Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Nowe opakowania Familijne na 30-lecie marki!
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek limitowaną edycję wafli w specjalnych opakowaniach, zaprojektowanych przez młodych twórców z konkursu Young Creatives Cannes. Nowy design wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym to nostalgiczny powrót do lat 90., z nutą współczesnej estetyki - wprost z rąk 30-latków, którzy dorastali razem z tą kultową marką.
czytaj więcej
Grilluj z Kieleckim – nowy sos BBQ na sezon letni
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” pojawił się Sos Kielecki Grillowy BBQ – gęsty sos o intensywnym, słodko-dymnym smaku. W składzie znajdziemy jabłka, śliwki węgierki, dojrzałe pomidory oraz wędzoną paprykę. Produkt dostępny jest w butelce o pojemności 450 g.
czytaj więcej
Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen Unibake Sp. z o.o. stworzyła unowocześnione receptury bułek do burgerów i hot dogów marki Schulstad. Oprócz znakomitego smaku, produkty Schulstad oferują dobry skład z błonnikiem i zakwasem. Opracowane receptury zapewniają świeżość oraz najwyższą jakość bez potrzeby stosowania konserwantów.
czytaj więcej
Następcy styropianu – alternatywne materiały dla opakowań jednorazowych
Wraz z zaostrzającymi się regulacjami unijnymi dotyczącymi tworzyw sztucznych, szczególnie spienionego polistyrenu (EPS), rośnie znaczenie bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie opakowań jednorazowych. Dotyczy to zwłaszcza branż gastronomicznej i cateringowej, które w dużej mierze opierają się na opakowaniach pozwalających na bezpieczne przechowywanie i transport żywności.
czytaj więcej
„Cooltowe lody oranżadowe!” – ruszyła nowa kampania marki Oranżada Hellena
Już od maja Oranżada Hellena wystartowała z nową kampanią promującą orzeźwiające lody inspirowane kultowym napojem, który od pokoleń towarzyszy Polakom w codziennych chwilach radości i wspólnego spędzania czasu. Letnia akcja prowadzona pod hasłem „Cooltowe lody oranżadowe!” obejmuje m.in. działania digitalowe, obecność w przestrzeni outdoorowej, ekspozycje w punktach sprzedaży oraz współpracę z influencerami.
czytaj więcej
Soo Cola! Soo Good - nowa propozycja od marki Hellena
Marka Hellena, znana z wprowadzania oryginalnych produktów o wyrazistym charakterze, rozszerza swoje portfolio o nową propozycję. Soo Cola! Soo Good 2l to napój o obniżonej zawartości cukru, który łączy dobrze znany, klasyczny aromat z delikatną świeżością. Propozycja polskiego producenta, firmy Colian, doskonale odpowiada na potrzeby konsumentów poszukujących urozmaiconych doznań smakowych i amatorów coli.
czytaj więcej
Deser z efektem „wow”
Sprężysty, lekki jak chmurka i zaskakująco prosty w przygotowaniu – japoński pudding to propozycja dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż klasyczny deser. Jiggly Pud-ding zachwyca nie tylko smakiem, ale i formą – wystarczy jeden ruch łyżeczką, by zoba-czyć, jak smakołyk radośnie drży.
czytaj więcej
Ponad połowa badanych uznaje napoje w kolorze żółtym za bardziej kwaśne. Postrzeganie smaku płynów w różnych kolorach zmienia się w zależności od kraju
Najnowsze badania naukowców wskazują, że kolor napoju wpływa na postrzeganie przez nas jego smaku, nawet jeśli skład pozostaje niezmieniony. Co ciekawe, udowodniono, że w zależności od kraju pochodzenia respondentów mają oni inne skojarzenia z napojami w różnych kolorach – Polacy częściej interpretują pomarańczowe napoje jako słodkie lub kwaśne, Włosi – typowo słodkie, a Marokańczycy… także słone. Aż 54 proc. badanych ocenia żółty napój jako najbardziej kwaśny, a 34 proc. ten w kolorze czerwonym i pomarańczowym – jako najsłodszy. Przyjemność ze spożywania napojów pomaga wyrabiać sobie nawyk regularnego nawadniania, co jest misją waterdrop®.
czytaj więcej
Branża spożywcza pod presją wyzwań – jak im sprostać dzięki technologii?
Branża spożywcza stoi dziś przed wieloma wyzwaniami, takimi jak rosnące wymagania konsumentów, konieczność zapewnienia pełnej identyfikowalności produktów (traceability), kontrola jakości, optymalizacja procesów produkcyjnych oraz precyzyjne zarządzanie marżowością.

W odpowiedzi na te potrzeby, coraz więcej firm z branży spożywczej sięga po wyspecjalizowane rozwiązania informatyczne, które nie tylko wspierają codzienną pracę, ale także umożliwiają podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych w oparciu o dane. Zapraszamy na dwa wydarzenia, podczas których będzie można zobaczyć z bliska, jak działają rozwiązania informatyczne dla sektora spożywczego.
czytaj więcej
Nowości i klasyka w lodowej ofercie Colian
Znane smaki, wygodne formaty i siła kultowych marek – tak można opisać tegoroczną ofertę lodową Colian. Firma rozwija swoje portfolio na sezon 2025, stawiając m.in. na rodzinną nowość - familijne lody Oranżada Hellena Milk oraz bestsellerową Lodową Kanapkę Grześki. W sprzedaży nie zabraknie też dobrze znanych propozycji, które od lat cieszą się popularnością wśród konsumentów.
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top