Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
czytaj więcej
Kompleks Bobrowiecka impulsem dla rozwoju okolicy
Zespół urbanistyczny przy ul. Bobrowieckiej w Warszawie charakteryzuje nie tylko dostępność sztuki współczesnej, ale także oferta usługowa, która zwiększa atrakcyjność dzielnicy, zarówno dla mieszkańców, jak i użytkowników budynków biurowych. Przy Bobrowieckiej znajdują się sieciowe sklepy spożywcze, restauracje i kawiarnie oraz liczne udogodnienia. Kompleks budynków tworzą dwa biurowce - Bobrowiecka 6 i Bobrowiecka 8 oraz apartamentowiec Bobrowiecka 10.
czytaj więcej
Kaliskie Grześki okrzyknięte Hitem Handlu 2018
Pochodzące z Kalisza, kultowe wafelki Grześki piąty rok z rzędu nie miały sobie równych w konkursie branżowym Hit Handlu. Grześki Mega kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g of firmy Colian zdobyły tytuł Hit Handlu 2018, przyznawany najlepiej sprzedającym się produktom na polskim rynku.
czytaj więcej
Bakotech startuje z nowym centrum szkoleniowym ADIT
Kraków, dnia 7.06.2018 r. – Bakotech informuje, iż w związku z rozwojem firmy oraz potrzebą profesjonalnego edukowania w zakresie wybranych rozwiązań, rozpoczyna działalność szkoleniową, w ramach nowego centrum kompetencyjnego ADIT.
czytaj więcej
Dwie nominacje do Golden Arrow 2018 dla Digital Kingdom
Agencja otrzymała nominacje w kategorii Digital Marketing – kampania internetowa oraz digital marketing - video za projekt #MetalicHair promujący metaliczną koloryzację włosów od L'Oréal Professionnel.
Efekt kampanii to wzrost sprzedaży o 298,7% co doceniło jury nominując kampanię aż w dwóch kategoriach.
czytaj więcej
Woda źródlana Mama i ja w nowej odsłonie
Wraz z nadejściem lata Mama i ja, jedna z najpopularniejszych marek wody źródlanej dla dzieci, niemowląt i kobiet w ciąży, delikatnie odświeża wizerunek. Na butelkach pojawiło się nowe, uproszczone logo, a ewolucji uległy także etykiety, nakrętki i folia zbiorcza. Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej do rodziny produktów dołączyła również zupełnie nowa propozycja dla dzieci – woda Mama i ja mini w opakowaniu o pojemności 330 ml.
czytaj więcej
2018-06-09, 11:19
Cantaramusic.pl
Debiutancki teledysk projektu Jarocy
"Divided" to pierwszy klip promujący debiutancką płytę "Divided" projektu Jarocy. Teledysk zrealizował Łukasz Klat.
czytaj więcej
2018-06-09, 11:05
Cantaramusic.pl
Das Moon z nowym teledyskiem
„City Will” to trzeci teledysk z wydanej w ubiegłym roku trzeciej płyty Das Moon zatytułowanej „Dead” (wydawca: Requiem Records).
czytaj więcej
Na początku było słowo – Lis, Rosati i Rozenek-Majdan w kampanii Showmax realizowanej przez Digital Kingdom
Kolejna aktywacja w niestandardowy sposób promuje drugi sezon serialu Opowieści Podręcznej. Tym razem akcja skierowana jest przeciwko przejawom nienawiści wobec kobiet w sieci.
czytaj więcej
TaniaKsiazka.pl pod nowym adresem
Podlaska firma TaniaKsiazka.pl zmienia siedzibę. Wiąże się to z szybko rosnącą sprzedażą i koniecznością przyspieszenia wysyłki towaru. Spółka zapowiada też, że o 20 proc. zwiększy zatrudnienie.
czytaj więcej
1...37383940414243...712

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top