Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Tworzenie nazwy marki - porady
Posiadasz swoją markę i nie wiesz jak wymyślić nazwy swoich produktów? Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma wskazówkami.
czytaj więcej
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media.
czytaj więcej
2019-07-16, 10:45
DrTusz
Znów kochamy wywołane fotografie
Chociaż dla dzisiejszych trzydziestolatków stwierdzenie, że ich dzieciństwo jest dla współczesnej młodzieży źródłem inspiracji w panującej modzie na retro, może co najmniej dziwić, to obserwując trendy, opinia ta nie jest daleka od prawdy. Moda na wszystko, co analogowe (a nie cyfrowe) dotyka kolejnych produktów, od ubrań, po muzykę. Nie ominęła również zdjęć, którymi użytkownicy zalewają media społecznościowe, ale równie chętnie wracają do ich fizycznej postaci.
czytaj więcej
Jak wymyślać tematy na bloga?
Prowadzisz bloga, jednak zdarza Ci się nie mieć pomysłu na nowy artykuł? Zapoznaj się z najważniejszymi sposobami, które pozwolą Ci się odblokować.
czytaj więcej
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
czytaj więcej
Jak zarządzać produktem?
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
czytaj więcej
Wizerunek marki B2B w sieci - case study
Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych.
czytaj więcej
5 błędów w komunikacji marek B2B
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
czytaj więcej
2019-06-05, 12:41
Kolporter
Po książkę do saloniku
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
czytaj więcej
Eura7 stworzyła nową stronę dla firmy Polski Lek S.A.
Eura7 Sp. z o.o. przygotowała nową odsłonę strony internetowej dla firmy farmaceutycznej Polski Lek S.A.
czytaj więcej
1...32333435363738...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top