Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Pricing. Jak zarządzać cenami?
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
czytaj więcej
Weź udział w badaniu “Młodzież, social media i marketing”
Jesienią zeszłego roku Centrum Badania Opinii Społecznej opublikowało raport, który dotyczy dzieci, młodzieży, korzystania przez nich z internetu i zagrożeń z tego płynących. Jedną z zaprezentowanych danych jest ta dotycząca czasu spędzanego online przez badaną grupę. Okazuje się, że średnia tygodniowa liczba godzin przeznaczona przez dzieci i młodzież na surfowanie w internecie wynosi aż 18. Krakowska agencja Abanana oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow postanowiły przeanalizować obecność w sieci grupy składającej się z dzieci i młodzieży od 15 do 20 lat. Badanie odbędzie się pod kątem świadomości działań marketingowych w social mediach. Okazuje się bowiem, że tego typu badań na polskim rynku brakuje, a przecież badany przedział wiekowy jest dla wielu marek i influencerów grupą docelową.
czytaj więcej
2019-09-04, 12:51
OX Media
OX Media i Obsessive - najgorętsza współpraca w social mediach!
Obsessive - marka produkującą bieliznę dla pewnych siebie kobiet i OX Media - agencja marketingowa i software house rozpoczynają gorącą współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera, UGC - relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, którą z pasją będzie wdrażać wraz z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.
czytaj więcej
Jak oswoić „trudną branżę” przez działania content marketingowe?
Według niektórych osób atrakcyjne promowanie pewnych branż to misja niemożliwa. Specjalistyczne czy na pierwszy rzut oka niepociągające odbiorców typy biznesów stanowią twardy, promocyjny orzech do zgryzienia dla ich właścicieli i agencji copywriterskich. Z pomocą może przyjść jednak content marketing, który z trudnego uczyni łatwe, a nudny przekaz zamieni w silnie angażujący klientów materiał o ekscytującym charakterze.
czytaj więcej
Awans w Projekt Zero2
Wrzesień dla uczniów jest związany z powrotami do szkoły a u nas gorąco od awansów!
czytaj więcej
2019-08-28, 09:20
iQ.screen
W taksówce wspomnisz czas dzieciństwa. Dziś Światowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów
Komiks kojarzy nam się z okresem młodości i beztroską. Dzięki nośnikom iQ.screen pasażerowie taksówek w trakcie jazdy mogą przywołać te wspomnienia. Sztuczna inteligencja oceni ich wiek i na tej podstawie dobierze im komiksy z czasów dzieciństwa.
czytaj więcej
Nowe treści w zasięgu ręki i 30% taniej
Od wielu lat zajmuję się tym, co sprawia mi radość – kreowania słowem.
czytaj więcej
2019-08-20, 23:28
iQ.screen
Co reklamodawcy mogą wyczytać z Twojej twarzy?
Twój wiek, płeć i emocje. I na tej podstawie wyświetlić dopasowane do Ciebie reklamy.
Przyszłość? Nie, iQ.screen nowy startup w zakresie reklamy.
czytaj więcej
2019-08-20, 23:03
iQ.screen
Czy rynek reklamowy potrzebuje startupu?
iQ.screen, wyświetla pasażerom warszawskich taksówek treści spersonalizowane na podstawie ich wieku, płci oraz lokalizacji. Wykorzystuje przy tym sztuczną inteligencję i operacje na small data.
czytaj więcej
Agencja Invitro - stwórzmy coś wyjątkowego
Pragniesz mieć markę, która będzie tworzyć nowe historie i łączyć ludzi? Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą.
czytaj więcej
1...31323334353637...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top