Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Śniadania Internet ASAP w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach
Dzięki sukcesowi cyklu konferencji i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowanych dotychczas w Krakowie i Warszawie, zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę na inne polskie miasta. W ramach 9. serii przygotowujemy kolejne spotkania, o charakterze biznesowych śniadań, w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach.
czytaj więcej
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną. Choć do budowy trwałych relacji ze swoimi fanami – wciąż będzie wykorzystywać przede wszystkim popularny portal facebook.com, ale będzie to realizować w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób – za pomocą lokalnych profili.
czytaj więcej
Jak sprawić, żeby Twoja firma nie wypadła z obiegu
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy jest myślenie przyszłościowe. Żeby zapewnić sobie stabilne dochody w przyszłości, już dziś powinniśmy działać. Można to osiągnąć w dwojaki sposób: decydując się na ryzykowne inwestycje, które mogą, ale też nie muszą, przynieść korzyści, lub… dbać o obecnych klientów, których lojalność zapewni stabilne jutro Twojego biznesu. Jak ją zdobyć?
czytaj więcej
Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi”.
W Szwecji powstają reklamy, które mają ambicje społeczne i nawet jeśli ich cele są stuprocentowo komercyjne, poruszają np. kwestie różnorodności i inkluzji mniejszości, takich jak osoby LGBT czy osoby z niepełnosprawnościami. To także reklamy, gdzie przykłada się wagę do równouprawnienia płci.
czytaj więcej
Brands Alive wprowadza dwa nowe spoty dla marki Detramax
Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.
czytaj więcej
Dowiedz się dlaczego Twoja firma powinna mieć bloga
Dlaczego warto posiadać bloga? Głównym celem posiadania firmowego bloga jest stworzenie miejsca, gdzie potencjalni klienci będą mogli znaleźć informacje i materiały, które ich zachęcą do dokonania zakupu, lub skorzystania z oferty.
czytaj więcej
Wspieranie pozycjonowania i reklama firmy
Poszukiwanie skutecznej reklamy, spędza sen z powiek wielu osób, zajmujących się marketingiem i sprzedażą.
czytaj więcej
2017-03-20, 10:15
Kolporter
Akcja Winiary w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!”.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Randstad
Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
czytaj więcej
Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media marki dr Gerard
dr Gerard - jedna z największych firm cukierniczych rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie komunikacji marki w Social Media w Polsce oraz CEE.
czytaj więcej
1...53545556575859...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top