Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak poznać słowa kluczowe wyszukiwane dla mojej strony?
Dobrze wykonana analiza fraz jest w dużej mierze czynnikiem odpowiadającym za sukces optymalizacji strony i późniejszych działań SEO. Znajdują one szczególne zastosowanie pozycjonowaniu stron oraz Google Ads, czyli kampaniach linków sponsorowanych. Bez odpowiednio dobranych słów kluczowych trudno mówić o skuteczności działań reklamowych w sieci.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg BBC Studios Polska
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
czytaj więcej
Opisy produktów do sklepu – pisać czy zlecić?
Ludzie błędnie myślą, że copywriter to osoba, która tylko pisze teksty. Z jednej strony jest to prawda, ale tekst to tylko narzędzie. Oprócz pisania, tego typu osoba rozwiązuje wszelkiego rodzaju zadania za pomocą swojej profesjonalnej wiedzy. Public Relations, badania, research, analiza, targeting. To tylko nieliczne obowiązki copywritera. A tak naprawdę to człowiek, który pomoże pomnożyć dochody, oszczędzić czas i uzyskać popularność firmy. Dlatego też nasuwa się pytanie, czy opisy produktów do sklepu powinniśmy zlecić profesjonalistom, czy też tworzyć je samodzielnie?
czytaj więcej
Najwyższy czas pokazać się online.
Nie musimy nikomu przedstawiać co się wydarzyło w ostatnich tygodniach. Diametralnie zmieniło życie na całym świecie a atak epidemii wirusa COVID-19 dotarł także do Polski. Bardzo wiele branż oraz firm jest zagrożonych. Czy w takim momencie ktoś myśli o marketingu i reklamie?
czytaj więcej
Agencja PR – dlaczego warto korzystać?
Marketing, Public Relations, Social Media, SEO – o co w tym wszystkim chodzi? Zacznijmy od tego, że są marki znane, cenione na całym świecie, a są również takie, których tak naprawdę nikt nie zna. Jeśli zaczynasz budować rozpoznawalność swojej firmy, bądź chcesz, aby o twoim produkcie było głośno pomóc powinno odpowiednie przygotowanie kampanii marketingowej. W takiej sytuacji pomóc może agencja PR. Aby zbudować dobry wizerunek, zwiększyć rozpoznawalność należy zająć się działaniami PR. Agencje Public Relations stworzone są po to, aby wziąć na siebie planowanie i wszystkie działania powiązane z tą akcją. Ale czy może firma bez pomocy fachowców zarządzać PR?
czytaj więcej
Jakub Lewandowski Senior Graphic Designerem w Digital Kingdom
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
czytaj więcej
#niemarnuj1% - akcja społeczna, do której dołączają internauci i…celebryci!
Ponad 5 milionów Polaków nie przekazuje 1% podatku potrzebującym na wybrany cel charytatywny. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” postanowiła to zmienić i stworzyła akcję społeczną na Instagramie o nazwie #niemarnuj1% do której dołączyło już ok 100 internautów, w tym znani sportowcy, celebryci i influencerzy. Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważne jest przekazanie 1% na wybrany cel charytatywny.
czytaj więcej
2020-02-11, 13:45
HR Group
Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House w Polsce
Agnieszka Sass-Szczepkowska jako Regional Marketing Manager odpowiada za działania marketingowe Vienna House w Polsce. Dołączyła do zespołu na początku stycznia, aby zintensyfikować działania związane ze wzmacnianiem świadomości marki największej austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.
czytaj więcej
Category management. Szkolenie na 5
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy zadać sobie wiele pytań dotyczących sposobu funkcjonowania category management-u w organizacji biznesowej. Będą one dotyczyć roli, zadań i kompetencji Category Managera (CatMan-a), sposobu i narzędzi budowania kategorii produktowej (nie zawsze jest to takie oczywiście), metod doboru asortymentu i jego dostawców czy też sposobów wyznaczania celów sprzedażowych dla kategorii.
czytaj więcej
Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
czytaj więcej
1...28293031323334...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top