Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
czytaj więcej
Dodatkowe 20% na reklamę
Grudzień to świetny czas na zwiększenie sprzedaży do maksimum, w sezonie przed świętami można sprawić, aby obroty wzrosły nawet kilkaset procent.
czytaj więcej
Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową.
Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.
czytaj więcej
Śliwka Nałęczowska – „smak pokoleń” od Solidarności
Śliwka Nałęczowska łączy smak owocu pysznej polskiej śliwki, wybornej masy czekoladowej i wykwintnej czekolady deserowej. Takim połączeniem zachwyca od ponad pół wieku. Słodycz marki Solidarność umili niejeden jesienno-zimowy wieczór.
czytaj więcej
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – kampania reklamowa
27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterami zabawnego spotu są Kuba Wojewódzki oraz… Oranżadowy Mikołaj. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Goplana, Appetita i Oranżada Hellena wspierają Charytatywne Kulinarne Zawody Gwiazd!
W środę, 22 listopada w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal odbyła się trzecia edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Gwiazd. Rywalizacji gotujących aktorów, aktorek i przedstawicieli świata muzyki przyświecał szczytny cel – pomoc Fundacji Osób Niepełnosprawnych PODOLANY. Partnerami wydarzenia były marki: Goplana, Appetita i Oranżada Hellena.
czytaj więcej
Czy content marketing nadal jest królem?
Analizujemy najnowsze trendy w marketingu i przewidujemy, czy warto nadal zajmować się content marketingiem?
czytaj więcej
Digital Kingdom obsługuje kultową markę Dr. Martens w Polsce
Agencja po dwóch latach współpracy z Amersport Group – wyłącznym dystrybutorem m. in. marek Cat Footwear, Keds i Sperry poszerza współpracę z Klientem.
czytaj więcej
2017-11-08, 12:39
Kolporter
Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
czytaj więcej
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą 
Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. 
czytaj więcej
1...48495051525354...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top