Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Wizerunek marki B2B w sieci - case study
Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych.
czytaj więcej
5 błędów w komunikacji marek B2B
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
czytaj więcej
2019-06-05, 12:41
Kolporter
Po książkę do saloniku
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
czytaj więcej
2019-06-04, 09:37
Abanana
Eura7 stworzyła nową stronę dla firmy Polski Lek S.A.
Eura7 Sp. z o.o. przygotowała nową odsłonę strony internetowej dla firmy farmaceutycznej Polski Lek S.A.
czytaj więcej
Czy warto postawić na synonimizację treści?
Niejednokrotnie podkreślaliśmy, że unikalne treści stanowią kluczowy czynnik dla SEO. Kopiowanie tekstów, zarówno z innej strony, jak i w obrębie tej samej domeny, niesie ze sobą poważne konsekwencje. Świadomi tego właściciele sklepów online coraz częściej decydują się więc na skorzystanie z pomocy doświadczonych copywriterów.
czytaj więcej
9 istotnych faktów PR z Konferencji PRON
10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PRON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Plan konferencji zapowiadał się konkretnie. Udało nam się wysłuchać 6 prelekcji, z których chcielibyśmy Wam przybliżyć najważniejsze wnioski.
czytaj więcej
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:
czytaj więcej
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.
czytaj więcej
2019-05-21, 11:55
DrTusz
Sport – skuteczny sposób na integrację pracowników i marketing
Moda na zdrowy styl życia, uprawianie sportu i bycie w dobrej formie mają się bardzo dobrze i nic nie wskazuje, by miałoby się to zmienić. Coraz bardziej świadomi niewątpliwie pozytywnego wpływu sportu na nasze życie, chętniej jesteśmy w ruchu, znajdując swoją ulubioną formę aktywności fizycznej. Potencjał w uprawieniu sportu zauważają również pracodawcy, coraz częściej wykorzystując go w skutecznym integrowaniu swoich pracowników i utrzymywaniu dobrych relacji w zespole. Jak jednak zrobić to mądrze i nie wywierać presji? I jakie korzyści biznesowe można przy okazji angażowania się w inicjatywy sportowe wynieść?
czytaj więcej
Public Relations w małej i średniej firmie
Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów powodują, że jak każdy temat, ten również szybko może się zniekształcić i nie wiemy jaką ma wartość.
czytaj więcej
123456789...444546

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top