Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Demand Gen w Google Ads z wreszcie „normalnym” geotargetowaniem. Nowe opcje lokalizacji ograniczają przypadkowy ruch
Google Ads wprowadza długo wyczekiwaną zmianę w kampaniach Demand Gen: jawny wybór sposobu targetowania lokalizacji. Od 17 grudnia 2025 reklamodawcy mogą w ustawieniach kampanii zdecydować, czy reklamy mają trafiać do osób „Presence or Interest” (obecność lub zainteresowanie), czy tylko „Presence” (obecność).
czytaj więcej
Agencja Soul & Mind zrealizowała kampanię digital „Kręci mnie chrupanie” dla marki Bublini
Przekąska Bublini z portfolio firmy Sofio pojawiła się w kanale digital w dwóch odsłonach - letniej i jesiennej. Soul & Mind odpowiadała za strategię, kreację oraz kompleksowe prowadzenie działań online, których celem było zbudowanie rozpoznawalności marki.
czytaj więcej
Google rozpoczęło grudniową aktualizację algorytmu. Zmiany w wynikach mogą potrwać do 3 tygodni
Google oficjalnie potwierdziło start December 2025 Core Update, który rozpoczął się 11 grudnia 2025 roku o godzinie 09:25 czasu pacyficznego (PST). Aktualizacja obejmuje kluczowe systemy rankingowe wyszukiwarki, a jej pełny rollout może potrwać nawet do 3 tygodni, co oznacza, że wahania widoczności stron mogą być obserwowane aż do końcówki grudnia.
czytaj więcej
Jest okazja? Jest Party! - ruszyła nowa odsłona kampanii wspierającej codzienne osiągnięcia najmłodszych
Wraz z początkiem grudnia Oranżada Hellena Party rozszerza ideę platformy „Jest okazja? Jest Party?”, kierując tegoroczne działania do rodzin, które chcą celebrować małe, codzienne sukcesy dzieci. Marka stawia na pozytywne wzmocnienie i budowanie atmosfery, w której każdy krok naprzód zasługuje na uwagę. Nowa odsłona kampanii łączy konkurs, aktywacje digitalowe oraz współprace z twórcami internetowymi, tworząc spójną komunikację zachęcającą do wspólnego przeżywania ważnych chwil.
czytaj więcej
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z zimową komunikacją promującą portfolio idealne na czas bożonarodzeniowych spotkań i chrupiących momentów przy rodzinnym stole. Od połowy listopada br. w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie emitowany jest 10-sekundowy spot wprowadzający odbiorców w świąteczny klimat z charakterystycznym humorem i wyrazistym akcentem produktowym. Kampania obejmuje również działania online, współpracę konkursową z siecią Żabka oraz inicjatywę w przestrzeni miejskiej.
czytaj więcej
2025-12-09, 13:23
Kolporter
Kolporter w „Złotej Dziesiątce”
Kolporter po raz kolejny znalazł się w gronie laureatów rankingu „Złota Setka”, wyróżniającego największe, najbardziej dynamiczne i najsilniejsze gospodarczo przedsiębiorstwa regionu świętokrzyskiego. Nagroda potwierdza stabilną pozycję spółki na rynku oraz jej konsekwentny rozwój w wymagających warunkach branżowych.
czytaj więcej
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedaży
Okres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w grudniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne. Kampania potrwa od 1 do 23 grudnia i obejmie telewizję, Internet, radio, prasę oraz media społecznościowe. Połączenie tradycyjnych formatów z nowoczesnymi narzędziami digital ma na celu zwiększenie zasięgu i skuteczne dotarcie do konsumentów.
czytaj więcej
2025-11-26, 13:47
Kolporter
Saloniki Kolportera zmieniają się dla klientów i ajentów
Trzeci kwartał 2025 roku przyniósł Kolporterowi kolejny etap rozwoju. W tym okresie na mapie Polski pojawiło się cztery nowe saloniki, natomiast pięć istniejących punktów zostało poddanych rebrandingowi, aby zapewnić klientom jeszcze lepsze warunki zakupowe i nowoczesny standard obsługi. Firma podkreśla, że zmiany w sieci są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie ofertą saloników oraz ich atrakcyjną lokalizacją w miejscach intensywnego ruchu.
czytaj więcej
Halloweenowa edycja Monster Munch - „Pomiduszki”
Lorenz wprowadził do sprzedaży sezonową odsłonę Monster Munch pod nazwą „Pomiduszki”. Limitowana edycja została przygotowana z myślą o okresie Halloween i łączy rozpoznawalny smak z charakterystyczną oprawą wizualną. Koncept kreatywny, naming, a przede wszystkim projekt opakowań opracowała agencja Soul and Mind.
czytaj więcej
Harbingers rozpoczyna strategiczną współpracę z kancelarią prawną GWP
Agencja digital marketingowa Harbingers rozpoczyna współpracę z kancelarią GWP, specjalizującą
się w obsłudze prawnej przedsiębiorstw. GWP jest kancelarią prawną z 12-letnim doświadczeniem
i ugruntowaną pozycją na rynku, skupiającą w swoim zespole już ponad 50 ekspertów – adwokatów, radców prawnych, prawników.
czytaj więcej
123456789...909192

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top