Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Produkty ZM Henryk Kania z prestiżowym Godłem „Teraz Polska”!
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. zostały nagrodzone w XXVII edycji Konkursu „Teraz Polska” w kategorii PRODUKTY. Konkurs „Teraz Polska” ma charakter niekomercyjny. Jego zadaniem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, przedsięwzięć innowacyjnych i gmin. W tym roku Kapituła Konkursu nagrodziła Godłem „Teraz Polska” 13 produktów, 9 usług, 3 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy.
czytaj więcej
2017-05-26, 14:06
KMC
Złoty Paragon 2017 dla Grześków i Jeżyków
Produkty firmy Colian tryumfowały w VII edycji konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Prestiżowe wyróżnienia zdobyły wafelki Grześki i ciastka Jeżyki. Wręczenie statuetek i gala finałowa plebiscytu miały miejsce 25 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie.
czytaj więcej
2017-05-25, 14:37
Kolporter
Słuchawki Kinder w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach.
czytaj więcej
Makarun ze wsparciem agencji PR
Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations. Od teraz za widoczność marki w mediach odpowiadać będzie Agencja Publicum, która do tej pory prowadziła działania komunikacyjne dla innych, dużych franczyzobiorców - jak chociażby LodyBonano czy Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.
czytaj więcej
2017-05-23, 12:42
ANIA KRUK
MAYA - kolekcja idealna na lato
Tęsknisz za latem i dalekimi podróżami? Rozpocznij swoją egzotyczną przygodę z kolekcją Maya.
czytaj więcej
Jak zaplanować komunikację mobilną do pokolenia Z?
Z badania “Nastolatki 3.0”, przeprowadzonego w 2016 roku przez NASK wynika, że ponad 30 proc. osób urodzonych po 2000 roku pozostaje online cały czas, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Sieć internetowa i nieograniczony dostęp do informacji sprawia, że nastolatkowie mają szybki i łatwy dostęp do niemal wszystkich zasobów: treści, usług czy produktów. Smartfon stał się dla nich najważniejszym narzędziem komunikacji i firmy oraz marki powinny wziąć ten fakt pod uwagę planując komunikację kierowaną do młodzieży.
czytaj więcej
Wsparcie marketingu dobrymi tekstami
Zastanawiając się na tym, jaki jest dobry sposób na reklamowanie firmy, czy jej produktów można dowiedzieć się nie jednego, zwłaszcza jeśli takowej wiedzy specjalistycznej się w sieci poszukuje.
czytaj więcej
2017-05-16, 14:02
Abanana
Abanana i Eura7 – świetne miejsce na staż dla ludzi z całego świata
W dobie Internetu świat stał się jedną małą globalną wioską. Doskonałe kampanie internetowe, prowadzone przez agencje z różnych krajów, podbijają cały świat, wzbudzając zainteresowanie i zachwyt, często stają się hitem Internetu. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można również prowadzić kampanię na odległość i znacznie zwiększyć zasięg komunikacji.
czytaj więcej
Umysł klienta jest wiele wart
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym zakresie (już od lat 70-tych XX wieku) nie udało się odwrócić tej tendencji rynkowej a Mistrz pozostaje niedościgniony?
czytaj więcej
2017-05-10, 11:05
KMC
Mini serniczki Delecta
Lekka przekąska, szybki letni deser, a może kulinarna niespodzianka dla gości? W świecie wypieków i słodkości można polegać na kulinarnej fantazji i kreatywności. Dla wszystkich miłośników deserów marka Delecta przygotowała nowość – Mini Serniczki na chrupiącym spodzie, które łączą w sobie finezję smaku, lekkość i prostotę wykonania.
czytaj więcej
123456789...272829

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top