Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Ekonomiści Credit Agricole najlepsi w prognozowaniu
Zespół ekonomistów w składzie: Jakub Borowski, Krystian Jaworski i Jakub Olipra – otrzymał nagrodę Top Forecasters. Analitycy zajęli pierwsze miejsce w prognozowaniu inflacji i drugą pozycję w rankingu ogólnym.
czytaj więcej
2019-05-22, 08:00
HALO MEDIA
La la Poland na żywo na Torwarze
La la Poland” to popularny serial komediowy emitowany na antenie telewizyjnej „Dwójki”. 19 października na warszawskim Torwarze będzie okazja, by zobaczyć jego estradową adaptację. Bilety już w sprzedaży.
czytaj więcej
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.
czytaj więcej
Credit Agricole zaprasza na Festiwal FrankoFilm
Bank Credit Agricole po raz kolejny został partnerem Międzynarodowego Festiwalu Francuskojęzycznych Filmów Krótkometrażowych FrankoFilm w Zielonej Górze. 15 edycja imprezy startuje 23 maja.
czytaj więcej
Zaprojektuj kartę Credit Agricole i wygraj nagrody dla siebie i swojej szkoły
Bank Credit Agricole ogłasza konkurs dla szkół średnich, w ramach którego zaprasza uczniów do zaprojektowania wizerunku karty płatniczej. Zwycięska karta trafi do oficjalnego obiegu.
czytaj więcej
2019-05-21, 11:55
DrTusz
Sport – skuteczny sposób na integrację pracowników i marketing
Moda na zdrowy styl życia, uprawianie sportu i bycie w dobrej formie mają się bardzo dobrze i nic nie wskazuje, by miałoby się to zmienić. Coraz bardziej świadomi niewątpliwie pozytywnego wpływu sportu na nasze życie, chętniej jesteśmy w ruchu, znajdując swoją ulubioną formę aktywności fizycznej. Potencjał w uprawieniu sportu zauważają również pracodawcy, coraz częściej wykorzystując go w skutecznym integrowaniu swoich pracowników i utrzymywaniu dobrych relacji w zespole. Jak jednak zrobić to mądrze i nie wywierać presji? I jakie korzyści biznesowe można przy okazji angażowania się w inicjatywy sportowe wynieść?
czytaj więcej
2019-05-21, 11:31
Cantaramusic.pl
undertheskin serwuje "Poison"
Klip „Posion” promuje nową płytę post-punkowego undertheskin zatytułowaną „N E G A T I V E”.
czytaj więcej
2019-05-21, 11:06
Maicon
Koturny damskie - które wybrać na lato 2019?
Szukasz idealnych butów na koturnie? Mamy dla Ciebie kilka propozycji oraz ciekawostek na ich temat. Zapraszamy!
czytaj więcej
Namioty plażowe - postaw na wakacje wśród natury
Planujesz wakacje i chcesz je spędzić wśród natury, szumu morza? Namioty plażowe są idealnym rozwiązaniem byś mógł eksplorować naturę oraz spędzić niezapomniane chwile.
czytaj więcej
Nowość w Fabryce WIP: „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat”
Wprowadzenie pracowniczych planów kapitałowych (PPK) będzie jednym z najważniejszych wyzwań dla pracodawców w najbliższych latach. Zamów publikację „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat” i przygotuj się do obowiązków związanych z wdrożeniem planów kapitałowych.
czytaj więcej
1...685686687688689690691...1375

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top