Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Informacja prasowa po wspólnym posiedzeniu Komitetów ds. Polityki Klimatyczno-Energetycznej oraz Ochrony Środowiska Krajowej Izby Gospodarczej
Krajowa Izba Gospodarcza po raz kolejny apeluje do rządu, by bronił interesów gospodarczych kraju w związku z propozycjami zaostrzenia polityki klimatycznej Unii Europejskiej i wprowadzenia restrykcyjnych ograniczeń emisji dwutlenku węgla po 2020 roku. Dziś podczas obrad członkowie obu komitetów przyjęli wspólne stanowisko w sprawie propozycji dotyczących zaostrzenia polityki klimatycznej Unii Europejskiej.
czytaj więcej
Grupa Eurotel zwiększyła zysk netto w 2012 r. o 12%, przychody i zyski spółki Viamind wzrosły o 18%
Notowana na głównym rynku GPW spółka Eurotel SA obsługująca sieć prawie 300 salonów sprzedaży operatorów T-Mobile i Play, zaprezentowała wyniki finansowe za rok 2012. Jednostkowy zysk netto spółki pozostał na niezmienionym poziomie, pomimo mniejszych przychodów, natomiast cała Grupa Eurotel zwiększyła swój zysk netto w 2012 r. o 12%. Rezultaty Grupy zależą w coraz większym stopniu od wyników osiąganych przez spółki zależne. Największy wpływ na wzrost wyniku Grupy w 2012 roku miały rezultaty osiągnięte przez Viamind Sp. z o.o. obsługującą sieć operatora PLAY, której przychód i zysk netto wzrosły rok do roku o 18%.
czytaj więcej
Selena: znacząca poprawa rentowności operacyjnej
Grupa Selena – globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce – w 2012 roku osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 1,06 mld zł, co oznacza wzrost o 4% w stosunku do analogicznego okresu 2011. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,3 mln, a zysk operacyjny (EBIT) 27 mln zł, czyli był ponad pięciokrotnie wyższy niż w 2011 roku.
czytaj więcej
Pliki cookies – ważne zmiany dla wszystkich sklepów i serwisów internetowych
Już dziś zaczyna obowiązywać nowe prawo dotyczące prywatności w internecie. Najwięcej zmian dotyczy tzw. plików cookies. Znowelizowane regulacje dostosują polskie przepisy do wymogów UE. Wymagają też wprowadzenia zmian w regulaminach lub w polityce prywatności e-sklepów i serwisów internetowych. Za ewentualne opóźnienia grożą przedsiębiorcom dotkliwe kary w wysokości nawet 3 proc. przychodów za zeszły rok.
czytaj więcej
Marka TOPEX nagrodzona w konkursie REBRAND 100® Global Awards
Najpopularniejsza polska marka narzędzi ręcznych – TOPEX została nagrodzona za rebranding w międzynarodowym konkursie REBRAND 100® Global Awards 2013. To najwyższe uznanie jakie można uzyskać za rebranding.
czytaj więcej
Wystartowała Governica.com – nowy portal o zarządzaniu
21 marca zadebiutowała internetowa platforma poświęcona zarządzaniu – Governica.com. Nowy serwis łączy zalety wysokiej jakości kompendium wiedzy na temat zarządzania z cechami branżowego portalu społecznościowego.
czytaj więcej
Uwaga na „papieski” spam
Twórcom najnowszej fali spamu najprawdopodobniej znowu uda się wykorzystać nośny w mediach temat do realizacji własnych celów. Eksperci z firmy Barracuda Networks, będącej producentem rozwiązań bezpieczeństwa IT, przechwycili w sieci ponad 400 tys. niechcianych wiadomości e-mail. Ich nadawca, podszywając się pod stację telewizyjną CNN, nakłania internautów do kliknięcia w załączony odnośnik obiecując dostęp do kontrowersyjnych materiałów, dotyczących rzekomego „skandalu seksualnego” z udziałem watykańskich hierarchów.
czytaj więcej
Polaków strefa komfortu
Stabilna sytuacja rodzinna i finansowa, tak Polacy w większości postrzegają swoją strefę komfortu. Równocześnie obawiamy się zmian, upatrując ich źródła głownie w negatywnych doświadczeniach – wynika z ankiety* przeprowadzonej przez organizatorów konferencji TEDxWarsaw 2013 r. Tegoroczne spotkanie pod hasłem „Poke The Comfort Zone” odbędzie się 21 marca w Warszawie.
czytaj więcej
Rusza kampania edukacyjna fundacji Prokarton
Czy i dlaczego Polacy wybierają produkty w kartonikach? Co można w nie zapakować? Czy konsumenci postrzegają zużyte kartoniki jako cenny surowiec? Odpowiedzi na te i inne pytania szuka Fundacja ProKarton, rozpoczynająca w marcu kampanię edukacyjną „Karton, naturalnie!”, której celem jest promocja zalet kartoników do żywności płynnej. Kampanię wspierają ambasadorka Magdalena Stużyńska, aktorka i mama oraz Sławomir Brzózek, prezes Fundacji Nasza Ziemia.
czytaj więcej
Powitanie wiosny w sklepie KRENIG
Z okazji nadejścia astronomicznej wiosny salon galanterii skórzanej KRENIG w Galerii MM w Poznaniu przygotował dla klientów akcję upominkową.
czytaj więcej
123...558559560561562563564565566

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top