Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2018-02-23, 13:16
KMC
Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
czytaj więcej
Jak zyskać tanią reklamę i dodatkowe korzyści?
Sama reklama, to coś co teoretycznie ma generować sprzedaż, a tym samym dodatkowe pieniądze.
czytaj więcej
Katarzyna Strojna-Szwaj odpowiedzialna za komunikację i marketing w Vienna House
Od początku lutego do sieci hoteli Vienna House powróciła Katarzyna Strojna-Szwaj. Ponownie jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych w Polsce.
czytaj więcej
2018-02-20, 10:01
Conture
Storytelling - skuteczne narzędzie marketingowe
Storytelling od wielu lat jest wykorzystywany w strategiach marek. Pojawia się w przekazach reklamowych, jest obecny zarówno na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, a także w email marketingu. Większe firmy tworzą spoty reklamowe, które czasami przybierają formę mini serialu, śledzonego przez tysiące ludzi. I co najważniejsze - to działa! W świecie wszechobecnego natłoku reklam, storytelling to strategia, która znacznie się wyróżnia i przyciąga ludzi. Sprawdź czym ona jest i co świadczy o jej sile.
czytaj więcej
2018-02-19, 15:09
Abanana
Vogue bije rekordy także w social mediach
Miesięcznik Vogue Polska pojawił się na naszym rynku 14 lutego i wzbudził mnóstwo kontrowersji. Na okładce, której podobno nie poddano retuszowi, wystąpiły Anja Rubik i Małgorzata Bela na tle Pałacu Kultury i Nauki, a towarzyszyła im legendarna czarna limuzyna marki Wołga.
czytaj więcej
2018-02-14, 11:13
Conture
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jag go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
czytaj więcej
Marketing mobilny napędza walentynkowe szaleństwo zakupów
Walentynki to dla handlu ważna pozycja w przychodach w pierwszym kwartale roku. Jak podają Pracodawcy RP Polacy świętujący Walentynki zostawiają w sklepach stacjonarnych oraz e-commerce ponad 1,5 mld złotych. Najczęściej kupują biżuterię, kosmetyki i artykuły erotyczne. Według badań ceneo.pl średnie wydatki na walentynkowe prezenty wynoszą około 300 złotych i są prawie 3 razy wyższe niż jeszcze dwa lata temu. Walkę sklepów o względy zakochanych i ich portfele pokazują statystki firmy Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej. Od początku lutego ruch SMS-ów ze specjalnymi ofertami kierowanymi bezpośrednio do klientów rośnie o około 20 procent.
czytaj więcej
Jak napisać tekst reklamowy, który trafi do młodej grupy docelowej?
Stworzenie dobrej jakości tekstu reklamowego jest chyba jednym z trudniejszych zadań, z jakim musi się zmierzyć osoba pracująca w marketingu. Problem polega głównie na tym, że slogan reklamowy musi nie tylko informować potencjalnych klientów o reklamowanym produkcie, lecz także powinien być chwytliwy i łatwy do zapamiętania. Zwłaszcza jeśli ma trafić do młodej grupy odbiorców. Dobry tekst reklamowy umocni rynkową pozycję produktu, ale też zwiększy zyski z jego sprzedaży.
czytaj więcej
Kupon rabatowy na copywriting
Zgarnij 20% zniżki na zamówienie
czytaj więcej
Ruszyła kampania Gerber Organic - Pan Organic w roli głównej
W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.
czytaj więcej
123456789...323334

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top