Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2019-02-22, 11:02
DrTusz
Video marketing w komunikacji z klientem
Treści publikowane na portalach społecznościowych i stronach firmowych mogą przybierać różne formy – od krótkiej notatki, po obraz, ankietę, ikonografiki czy wreszcie filmy. Pod ogólną nazwą strategii komunikacji marki w Internecie kryją się świadome działania przy użyciu różnych narzędzi w celu dotarcia do swojej społeczności. Stosunkowo często wykorzystywaną formą jest video, warto jednak wiedzieć jak i kiedy po nie sięgać, by robić to dobrze i skutecznie.
czytaj więcej
2019-02-19, 13:57
Abanana
Czy chatbot potrafi skutecznie rekrutować? Krakowska firma udowadnia, że tak!
Każdy z nas w swoim życiu szukał pracy. Naturalnym, a zarazem obowiązkowym punktem na drodze do zatrudnienia w nowym miejscu jest rozmowa kwalifikacyjna. Dla wielu z nas jest to niezwykle stresujący moment, który może zaważyć na tym, czy otrzymamy wymarzone stanowisko czy też nie.
czytaj więcej
5 najczęstszych błędów popełnianych w trakcie tworzenia treści.
Pisać każdy może, ale czy każdy może zostać copywriterem? Zawód ten, za sprawą zmieniającego się rynku internetowego, stał się niezwykle popularny w ostatnich latach. Absolwenci polonistyki, adepci dziennikarstwa, miłośnicy literatury – coraz więcej osób deklaruje chęć działania w tej branży. Dlaczego? Bo przed ich oczami maluje się perspektywa pracy z dowolnego zakątka świata, brak rutyny i całkiem dobre zarobki. Pomimo tego, że w sieci nie brakuje poradników dla początkujących, jak i zaawansowanych copywriterów, w tekstach nadal pojawiają się pewne błędy. Czego należy się wystrzegać?
czytaj więcej
Digital Kingdom obsługuje marki Mirinda i 7UP.
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio PepsiCo Polska.
czytaj więcej
2019-02-15, 12:14
Abanana
Pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce
Social media to dzisiaj przede wszystkim Facebook, a ten ma swój regulamin. Czytaliście? Nie? Nie przejmujcie się, większość z nas go nie czytała. Od teraz będziecie mogli go posłuchać w drodze do pracy lub na spotkanie, ponieważ pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce.

Dla swoich słuchaczy przygotował go Łukasz Wołek, twórca podcastu Marketing Ludzkim Głosem.
czytaj więcej
M-commerce na fali. Wiodący polski system wprowadza powiadomienia push na smartfony, które wyślą marketerzy
To wyjątkowa nowina dla wszystkich marketerów, którzy obsługują markę posiadają aplikację mobilną. Redlink, znany z profesjonalnej obsługi wysyłek e-mail i SMS dla klientów z sektora enterprise, wypuszcza na rynek innowacyjny moduł do wysyłki wiadomości mobile push. Prawdziwą nowością jest intuicyjny panel, w którym przygotowanie i wysyłka powiadomień nie będą wymagały pomocy developera. Redlink to pierwszy taki polski system, w którym marketerzy zanalizują również wyniki kampanii.
czytaj więcej
2019-02-08, 09:09
Abanana
Edukacja kulinarna z Akademią Uwielbiam i Abanana
Trwa program edukacyjny Akademia Uwielbiam skierowany do szkół w całej Polsce. Agencja Abanana odpowiedzialna była za przygotowanie wizualizacji i grafik dla strony internetowej akcji. Stronę zaprojektowano tak, aby funkcjonalnie i sprawnie obsługiwała to przedsięwzięcie oraz była wsparciem technicznym.
czytaj więcej
2019-02-06, 13:45
Kolporter
Saloniki Kolportera partnerem ogólnopolskich kampanii promocyjnych
1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego typu akcjach.
czytaj więcej
Zakładka „o nas” – co powinna zawierać?
„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety, opis, którego celem jest informowanie odwiedzających o tematyce witryny czy oryginalna prezentacja produktów i usług, najczęściej nie spełnia swojej zasadniczej funkcji. A przecież istnieje możliwość stworzenia ciekawych i jednocześnie zoptymalizowanych pod kątem SEO treści na WWW. Jak więc napisać zakładkę „o nas”, aby skutecznie pozyskiwać klientów?
czytaj więcej
Sushi, Sushiko i Sushi Factory w portfolio Agencji Tango
Sushi już dawno przestało być w Polsce daniem egzotycznym i śmiało wkroczyło na nasze stoły, zarówno zamawiane z restauracji na wynos, jak i kupowane w supermarketach. Idealne rozwiązanie dla smakoszy tej potrawy oferuje wiodący w Polsce producent japońskiego przysmaku, Sushi Factory, z którym Agencja Brandingowa Tango współpracuje już od kilku lat.
czytaj więcej
123456789...404142

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top