Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Usuwanie linków - co warto o tym wiedzieć?
Z naszego artykułu dowiesz się co warto wiedzieć o usuwanie linków z internetu. Jeśli taka tematyka Cie interesuje, zachęcamy do zapoznania się z naszym blogpostem.
czytaj więcej
Firma Rekrutacyjna Goldman Recruitment - lider na rynku
Szukasz pracy, a może pracownika? Nasza firma rekrutacyjna świetnie sobie z tym poradzi. Zapraszamy!
czytaj więcej
Lider w produkcji cukru z nową strategią Słodkie Łączy
Cukrowy lider ma nową strategię komunikacji. Jej nazwa podkreśla, że wspólne pichcenie i biesiadowanie buduje silne więzi. Celem marki jest być nie tylko ekspertem, lecz także... dobrym przyjacielem. Za strategię i wdrożenie odpowiada poznańska agencja - Soul & Mind – specjalizująca się w brand design.
czytaj więcej
Polska w KRYZYSIE? NEOS Nowy System to Kreatywna Rewolucja!
Zakończmy rządy korporacji i bankierów. System fasadowej demokracji runął całkowicie. Maski opadły i rządzący ujawnili kim są. Setki miliardów bezcennych złóż oddane za bezcen
czytaj więcej
Jak poznać słowa kluczowe wyszukiwane dla mojej strony?
Dobrze wykonana analiza fraz jest w dużej mierze czynnikiem odpowiadającym za sukces optymalizacji strony i późniejszych działań SEO. Znajdują one szczególne zastosowanie pozycjonowaniu stron oraz Google Ads, czyli kampaniach linków sponsorowanych. Bez odpowiednio dobranych słów kluczowych trudno mówić o skuteczności działań reklamowych w sieci.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg BBC Studios Polska
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
czytaj więcej
Opisy produktów do sklepu – pisać czy zlecić?
Ludzie błędnie myślą, że copywriter to osoba, która tylko pisze teksty. Z jednej strony jest to prawda, ale tekst to tylko narzędzie. Oprócz pisania, tego typu osoba rozwiązuje wszelkiego rodzaju zadania za pomocą swojej profesjonalnej wiedzy. Public Relations, badania, research, analiza, targeting. To tylko nieliczne obowiązki copywritera. A tak naprawdę to człowiek, który pomoże pomnożyć dochody, oszczędzić czas i uzyskać popularność firmy. Dlatego też nasuwa się pytanie, czy opisy produktów do sklepu powinniśmy zlecić profesjonalistom, czy też tworzyć je samodzielnie?
czytaj więcej
Najwyższy czas pokazać się online.
Nie musimy nikomu przedstawiać co się wydarzyło w ostatnich tygodniach. Diametralnie zmieniło życie na całym świecie a atak epidemii wirusa COVID-19 dotarł także do Polski. Bardzo wiele branż oraz firm jest zagrożonych. Czy w takim momencie ktoś myśli o marketingu i reklamie?
czytaj więcej
Agencja PR – dlaczego warto korzystać?
Marketing, Public Relations, Social Media, SEO – o co w tym wszystkim chodzi? Zacznijmy od tego, że są marki znane, cenione na całym świecie, a są również takie, których tak naprawdę nikt nie zna. Jeśli zaczynasz budować rozpoznawalność swojej firmy, bądź chcesz, aby o twoim produkcie było głośno pomóc powinno odpowiednie przygotowanie kampanii marketingowej. W takiej sytuacji pomóc może agencja PR. Aby zbudować dobry wizerunek, zwiększyć rozpoznawalność należy zająć się działaniami PR. Agencje Public Relations stworzone są po to, aby wziąć na siebie planowanie i wszystkie działania powiązane z tą akcją. Ale czy może firma bez pomocy fachowców zarządzać PR?
czytaj więcej
Jakub Lewandowski Senior Graphic Designerem w Digital Kingdom
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
czytaj więcej
123456789...495051

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top