Znajdź informacje

Turystyka, Podróże, Hotele


Czyszczenie łazienki w hotelu
Czyszczenie łazienki w hotelu to zmora każdego działu housekeepingu. Nie dość, że ta praca nie jest ani trochę przyjemna, to jeszcze do czyszczenia używa się mocnych środków chemicznych, które są drażniące.  Na dodatek trzeba chuchać i dmuchać, aby na powierzchniach nie pozostały żadne smugi czy zacieki. Tak – osoby sprzątające łazienki, czy to te domowe, czy w hotelu – nie mają wcale łatwego zadania. Przedstawiamy więc najczęstsze problemy i sposoby, jak sobie z nimi poradzić.
czytaj więcej
Atrakcje dla dzieci w Krakowie: przewodnik dla rodzin
Chcesz poznać najlepsze atrakcje dla dzieci w Krakowie? Zapraszamy do lektury!
czytaj więcej
Koncentraty, prosty sposób na oszczędność
Początek nowego roku to czas na analizę tego, co wydarzyło się w tym ubiegłym, ale także snucie planów na następne dwanaście miesięcy. Dyrektorzy obiektów na polecenie właścicieli dwoją się i troją, aby zmniejszyć koszty utrzymania hoteli, jednocześnie jednak nie obniżając jakości świadczonych usług. Zadają kierownikom działów pytania – „Co możecie zrobić, aby ograniczyć wydatki w Waszych departamentach?”. Szczególny nacisk kładziony jest na housekeeping, w którym zużycie produktów jest naprawdę duże, a często nie do końca kontrolowane. Więc – co może zrobić kierownik służby pięter, aby zoptymalizować koszty działalności swojego działu? Mamy sposób na oszczędność.
czytaj więcej
Henryk Śnieżek - prawdopodobnie najstarszy pracownik hotelu [wywiad]
Klimat danego obiektu to nie tylko jego lokalizacja, wystrój, czy jakość oferowanych usług. To przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą.
czytaj więcej
Trzy sposoby na zachęcenie do bezpośrednich rezerwacji hotelowych
Jako właściciel hotelu chcesz wypełnić pokoje bez niepotrzebnego napełniania kieszeni osób trzecich pieniędzmi, które mogłyby trafić do Ciebie. Prawda?
czytaj więcej
Hotel w chmurze. Zarządzaj obiektem skąd chcesz
Masz wrażenie, że będąc managerem w hotelu, powinieneś spędzać w obiekcie niemal całą dobę? Ledwo wyjedziesz, a telefony z pytaniami od pracowników, czy właścicieli zaczynają się urywać. Masz wrażenie, że powinieneś znać wszystkie dane z systemu na pamięć. Pracownicy pytają o przydzielenie rabatu dla jednej z wielu założonych w systemie rezerwacji, właściciel o dane dotyczące obłożenia, czy przychodu. Czy naprawdę manager musi znać te wszystkie informacje na pamięć?
czytaj więcej
Opinie o hotelu, a organizacja wydarzeń w obiekcie
Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli chodzi o wybór odpowiedniego miejsca. Idealny hotel na zorganizowanie konferencji powinien spełniać szereg kryteriów, które zapewnią uczestnikom komfort i bezproblemowy przebieg wydarzenia.
czytaj więcej
Jak nie dać plamy czyszcząc… plamy?
Hotel to miejsce, w którym bardzo łatwo o powstanie różnego rodzaju zabrudzeń i plam, a usuwanie trudnych plam to nieodłączny element codziennej pracy housekeepingu. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także pokoi hotelowych, gabinetów spa, czy lobby. Wiadomo – ludzie jedzą, piją, często spacerują, przynosząc błoto na butach. W hotelach, które akceptują zwierzęta, dochodzą do tego zabrudzenia z psich, czy kocich łapek.
czytaj więcej
Czy zmiany zawsze muszą być czasochłonne?
Często zdarzają się sytuacje, w których managerowie, czy pracownicy nie są zadowoleni z działania hotelowego systemu PMS. Chętnie zmieniliby go na inny, przeraża ich jednak wizja chaosu związanego z przenoszeniem informacji z systemu do systemu i konfigurowaniem nowego PMS-a z programami obsługującymi różne działy.
czytaj więcej
Wirtualny spacer po hotelu – rozwiązanie dla segmentu MICE i nie tylko
Czy zdarzyło Ci się kiedyś przyjechać do hotelu, który w rzeczywistości wyglądał inaczej, niż go sobie wyobrażałeś, oglądając zdjęcia w internecie? Wiele osób odpowie - tak. I nie wynika to wcale ze złych praktyk, czy mocnego retuszu zdjęć, a z ludzkiej percepcji. Obrazy bowiem działają na nasze emocje oraz wyobraźnię, zatem zapamiętujemy nie stricte to, co zobaczyliśmy, a to, co poczuliśmy.
czytaj więcej
123456789...444546

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top