Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Polskie Fermy: rośnie popyt na jaja z wolnego wybiegu
Jaja z chowu wolnowybiegowego cieszą się coraz większą popularnością. Do kupowania ich zachęca m.in. kampania promocyjna marki Kurka Wolna należącej do Grupy Producentów Polskie Fermy. Jaja tego producenta zdobyły godło programu ''Doceń polskie'', niebawem wezmą udział w kolejnej certyfikacji.
czytaj więcej
Od dzisiaj każdy może pomóc potrzebującym zwierzakom! Rozpoczęło się głosowanie w akcji „Pomoc dla Schronisk”
I Ty możesz pomóc. Dzięki cyklicznej akcji „Pomoc dla Schronisk”, potrzebujące zwierzaki mogą otrzymać karmę za 15 tysięcy złotych. Wystarczy oddać swój głos w internetowym głosowaniu. Organizatorem akcji jest firma Krakvet.
czytaj więcej
Zostań Partnerem Platformy RedCart – twórz z nami rynek e-commerce
Platforma sklepów internetowych RedCart przedstawia Program Partnerski, dzięki któremu możesz współtworzyć rynek e-commerce. Choć ten model współpracy działa od kilku lat, to teraz mogą dołączyć do niego wszyscy entuzjaści sklepów internetowych.
czytaj więcej
Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.
czytaj więcej
Gotówka na wakacje od marki Familijne
Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 maja do 31 sierpnia br.
czytaj więcej
Wyróżnienia Superbrands dla marek Grupy Colian
Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.
czytaj więcej
Ukochane ciastka Anglików teraz także w Polsce
McVitie’s, ciastka numer 1 w Anglii, wchodzą na Polski rynek. Nareszcie polscy konsumenci będą mieli możliwość poznania pysznych ciastek, cieszących się uznaniem w ponad 100 krajach świata. Producent United Biscuits Company (UB) zarządza marką ze swej londyńskiej siedziby. Dystrybucją wszystkich brandów UB na całym świecie oraz sprzedażą i działaniami marketingowymi zajmuje się powołana do tego spółka UB International.
czytaj więcej
Andropol prezentuje się w regionach turystycznych
Spółka Andropol SA szuka odbiorców na różnych rynkach. Obecnie prezentuje swoją ofertę  na regionalnych targach Gastro-Hotel 2014 w Kołobrzegu.
czytaj więcej
Kolporter rozwija możliwości promocji w swojej sieci
400 różnego rodzaju akcji promocyjnych, zostało przeprowadzonych w ubiegłym roku w należącej do Kolportera sieci saloników prasowych i salonów Top-Press. Ponad 50 z nich odbyło się z wykorzystaniem specjalnych, zaprojektowanych przez firmę ekspozytorów.
czytaj więcej
Jak zwiększyć konwersję w aplikacji mobilnej o 84%? Case study Ceneo.pl
Jak zoptymalizować i uspójnić ze sobą aplikacje mobilne na trzy różne systemy operacyjne? Co zrobić, aby zmiany przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe? „Stawiamy na User Experience!”, czyli słów kilka o współpracy poznańskiej agencji Symetria z Ceneo.pl.
czytaj więcej
123...303132333435363738

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top