Planowanie mediów w dobrych rękach (biuroprasowe.pl)
« lista artykułów
2016-07-26
Oferta MediaCom od piętnastu lat spełnia oczekiwania największych polskich reklamodawców, zajmując drugie pod względem udziałów miejsce w obrotach polskiego rynku reklamowego. Najwyższe oceny klientów i ich zadowolenie z otrzymanych usług są gwarancją kompetencji i profesjonalizmu zespołu współpracowników MediaCom. Kampanie reklamowe prowadzone przez grupę wysoko wykwalifikowanych specjalistów mają zasięg międzynarodowy.
Profesjonalizm zespołu MediaCom
Źródłem sukcesu zespołu MediaCom jest sprawne i skuteczne planowanie mediów, którym zajmują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. W celu przeprowadzenia prawidłowej i efektywnej kampanii reklamowej współpracownicy domu mediowego analizują wyniki licznych ekspertyz oraz badań skuteczności prowadzonych na przestrzeni lat dla swoich klientów. Sukcesy zespołu MediaCom są poparte wieloma referencjami zadowolonych klientów oraz nagrodami zdobytymi przez agencję (m.in. tytuł Domu Mediowego Roku, Złota Statuetka Effie). Trzeba podkreślić, że MediaCom odnosi sukcesy zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku reklamowym.
Proces planowania mediów
Kluczem do skutecznego planowania mediów jest zaprojektowanie działań reklamowych w sposób umożliwiający określonej grupie odbiorców dostrzeżenie i zrozumienie komunikatu reklamowego. W tym celu zespół specjalistów MediaCom opracowuje program autorskiego i nowatorskiego planowania przestrzeni reklamowej, przyczyniając się do zwiększenia efektywności promowania oferty swoich klientów.
Najważniejszym punktem skutecznego planowania mediów w MediaCom jest określenie grupy docelowej i jej dokładna analiza. Na podstawie zebranych informacji specjaliści wybierają najbardziej właściwe i najskuteczniejsze kanały komunikacji (radio, telewizja, Internet, prasa itp.) oraz formy reklamy odpowiednie dla określonej grupy odbiorców (spot o rekomendowanej długości, reklama, advertorial, sponsoring itp.).
Intensywność oraz rozplanowanie form reklamy w czasie komunikacji jest określane na podstawie wyników wieloletnich badań i ekspertyz prowadzonych przez specjalistów MediaCom, co pozwala na doradzanie zarówno marketerom skoncentrowanym na budowaniu poziomu świadomości marki, jak i osobom chcącym zwiększyć ROMI (z ang. Return On Media Investmensts).
Oferta planowania mediów w MediaCom dotyczy kompleksowego wsparcia strategicznego prowadzącego działania w zakresie tworzenia i consultingu strategii marketingowej Eksperci MediaCom konsultują i uzgadniają wszystkie etapy planowania komunikacji marketingowej z klientem, uwzględniając uwagi i potrzeby zleceniodawcy. Profesjonaliści analizują także zmienny rynek mediów i konsumentów, dzięki temu odpowiadają na bieżące potrzeby swoich klientów i stale rozwijają swoje umiejętności, podnosząc skuteczność realizowanych przez siebie projektów.
Konkurencyjność w planowaniu mediów
MediaCom odnosi duże sukcesy negocjacyjne dzięki współpracy z Group M, dzięki czemu oferuje konkurencyjne warunki finansowe swoim klientom. Wieloletnie doświadczenie, sprawnie wykorzystywana skala oraz profesjonalizm zespołu pozwalają na stosowanie taktyk zakupowych znacznie redukujących koszty usług. Ponadto opracowana przez specjalistów ekspertyza oraz badania rynku umożliwiają zarówno niską cenę mediów, jak i efektywność przygotowanych komunikatów.
Profesjonalizm współpracowników MediaCom, ich wiedza, doświadczenie, zaangażowanie w przygotowywane projekty oraz pasja zapewniają skuteczne planowanie przestrzeni reklamowej. Planowanie mediów z MediaCom to gwarancja sukcesu i efektywności komunikatów.
Artykuł sponsorowany