Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Czyściciele internetu - zawód XXI wieku
Kim są czyściciele internetu oraz na czym polega ich praca? Przeczytaj w naszym artykule dlaczego są potrzebni oraz jak wygląda ich praca.
czytaj więcej
Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski
Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska.
czytaj więcej
Influence marketing - dlaczego tak ważny w dzisiejszych kampaniach
Pragniesz rozwijać swoją firmę i wychodzić na nowe tory. Influence marketing Ci w tym pomoże. Dowiedz się dlaczego ten rodzaj marketingu staje się tak popularny.
czytaj więcej
2019-04-18, 11:30
Kolporter
Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
czytaj więcej
2019-04-16, 09:58
OX Media
Zwinna współpraca zespołu OX Media i Wonga.com - tak powinny powstawać serwisy!
Agencja marketingowa i software house - OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu Wonga. Wonga.com jest firmą specjalizującą się w pożyczkach ratalnych, która na polskim rynku funkcjonuje od 2012 roku.
czytaj więcej
2019-04-15, 12:56
DrTusz
Trash Challenge wciąż na topie - sprzątamy przestrzeń na potęgę
Już ponad 65 tysięcy postów z tagiem #trashtag zostało zamieszczonych na Instagramie w ramach najnowszego internetowego wyzwania, jakim jest Trash Challenge. Nowa zabawa podbija Internet i jest zdecydowanie najpożyteczniejszą z tego typu inicjatyw. Na czym polega jej fenomen?
czytaj więcej
Agencja hostess - niezawodna pomoc przy promocji firmy.
Reklama i promocja to w dzisiejszych czasach jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu produktu, jak również ciekawemu przedstawieniu go możliwe jest zdobycie coraz większej rzeszy zadowolonych klientów, jak również zainteresowanych odbiorców. Aby odpowiednio przygotować kampanię reklamowa należy przemyśleć i dopracować wiele szczegółów związanych z promocją.
czytaj więcej
Najlepsza reklama
Reklama dźwignią handlu - to powiedzenie cały czas jest bardzo aktualne. Reklama jest niezbędna niemalże w każdym aspekcie we współczesnym świecie, zarówno w przemyśle, handlu, kulturze, szkolnictwie i w wielu innych dziedzinach. Bez dobrej reklamy, nie da się sprzedać produktu. To ważne, szczególnie dla młodych przedsiębiorców, którzy dopiero rozkręcają swoje firmy, żeby dotrzeć do jak największej liczby osób.
czytaj więcej
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.
czytaj więcej
Wpływ filmów reklamowych na życie człowieka
Aby kupić jakiś produkt, który jest niezbędny w codziennym życiu człowieka, musi on być transmitowany w środkach masowego przekazu, takich jak telewizja, radio czy Internet. Reklamować można wszystko: produkty spożywcze, różnego rodzaju kosmetyki, sprzęt RTV i AGD, samochody, słowem - wszystko, bez czego współcześnie żyjący człowiek nie mógłby żyć. I właśnie, aby zachęcić konsumenta do zakupu jednego z takich produktów, potrzebna jest agencja reklamowa, których pracą jest produkcja filmów reklamowych.
czytaj więcej
1...34353637383940...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top