Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Zakładka „o nas” – co powinna zawierać?
„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety, opis, którego celem jest informowanie odwiedzających o tematyce witryny czy oryginalna prezentacja produktów i usług, najczęściej nie spełnia swojej zasadniczej funkcji. A przecież istnieje możliwość stworzenia ciekawych i jednocześnie zoptymalizowanych pod kątem SEO treści na WWW. Jak więc napisać zakładkę „o nas”, aby skutecznie pozyskiwać klientów?
czytaj więcej
Sushi, Sushiko i Sushi Factory w portfolio Agencji Tango
Sushi już dawno przestało być w Polsce daniem egzotycznym i śmiało wkroczyło na nasze stoły, zarówno zamawiane z restauracji na wynos, jak i kupowane w supermarketach. Idealne rozwiązanie dla smakoszy tej potrawy oferuje wiodący w Polsce producent japońskiego przysmaku, Sushi Factory, z którym Agencja Brandingowa Tango współpracuje już od kilku lat.
czytaj więcej
2019-01-25, 09:55
1000ideas
1000ideas wesprze employer branding Nest Banku
Agencja kreatywna 1000ideas wygrała konkurs na przygotowanie materiałów na potrzeby nowej strategii komunikacji wewnętrznej dla Nest Banku, wspierającej proces onboardingu nowych pracowników.
czytaj więcej
Jak pisać posty, aby zdobywać klientów w social mediach?
Przemyślana komunikacja w social mediach jest równie istotna, jak pisanie artykułów eksperckich na firmowego bloga. Dlaczego? Przede wszystkim tworzenie poprawnych wpisów potrafi skutecznie przyciągnąć uwagę ściśle określonej grupy odbiorców.
czytaj więcej
Zleć to profesjonalistom – ruszyła telewizyjna kampania Metrohouse
Sieć biur nieruchomości Metrohouse rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji i Internecie
czytaj więcej
2019-01-16, 14:44
Be Print
Druk wizytówek - co powinieneś wiedzieć przed zaprojektowaniem
Aby druk wizytówek był sensownym przedsięwzięciem, musimy dobrze przemyśleć, jak ma wyglądać karteczka z naszymi personaliami. Na kilka elementów musimy zdecydować się jeszcze przed przystąpieniem do wykonania projektu graficznego. To między innymi jej format oraz użyty do druku papier.
czytaj więcej
Przed nami drugi Internet ASAP open i krakowski Fuck-up Festival, czyli „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”
We wtorek 22 stycznia o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi Internet ASAP open*. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
czytaj więcej
Włącz Facebook Messenger i dołącz do zespołu krakowskiej agencji komunikacji marketingowej
Abanana jest agencją komunikacji marketingowej specjalizującą się w prowadzeniu wielokanałowych kampanii reklamowych, łączących off-line i on-line. Bardzo mocne kompetencje social media wzmacnia poprzez rozwój działu Public Relations, a stażysty szuka na Facebooku!
czytaj więcej
2018-12-21, 13:43
1000ideas
1000ideas rozpoczyna współpracę z x-kom
Agencja kreatywna 1000ideas rozpoczęła współpracę z marką x-kom. Jednym z pierwszych wspólnie zrealizowanych projektów jest Gaming Room - druga edycja konkursu skierowanego do graczy.
czytaj więcej
Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze
Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.
czytaj więcej
1...37383940414243...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top