Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Category management. Szkolenie na 5
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy zadać sobie wiele pytań dotyczących sposobu funkcjonowania category management-u w organizacji biznesowej. Będą one dotyczyć roli, zadań i kompetencji Category Managera (CatMan-a), sposobu i narzędzi budowania kategorii produktowej (nie zawsze jest to takie oczywiście), metod doboru asortymentu i jego dostawców czy też sposobów wyznaczania celów sprzedażowych dla kategorii.
czytaj więcej
Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
czytaj więcej
Halo Media z Wiślańskim Skipassem
Z przyjemnością informujemy, że firma Halo Media została wybrana przez Wiślański Klaster Turystyczny Sp. z o.o., operatora Wiślańskiego Skipassu, do obsługi medialnej w sezonie zimowym 2019/2020.
czytaj więcej
2019-11-25, 23:47
Corpicorn
Kalendarze Adwentowe – pomysł na promocję produktów i usług
Zbliża się grudzień a wraz z nim świąteczne szaleństwo. Kupowanie prezentów, przygotowanie do gotowania świątecznych potraw, planowanie wyjazdów itd. Jest jednak w tym przedświątecznym zgiełku także takie specjalne oczekiwanie, które podkreśla Kalendarz Adwentowy. Jak się okazuje taki kalendarz może być doskonałym sposobem na promocję nie tylko czekoladek, ale również innych produktów i usług.
czytaj więcej
2019-11-22, 10:17
Abanana
Polska młodzież uzależniona od Internetu? Premiera raportu: Młodzież, social media i marketing
W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują sieć, które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow.
czytaj więcej
2019-11-18, 10:54
Wamat
Scena mobilna na wynajem
Scena mobilna na wynajem to alternatywa dla stałych konstrukcji scenicznych. Sprawdź w naszym artykule jakie ma zalety.
czytaj więcej
Pierwsze spotkanie Rycerzy Marketingu w Olkuszu!
Już 14 listopada odbędzie się pierwsze spotkanie w ramach inicjatywy Rycerzy Marketingu. Jest to cykl bezpłatnych spotkań marketingowych, który ma charakter edukacyjny oraz integracyjny.
czytaj więcej
Agencja Brandingowa Tango rozszerza działania o e-marketing
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona dedykowana działaniom e-marketingowym. Sprawdź i daj się zaskoczyć!
czytaj więcej
2019-11-07, 09:40
NEONET
NEONET świętuje 16 urodziny
NEONET, ogólnopolska sieć sklepów AGD/RTV/IT/GSM, właśnie obchodzi swoje 16 urodziny. Z tej okazji zmienia system identyfikacji wizualnej, podkreślając wagę dialogu z Klientem, wzmacnia działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz przygotowuje rewelacyjne promocje jako urodzinowe niespodzianki.
czytaj więcej
Pierwszy rejs samolotu PLL LOT w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
czytaj więcej
123456789...474849

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top