania, tego typu osoba rozwiązuje wszelkiego rodzaju zadania za pomocą swojej profesjonalnej wiedzy. Public Relations, badania, research, analiza, targeting. To tylko nieliczne obowiązki copywritera. A tak naprawdę to człowiek, który pomoże pomnożyć dochody, oszczędzić czas i uzyskać popularność firmy. Dlatego też nasuwa się pytanie, czy opisy produktów do sklepu powinniśmy zlecić profesjonalistom, czy też tworzyć je samodzielnie?
czytaj więcej
1...27282930313233...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top