Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2019-10-29, 09:55
OX Media
Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media
OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim, oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych. 
czytaj więcej
Bezpieczna Rodzina z PGE Lumi
Wystartowała wspólna kampania PGE Lumi i Locon BezpiecznaRodzina.pl, skierowana do warszawiaków. Decydując się na zmianę sprzedawcy prądu na Lumi, klienci z Warszawy otrzymają voucher o wartości 300 złotych, który będą mogli wykorzystać na zakupy w sklepie BezpiecznaRodzina.pl. Voucher można wykorzystać na wszystkie urządzenia i usługi z oferty BezpiecznaRodzina.pl.
czytaj więcej
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
czytaj więcej
Łukasz Goździor awansuje na stanowisko Marketing Director w Inchcape Northern Europe Distibution
Łukasz Goździor, dotychczasowy Marketing Country Manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. To kolejny awans Polaka w europejskich strukturach Inchcape PLC, największego niezależnego dystrybutora branży motoryzacyjnej na świecie.
czytaj więcej
Kolejny awans w Projekt Zero2!
Razem z pierwszymi przymrozkami Dominika Przewoźnik od października 2019 wskoczyła na wyższe stanowisko.
czytaj więcej
Spotkania Marketingowe w Olkuszu!
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu! Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
czytaj więcej
Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
czytaj więcej
Chcesz mieć efekty? Wyróżnij się z tłumu!
Każdy, kto rozpoczyna przygodę z marketingiem internetowym zapewne zetknął się ze sztandarową zasadą przynajmniej jeden raz: Chcesz mieć efekty? Wyróżnij się z tłumu!
czytaj więcej
Manipulacja w treściach reklamowych
Jakim sposobem przykuć uwagę odbiorców, aby zdobyć w nich nowych słuchaczy ? Z której strony „uderzyć”, żeby przebić się wysoko ku górze, a konkurencję pozostawić daleko w tyle? Sposobów może być naprawdę wiele, bo internet nie ma żadnych granic. Niektórzy grają uczciwie. Są też i tacy, którzy wybierają drogę na skróty. Pozwól więc, że opowiem Ci w tym poście o manipulacji tekstem na którą warto zwracać uwagę.
czytaj więcej
2019-09-17, 10:26
OX Media
OX Media i Medaliści Mistrzostw Europy - inspirująca współpraca pro bono!
Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska - organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju.
czytaj więcej
1...30313233343536...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top