Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Websoul przejmuje i rozwija Zakładkę Polishwords; Czy jest nadzieja dla osób, które chcą lepiej wykorzystać fanpage w marketingu?
Według najnowszych badań 93% specjalistów ds. marketingu uważa Facebooka za najważniejszą dla ich pracy platformę social media. Jednocześnie aż 73% chciałoby móc lepiej wykorzystywać obecność marki w tym serwisie społecznościowym.
czytaj więcej
Raz, dwa,trzy….niska cena patrzy / straszy
Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy,

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do pobudzenia wyobraźni i kreatywności, aby Wasze rozwiązania przynosiły długofalowe efekty i żebyście z zachwytem stwierdzili , że sukces można osiągnąć też bez ciągłego obniżania cen. Czy jest to możliwe?
czytaj więcej
2017-05-31, 13:37
KMC
Wafle Familijne 2GO okrzyknięte Przebojem FMCG 2017
Produkty Grupy Colian po raz kolejny zostały nagrodzone w konkursie branżowym Przeboje FMCG, wyłaniającym najlepsze produkty sektora FMCG. Prestiżowy tytuł uzyskała linia wafelków Familijne 2GO.
czytaj więcej
Produkty ZM Henryk Kania z prestiżowym Godłem „Teraz Polska”!
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. zostały nagrodzone w XXVII edycji Konkursu „Teraz Polska” w kategorii PRODUKTY. Konkurs „Teraz Polska” ma charakter niekomercyjny. Jego zadaniem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, przedsięwzięć innowacyjnych i gmin. W tym roku Kapituła Konkursu nagrodziła Godłem „Teraz Polska” 13 produktów, 9 usług, 3 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy.
czytaj więcej
2017-05-26, 14:06
KMC
Złoty Paragon 2017 dla Grześków i Jeżyków
Produkty firmy Colian tryumfowały w VII edycji konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Prestiżowe wyróżnienia zdobyły wafelki Grześki i ciastka Jeżyki. Wręczenie statuetek i gala finałowa plebiscytu miały miejsce 25 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie.
czytaj więcej
2017-05-25, 14:37
Kolporter
Słuchawki Kinder w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach.
czytaj więcej
Makarun ze wsparciem agencji PR
Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations. Od teraz za widoczność marki w mediach odpowiadać będzie Agencja Publicum, która do tej pory prowadziła działania komunikacyjne dla innych, dużych franczyzobiorców - jak chociażby LodyBonano czy Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.
czytaj więcej
2017-05-23, 12:42
ANIA KRUK
MAYA - kolekcja idealna na lato
Tęsknisz za latem i dalekimi podróżami? Rozpocznij swoją egzotyczną przygodę z kolekcją Maya.
czytaj więcej
Jak zaplanować komunikację mobilną do pokolenia Z?
Z badania “Nastolatki 3.0”, przeprowadzonego w 2016 roku przez NASK wynika, że ponad 30 proc. osób urodzonych po 2000 roku pozostaje online cały czas, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Sieć internetowa i nieograniczony dostęp do informacji sprawia, że nastolatkowie mają szybki i łatwy dostęp do niemal wszystkich zasobów: treści, usług czy produktów. Smartfon stał się dla nich najważniejszym narzędziem komunikacji i firmy oraz marki powinny wziąć ten fakt pod uwagę planując komunikację kierowaną do młodzieży.
czytaj więcej
Wsparcie marketingu dobrymi tekstami
Zastanawiając się na tym, jaki jest dobry sposób na reklamowanie firmy, czy jej produktów można dowiedzieć się nie jednego, zwłaszcza jeśli takowej wiedzy specjalistycznej się w sieci poszukuje.
czytaj więcej
123456789...293031

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top