Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Biedronka podwójną Supermarką
Marka Biedronka została w tym roku podwójnym laureatem Superbrands. Już po raz czwarty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands w kategorii Zakupy, przyznawaną najsilniejszym wizerunkowo brandom i znalazła się także w gronie przyznanego po raz pierwszy tytułu dla marek stworzonych w Polsce Superbrands Created in Poland.
czytaj więcej
Marka TOPEX nagrodzona w konkursie REBRAND 100® Global Awards
Najpopularniejsza polska marka narzędzi ręcznych – TOPEX została nagrodzona za rebranding w międzynarodowym konkursie REBRAND 100® Global Awards 2013. To najwyższe uznanie jakie można uzyskać za rebranding.
czytaj więcej
PZU innowacyjnie promuje w GG bezpieczną jazdę
Użytkownicy najnowszej wersji komunikatora GG mogą sprawdzić swój refleks i poznać zasady bezpiecznej jazdy dzięki specjalnej kampanii przygotowanej przez GG dla PZU.
czytaj więcej
123...222324252627282930

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top