Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2017-01-31, 11:35
Persempra
Postawiliśmy na serial!
Budowanie wizerunku i lojalności klienta końcowego w branży meblarskiej to nie lada wyzwanie. Polacy rzadko zmieniają umeblowanie swoich mieszkań i domów. Gdy zakup produktu realizowany jest raz na kilka, a nawet kilkanaście lat, trudno podtrzymywać relacje z klientem. Ale czy to oznacza, że należy z takich działań zupełnie zrezygnować? Bynajmniej!
Marka PERSEMPRA udowadnia, że nie warto siedzieć z założonymi rękami lub stawiać wyłącznie na współpracę z salonami meblowymi.
czytaj więcej
Grzegorz Korczyński dołączył do Digital Kingdom
Nowy Creative Social Media Specialist w Digital Kingdom.
czytaj więcej
RAPORT: Polacy kochają piec ciasta!
W 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej raz w miesiącu. Zdaniem zdecydowanej większości badanych (89%) pieczenie wprowadza w domu rodzinną atmosferę, łączy pokolenia (dla 88%), a według 86% respondentów domowym ciastem można wyrażać uczucia – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta.
czytaj więcej
2017-01-19, 09:43
SEOPILOT
20 narzędzi do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym
Dziś wśród sklepów internetowych praktycznie wszystkich segmentów rynku występuje bardzo duża konkurencja. Jak wygrać w tej walce? Jak przyciągnąć na stronę e-sklepu odwiedzających i przekonać ich do siebie tak, aby stali się naszymi stałymi klientami? Istnieje szereg narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom. W tym SeoKurierze postaramy się pokrótce opowiedzieć o skutecznych i efektywnych narzędziach, które zwiększają sprzedaż w e-sklepie.

Zapraszamy do lektury!
czytaj więcej
18 kluczowych zmian w wyszukiwarce Google w 2016 roku [Infografika]
Każdego roku Google wprowadza ogromną ilość ulepszeń i poprawek w swoich licznych produktach i usługach. Najważniejsze modyfikacje wdrożone w 2016 roku przez Google w wyszukiwarce internetowej przedstawione zostały w infografice przygotowanej przez agencję SEMTEC.
czytaj więcej
2017-01-12, 12:24
SEOPILOT
Mobile first indexing - 5 kroków jak zoptymalizować stronę pod kątem nowego indeksu
Na początku listopada Google rozpoczął testy nad nowym indeksem - mobile-first. Do tej pory nie zważając na to, że spora część użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych, algorytm oceniał w pierwszej kolejności elementy desktopowej wersji. W obecnych czasach takie podejście jest już nieaktualne. Nikogo zatem nie dziwi, że Google rozpoczął pracę nad nowym indeksem mobile - first. Od tej pory jeżeli wersja desktopowa będzie się różnić od wersji mobilnej wyszukiwarka będzie brała w pierwszej kolejności tę drugą. Strony nie posiadające wersji responsywnej nie zostaną usunięte z indeksu, jednak na pewno ucierpią na tym ich pozycje w mobilnych wynikach wyszukiwania Jak zatem przygotować stronę do mobile-first?
Zapraszamy do lektury SeoKuriera !
czytaj więcej
Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
czytaj więcej
2017-01-10, 14:30
Kolporter
Kolporter oferuje producentom możliwość wydawania nagród
Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.
czytaj więcej
2017-01-02, 12:59
Yieldbird
Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy. Wydawcy powoli odchodzą od najbardziej inwazyjnych form
Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama nie jest skuteczna, ponieważ zwiększa liczbę użytkowników adblocków i obniża efektywność przekazu.
czytaj więcej
2017-01-02, 12:56
Yieldbird
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną
Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około 56 proc. wydatków na promocję cyfrową, a w 2020 roku mogą osiągnąć 74 proc. Badania pokazują, że tego typu reklamy są rzadziej blokowane przez internautów.
czytaj więcej
1...55565758596061...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top