Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Randstad
Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
czytaj więcej
Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media marki dr Gerard
dr Gerard - jedna z największych firm cukierniczych rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie komunikacji marki w Social Media w Polsce oraz CEE.
czytaj więcej
Ustawa antyterrorystyczna namieszała w bazach danych. Jak skutecznie zweryfikować ważność numerów telefonicznych?
Zgodnie z wprowadzoną w lipcu 2016 roku ustawą antyterrorystyczną do 1 lutego br. właściciele kart pre-paid musieli dokonać obowiązkowej rejestracji kart SIM. Nie wszyscy jednak skorzystali z tej procedury i niezarejestrowane numery zostały zdezaktywowane. Taka sytuacja sprawiła, że instytucje finansowe, agencje marketingowe, centra obsługi telefonicznej, biura obsługi klienta i wiele innych instytucji, stanęły przed problemem aktualizacji swoich baz danych. Z pomocą może przyjść oparta na centralnej bazie zawierającej dane numerów usługa HLR (Home Location Register), która umożliwia sprawdzenie ważności dowolnego numeru telefonu komórkowego w sieci GSM, w tym ustalenie, czy numer nie istnieje, jest nieużywany bądź jest numerem telefonu stacjonarnego.
czytaj więcej
Jak zostać influencerem w sześciu prostych krokach
Publikacja sponsorowanych wpisów, otrzymywanie darmowych produktów (tzw. dary losu), czy dostęp do zamkniętych wydarzeń - to tylko kilka z wielu korzyści bycia influencerem. W ostatnich latach coraz więcej influencerów decyduje się nawet porzucić stałą pracę i rozwijać swoją markę osobistą, ale jak to zrobić? W tym artykule zdradzimy 6 sprawdzonych sposobów, które mogą w tym pomóc!
czytaj więcej
Digital Kingdom odpowiada za obecność ShowMax w Social Media.
Agencja Digital Kingdom pracuje na polskim rynku dla serwisu VoD ShowMax. Współpraca ma charakter długofalowy.
czytaj więcej
Content marketing dla B2B – podsumowania i prognozy
Blisko 90% marketerów uznaje content za ważny element programu marketingowego firmy. Prawie 70% klientów B2B deklaruje, że decyzję o zawarciu transakcji podjęło na podstawie treści znalezionych w sieci. Jak pozyskiwać leady, budować wizerunek firmy, utrzymywać pozytywne relacje z kontrahentami dzięki contentowi? O tym na podstawie badań dojrzałego już rynku, jakim jest Ameryka Północna.
czytaj więcej
2017-02-14, 17:32
SEOPILOT
O pozycjonowaniu fraz sezonowych słów kilka
Dzisiaj walentynki. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawostek dotyczących tego święta (jego komercyjne aspekty) i kilka słów o sezonowości fraz i słów kluczowych.
czytaj więcej
Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel.
Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego influencerów dla marki Rimmel.
czytaj więcej
2017-02-10, 14:11
Yieldbird
2017 pod znakiem wygody użytkownika w sieci
Rok 2017 w branży reklamy online będzie stał pod znakiem rozwoju narzędzi i technologii zwiększających wygodę korzystania ze stron internetowych. Wydawcy internetowi pracują nad zmniejszeniem latencji, czyli czasu potrzebnego na ładowanie witryn – oceniają eksperci z firmy Yieldbird.
czytaj więcej
2017-02-10, 11:36
Corpicorn
Animacje reklamowe – czy to się sprawdza?
Jeszcze kilka miesięcy temu tylko nieliczne firmy decydowały się na reklamę opartą o animacje. W telewizji pojawiły się najpierw filmiki promujące pożyczki pozabankowe. Krótkie explores videos pokazywały jak w kilka chwil można otrzymać pieniądze na konto nie wychodząc z domu. Dziś animowane reklamy to już standard. Promują produkty dostępne w sklepach sieciowych ale również biorą udział w kampaniach społecznych. Wielu przedsiębiorców zadaje sobie jednak pytanie; „Czy warto zainwestować w taką formę reklamy?”
czytaj więcej
123456789...272829

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top