Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2019-04-18, 11:30
Kolporter
Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
czytaj więcej
2019-04-16, 09:58
OX Media
Zwinna współpraca zespołu OX Media i Wonga.com - tak powinny powstawać serwisy!
Agencja marketingowa i software house - OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu Wonga. Wonga.com jest przedsiębiorstwem specjalizującym się w pożyczkach krótkoterminowych, które na polskim rynku funkcjonuje prężnie już od 2013 roku.
czytaj więcej
2019-04-15, 12:56
DrTusz
Trash Challenge wciąż na topie - sprzątamy przestrzeń na potęgę
Już ponad 65 tysięcy postów z tagiem #trashtag zostało zamieszczonych na Instagramie w ramach najnowszego internetowego wyzwania, jakim jest Trash Challenge. Nowa zabawa podbija Internet i jest zdecydowanie najpożyteczniejszą z tego typu inicjatyw. Na czym polega jej fenomen?
czytaj więcej
Agencja hostess - niezawodna pomoc przy promocji firmy.
Reklama i promocja to w dzisiejszych czasach jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu produktu, jak również ciekawemu przedstawieniu go możliwe jest zdobycie coraz większej rzeszy zadowolonych klientów, jak również zainteresowanych odbiorców. Aby odpowiednio przygotować kampanię reklamowa należy przemyśleć i dopracować wiele szczegółów związanych z promocją.
czytaj więcej
Najlepsza reklama
Reklama dźwignią handlu - to powiedzenie cały czas jest bardzo aktualne. Reklama jest niezbędna niemalże w każdym aspekcie we współczesnym świecie, zarówno w przemyśle, handlu, kulturze, szkolnictwie i w wielu innych dziedzinach. Bez dobrej reklamy, nie da się sprzedać produktu. To ważne, szczególnie dla młodych przedsiębiorców, którzy dopiero rozkręcają swoje firmy, żeby dotrzeć do jak największej liczby osób.
czytaj więcej
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.
czytaj więcej
Wpływ filmów reklamowych na życie człowieka
Aby kupić jakiś produkt, który jest niezbędny w codziennym życiu człowieka, musi on być transmitowany w środkach masowego przekazu, takich jak telewizja, radio czy Internet. Reklamować można wszystko: produkty spożywcze, różnego rodzaju kosmetyki, sprzęt RTV i AGD, samochody, słowem - wszystko, bez czego współcześnie żyjący człowiek nie mógłby żyć. I właśnie, aby zachęcić konsumenta do zakupu jednego z takich produktów, potrzebna jest agencja reklamowa, których pracą jest produkcja filmów reklamowych.
czytaj więcej
Wysoka pozycja w Google to klucz do sukcesu
Marketing internetowy jest dziś bardzo ważną dziedziną. Wszyscy, którzy prowadzą działalność usługową czy handlową za pośrednictwem internetu na pewno wiedzą, że żeby ich firma istniała musi wyświetlać się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce google. Każdy bowiem wie, że kiedy czegoś szuka przeważnie skupia się tylko na tych pozycjach, które wyświetlają się na pierwszej stronie w wyszukiwarce. Nikt z nas nie wchodzi na dalsze strony.
czytaj więcej
Packaging Innovations 2019 - Relacja Tango
W dniach 2-3 kwietnia w EXPO XXI Warszawa odbyły się 11. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, podczas których zaprezentowane zostały oferty największych producentów i dostawców opakowań z całego świata. Jest to wydarzenie z tradycjami, o międzynarodowym charakterze i ugruntowanej pozycji na rynku.
czytaj więcej
Jak zarządzać marką?
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.
czytaj więcej
123456789...424344

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top