Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Digital Kingdom przygotowało kampanię na 120 lat Opla
Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” obejmującą kanały: Digital display na największych portalach horyzontalnych, radio oraz social media.
czytaj więcej
2019-03-25, 10:58
Kolporter
Promocje w salonikach Kolportera
Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej Kolportera przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe. Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.
czytaj więcej
2019-03-05, 10:38
SEOPILOT
Promonavi.pl - automatyzacja reklamy kontekstowej i stały 5% Cashback w Google Ads !
Na Polskim rynku reklamy kontekstowej pojawił się nowy serwis PromoNavi.pl.
Zaznaczyć jednak nalerzy, że już od jakiegoś czasu prężnie działa on na rynkach zagranicznych i cieszy się tam ogromną popularnością. PromoNavi.pl udostępnia unikalne narzędzia reklamowe automatyzujące procesy związane z ustawieniami reklamy kontekstowej w Google Ads. Dodatkowo oferuje unikalny i stały Cashback wysokości aż 5% od wszystkich wydatków w Google Ads dla swoich użytkowników !
czytaj więcej
2019-03-04, 09:54
Abanana
Abanana poprowadzi komunikację marki Benecol® na Facebooku i Instagramie
6/10 dorosłych Polaków ma zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi. Benecol® już od 17 lat pomaga Polakom skutecznie obniżać poziom cholesterolu we krwi i inspiruje do zdrowego trybu życia.
czytaj więcej
Akcja #pokaPITa. Anita Sokołowska namawia internautów do pomagania
Czy wiecie, że tylko 14 z 25 milionów Polaków przekazuje 1% swojego podatku na pomoc potrzebującym? Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” postanowiła to zmienić i wymyśliła akcję społeczną #pokaPITa, aby uświadomić Polakom, jak ważne jest przekazanie 1% na cel charytatywny.
czytaj więcej
2019-02-28, 10:25
OX Media
4x większe zaangażowanie w 4 miesiące! Sprawdź jak wyprzedziliśmy konkurencję profilem Velvet Baby
Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców - pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji. OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby!
czytaj więcej
Wyróżnij się albo zgiń. SaldeoSMART opublikował raport, który pomoże biurom rachunkowym w tworzeniu kampanii reklamowej
W Polsce funkcjonuje ponad 40 000 biur rachunkowych, a ich liczba rośnie w tempie kilku procent rocznie. Konkurencja na rynku jest coraz większa, a przedsiębiorcy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje im dobrze zaplanowana kampania reklamowa. Zespół SaldeoSMART opublikował raport dedykowany sektorowi księgowości, w którym podzielił się tajnikami tworzenia skutecznej kampanii marketingowej.
czytaj więcej
2019-02-22, 11:02
DrTusz
Video marketing w komunikacji z klientem
Treści publikowane na portalach społecznościowych i stronach firmowych mogą przybierać różne formy – od krótkiej notatki, po obraz, ankietę, ikonografiki czy wreszcie filmy. Pod ogólną nazwą strategii komunikacji marki w Internecie kryją się świadome działania przy użyciu różnych narzędzi w celu dotarcia do swojej społeczności. Stosunkowo często wykorzystywaną formą jest video, warto jednak wiedzieć jak i kiedy po nie sięgać, by robić to dobrze i skutecznie.
czytaj więcej
2019-02-19, 13:57
Abanana
Czy chatbot potrafi skutecznie rekrutować? Krakowska firma udowadnia, że tak!
Każdy z nas w swoim życiu szukał pracy. Naturalnym, a zarazem obowiązkowym punktem na drodze do zatrudnienia w nowym miejscu jest rozmowa kwalifikacyjna. Dla wielu z nas jest to niezwykle stresujący moment, który może zaważyć na tym, czy otrzymamy wymarzone stanowisko czy też nie.
czytaj więcej
5 najczęstszych błędów popełnianych w trakcie tworzenia treści.
Pisać każdy może, ale czy każdy może zostać copywriterem? Zawód ten, za sprawą zmieniającego się rynku internetowego, stał się niezwykle popularny w ostatnich latach. Absolwenci polonistyki, adepci dziennikarstwa, miłośnicy literatury – coraz więcej osób deklaruje chęć działania w tej branży. Dlaczego? Bo przed ich oczami maluje się perspektywa pracy z dowolnego zakątka świata, brak rutyny i całkiem dobre zarobki. Pomimo tego, że w sieci nie brakuje poradników dla początkujących, jak i zaawansowanych copywriterów, w tekstach nadal pojawiają się pewne błędy. Czego należy się wystrzegać?
czytaj więcej
123456789...444546

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top