Znajdź informacje

Media


2018-10-23, 12:22
Kolporter
Prasa erotyczna – tytuły pod specjalnym nadzorem
Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.
czytaj więcej
2018-10-16, 11:23
Kolporter
Wydawcy premiują sprzedawców
Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
czytaj więcej
2018-10-09, 12:47
Kolporter
Kolporter: Rynek dystrybucji prasy nie jest zagrożony
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera, na temat aktualnej sytuacji na rynku dystrybucji prasy.
czytaj więcej
2018-09-25, 16:59
Kolporter
Kolporter dociera do gmin
Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98% gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
czytaj więcej
2018-09-24, 12:31
Kolporter
Więcej nośników w ofercie Kolportera
Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
czytaj więcej
2018-06-13, 13:07
Kolporter
Propozycje wydawnicze na Mundial
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
czytaj więcej
wiosenne wydanie eMagazynu Beauty Mission
wiosna przyniosła nam nowe wydanie eMagazynu Beauty Mission!
czytaj więcej
2018-04-10, 09:59
Kolporter
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
czytaj więcej
Już jest nowe, walentynkowe wydanie eMagazynu Beauty Mission
Zapraszamy serdecznie do walentynkowego świata Beauty Mission, a w nim wywiad z Kasią Cerekwicką i Udo Springerem, odwiedziny u Coco Chanel, niecodzienna fotografia artystyczna, walentynkowy konkurs. Ponadto ciekawe artykułu dotykające intymnej strefy kobiet, kulinarne słodkości bez cukru i obszerny dział poświęcony pielęgnacji najmłodszych.
czytaj więcej
2017-11-06, 13:25
Abanana
Abanana poprowadzi komunikację marki Nordic na Facebooku
Nordic to unikalne fińskie produkty na bazie zboża, które wybornie smakują i są łatwe w przygotowaniu. Można je konsumować na śniadanie, także jako przekąskę lub główny posiłek. Obecnie Nordic sprzedaje w Polsce chrupiące ciastka owsiane, owsianki błyskawiczne oraz płatki owsiane w kilku wariantach - naturalne, BIO oraz smakowe z dodatkiem owoców i czekolady. Od września za komunikację marketingową Nordic na Facebooku odpowiada krakowska agencja social mediowa – Abanana.
czytaj więcej
1234

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top