Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2017-05-23, 12:42
ANIA KRUK
MAYA - kolekcja idealna na lato
Tęsknisz za latem i dalekimi podróżami? Rozpocznij swoją egzotyczną przygodę z kolekcją Maya.
czytaj więcej
Jak zaplanować komunikację mobilną do pokolenia Z?
Z badania “Nastolatki 3.0”, przeprowadzonego w 2016 roku przez NASK wynika, że ponad 30 proc. osób urodzonych po 2000 roku pozostaje online cały czas, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Sieć internetowa i nieograniczony dostęp do informacji sprawia, że nastolatkowie mają szybki i łatwy dostęp do niemal wszystkich zasobów: treści, usług czy produktów. Smartfon stał się dla nich najważniejszym narzędziem komunikacji i firmy oraz marki powinny wziąć ten fakt pod uwagę planując komunikację kierowaną do młodzieży.
czytaj więcej
Wsparcie marketingu dobrymi tekstami
Zastanawiając się na tym, jaki jest dobry sposób na reklamowanie firmy, czy jej produktów można dowiedzieć się nie jednego, zwłaszcza jeśli takowej wiedzy specjalistycznej się w sieci poszukuje.
czytaj więcej
Abanana i Eura7 – świetne miejsce na staż dla ludzi z całego świata
W dobie Internetu świat stał się jedną małą globalną wioską. Doskonałe kampanie internetowe, prowadzone przez agencje z różnych krajów, podbijają cały świat, wzbudzając zainteresowanie i zachwyt, często stają się hitem Internetu. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można również prowadzić kampanię na odległość i znacznie zwiększyć zasięg komunikacji.
czytaj więcej
Umysł klienta jest wiele wart
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym zakresie (już od lat 70-tych XX wieku) nie udało się odwrócić tej tendencji rynkowej a Mistrz pozostaje niedościgniony?
czytaj więcej
Mini serniczki Delecta
Lekka przekąska, szybki letni deser, a może kulinarna niespodzianka dla gości? W świecie wypieków i słodkości można polegać na kulinarnej fantazji i kreatywności. Dla wszystkich miłośników deserów marka Delecta przygotowała nowość – Mini Serniczki na chrupiącym spodzie, które łączą w sobie finezję smaku, lekkość i prostotę wykonania.
czytaj więcej
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja ruszyła kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br.
czytaj więcej
Śniadania Internet ASAP w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach
Dzięki sukcesowi cyklu konferencji i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowanych dotychczas w Krakowie i Warszawie, zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę na inne polskie miasta. W ramach 9. serii przygotowujemy kolejne spotkania, o charakterze biznesowych śniadań, w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach.
czytaj więcej
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną. Choć do budowy trwałych relacji ze swoimi fanami – wciąż będzie wykorzystywać przede wszystkim popularny portal facebook.com, ale będzie to realizować w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób – za pomocą lokalnych profili.
czytaj więcej
Jak sprawić, żeby Twoja firma nie wypadła z obiegu
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy jest myślenie przyszłościowe. Żeby zapewnić sobie stabilne dochody w przyszłości, już dziś powinniśmy działać. Można to osiągnąć w dwojaki sposób: decydując się na ryzykowne inwestycje, które mogą, ale też nie muszą, przynieść korzyści, lub… dbać o obecnych klientów, których lojalność zapewni stabilne jutro Twojego biznesu. Jak ją zdobyć?
czytaj więcej
1...52535455565758...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top