Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


JCommerce w Poznaniu – nowe biuro i kilkadziesiąt miejsc pracy dla specjalistów IT
Programowanie, projektowanie, doradztwo i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych – oto, czym od 2005 roku zajmuje się JCommerce. Dynamicznie rozwijająca się firma z werwą wkracza na poznański rynek, który nie bez powodu uznawany jest obecnie za jeden z najlepiej rokujących w dziedzinie usług informatycznych. Nowym pracownikom udostępnione zostaną powierzchnie biurowe w sześciokondygnacyjnym obiekcie przy ulicy Rataje 164.
czytaj więcej
Fabryka e-biznesu przejęła mielecką agencję OCTOMedia
Mielecka agencja OCTOMedia po licznych rozmowach i negocjacjach, z dniem 01.09.2014r.  przyłączyła się do rzeszowskiej agencji Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. (FEB). Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja obu firm w pełni pokrywała się.
czytaj więcej
Delecta reklamuje Łatwe ciacho
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.
czytaj więcej
Pomaganie w rytmie RAP
W ubiegłą sobotę odbyły się zdjęcia do nowego teledysku rapera Gorzkiego z płyty „Inter Arma Caritas”, z której dochód ze sprzedaży w całości przeznaczony jest na terapię dzieci dotkniętych autyzmem, objętych opieką fundacji Nowa Nadzieja.
czytaj więcej
Jak ZMOTywować klienta?
Internet nie jest już wyłącznie źródłem wiedzy i rozrywki czy narzędziem do komunikacji. Obecnie ma coraz większy wpływ na życie człowieka, generując nowe trendy, zjawiska, a nawet przemiany społeczne. Efektem rozwoju Sieci i mediów społecznościowych są m.in. zmiany w zachowaniach konsumentów, do których muszą dostosowywać się firmy na całym świecie. Jedną z koncepcji uznających kluczową rolę Internetu w procesach zakupowych jest ZMOT, czyli Zero Moment of Truth.
czytaj więcej
Nowy botnet Gameover Zeus rośnie w siłę
Nowe złośliwe oprogramowanie Gameover Zeus zainfekowało już ponad 10000 systemów.
czytaj więcej
Wzrost sprzedaży w serwisie Credit Agricole o 95% dzięki content strategy i najnowszej technologii
Pod koniec zeszłego roku, bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Było to wdrożenie z kategorii green field. Zmianie - poza frontendem serwisu - uległ także CMS oraz infrastruktura serwerowa, na której serwis jest utrzymywany. Responsywna strona z opracowaną na nowo architekturą treści miała zapewnić wzrost sprzedaży produktów bankowych. Czy ten cel został osiągnięty? Patrząc na statystyki nowego serwisu - zdecydowanie tak.
czytaj więcej
Żywiec wskrzesza Kronikę Filmową
Polska Kronika Filmowa przez pięćdziesiąt lat rejestrowała naszą rzeczywistość, a używane
czytaj więcej
Znamy skład jury konkursu Żywiecka Kronika Filmowa
Prace uczestników konkursu dla zdolnych filmowców – Żywiecka  Kronika Filmowa oceni dwóch wybitnych specjalistów i znawców sztuki filmowej: profesor Filip Bajon – reżyser, Dziekan Wydziału Reżyserii Filmowej i Telewizyjnej PWSFTviT w Łodzi oraz Artur Liebhart – dyrektor festiwalu PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL. Zostaną oni również opiekunami merytorycznymi autorów pięciu najlepszych skryptów.
czytaj więcej
PR Inspiration z nowym Klientem
W lipcu kompleksową obsługę Public Relations galerii handlowej - Poznań City Center objęła agencja - PR Inspiration. Agencja jest odpowiedzialna za działania wizerunkowe oraz obsługę kanałów społecznościowych. Do obowiązków PR Inspiration należy także doradztwo w zakresie aktywności CSR oraz obsługa relacji inwestorskich.  
czytaj więcej
1...29303132333435...40

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top