Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.
czytaj więcej
Kampania reklamowa żelków Akuku!
Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży są potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.
czytaj więcej
Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym
Marka Familijne stawia na Familijne wafle Gofrowe. Do rodziny wafli dołączył nowy smak Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym, a pozostałe produkty z linii przeszły relaunch. Produkty są już dostępne w ogólnopolskiej dystrybucji.
czytaj więcej
Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
czytaj więcej
Kaliskie Grześki okrzyknięte Hitem Handlu 2018
Pochodzące z Kalisza, kultowe wafelki Grześki piąty rok z rzędu nie miały sobie równych w konkursie branżowym Hit Handlu. Grześki Mega kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g of firmy Colian zdobyły tytuł Hit Handlu 2018, przyznawany najlepiej sprzedającym się produktom na polskim rynku.
czytaj więcej
Woda źródlana Mama i ja w nowej odsłonie
Wraz z nadejściem lata Mama i ja, jedna z najpopularniejszych marek wody źródlanej dla dzieci, niemowląt i kobiet w ciąży, delikatnie odświeża wizerunek. Na butelkach pojawiło się nowe, uproszczone logo, a ewolucji uległy także etykiety, nakrętki i folia zbiorcza. Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej do rodziny produktów dołączyła również zupełnie nowa propozycja dla dzieci – woda Mama i ja mini w opakowaniu o pojemności 330 ml.
czytaj więcej
Nowy gracz na franczyzowym rynku
W Krakowie chodzi się na Frytki Belgijskie. Jednak twórcy marki - Mateusz Szpak i Łukasz Wilk - chcą, by mieli szanse spróbować ich także mieszkańcy innych miast w Polsce. Dlatego rozkręcają franczyzowy biznes i szukają partnerów w różnych regionach kraju. Są już chętni w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.
czytaj więcej
Produkty Colian nagrodzone w konkursach branżowych
Polscy kupcy kolejny raz docenili firmę Colian i jej produkty. W XI edycji plebiscytu Przeboje FMCG bezkonkurencyjne okazały się Goplana Jeżyki Classic w kategorii „ciastka i wafle”. W VIII edycji konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich spółka Colian zdobyła statuetkę Złoty Paragon za wprowadzenie do oferty kategorii lody oraz za produkty Lody Jeżyki Classic, Lody Grześki i Lody Oranżada Hellena.
czytaj więcej
Colian z Hermesem 25-lecia Poradnika Handlowca
Firma Colian kolejny raz została doceniona przez detalistów. W czwartek 10 maja br. w Poznaniu spółka została uhonorowana statuetką Hermes 25-lecia Poradnika Handlowca. Wyróżnienie otrzymała za czekolady Goplana, praliny Śliwka Nałęczowska, wafle Familijne, wafelki Grześki i Oranżadę Hellena podczas jubileuszowej gali Poradnika Handlowca i Poradnika Restauratora.
czytaj więcej
Sześć nagród na szóste urodziny Makaruna
28 maja Makarun Spaghetti and Salad obchodził szóste urodziny. W przypadku firmy, upływ lat powinien przekładać się na jej rozwój. Patrząc na makarunowe saldo można otwierać szampana. Sieć uczci to razem z klientami, oferując im superatrakcje i promocje.
czytaj więcej
123456789...717273

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top