Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Klient na całe życie – jak lodziarnie budują długotrwałe relacje z klientami?
Klient na całe życie to marzenie każdego przedsiębiorcy. W przypadku lodziarni zdobywanie takiej sympatii i lojalności wydaje się być prostsze niż w innych branżach. Lody to produkt impulsowy – obrazowo mówiąc, chwila przyjemności, na której zakup decydujemy się bez względu na wiek.
czytaj więcej
Białostocka firma z tradycjami poszukuje pracowników
Przeszło 70 lat tradycji, doskonałe warunki płacy i pracy, możliwość zdobycia awansu i doświadczenia w branży spożywczej – to tylko niektóre atuty, jakie swoim pracownikom oferują Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, największy producent mąk dla piekarni na Podlasiu.
czytaj więcej
2019-11-20, 12:44
RENEX
DZIKA KARTA, CZŁOWIEK vs ROBOT, ZAWODY W SKRĘCANIU - RENEX Group na WARSAW INDUSTRY WEEK
Uczestnicy tegorocznych Targów Warsaw Industry Week mieli możliwość poczuć się przez chwilę jak na Mistrzostwach Polski w Lutowaniu. W ramach specjalnego, cieszącego się ogromną popularnością, stoiska ringowego Grupa RENEX zaprezentowała zdobywające coraz większą popularność na świecie lutowanie sportowe. Odwiedzający mogli zarówno sami spróbować swoich sił i jak i zobaczyć w akcji najlepszych lutujących w Polsce.
czytaj więcej
Jaśniepalona. Jak się zmienia rynek kawy w Polsce
Coffee Specialty to zaledwie 3 proc. światowego rynku kawy. W Polsce jeszcze mniej – niecałe 2 proc. Mimo to powstaje coraz więcej rzemieślniczych palarni i alternatywnych kawiarni. Zakładający je są przekonani, że czarny napój czeka wielki boom, bo takie są konsumenckie trendy.
czytaj więcej
O rynku zdrowych przekąsek dla dzieci
Jak na rynku przekąsek i słodyczy połączyć interes, rodzica i dziecko? Marka Porcja Dobra ma na to swoją receptę. Ich zdaniem kluczem do sukcesu jest zasada “3 S”: smak, składniki, stać każdego. Natalia Stsepantsova opowiadała o niej podczas debaty “Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek”, w której wzięli udział także przedstawiciele m.in. Żabka Polska, Atlanta Poland czy Dobra Kaloria.
czytaj więcej
Bistro Krówka i Połówka – burgery w stylu slow
Pub, w którym można zjeść dobrego burgera to rzadkość. Założycielom franczyzy „Bistro Krówka i Połówka” sztuka łączenia alkoholu i pysznego jedzenia naprawdę się udała.
czytaj więcej
Japończycy nie kręcą rolek
Japończycy podchodzą do swojej narodowej potrawy czyli sushi tak jak my do schabowego. Z pietyzmem i konserwatywnie. Ale wielu Polaków zdziwiłoby się jak wygląda i smakuje tradycyjna japońska potrawa w Kraju Kwitnącej Wiśni.
czytaj więcej
O mące prawie wszystko
Żadna gospodyni ani żaden szef kuchni nie wyobraża sobie gotowania bez mąki. To produkt powszechnie stosowany do wyrobu pieczywa, ciast, pierogów, placków, naleśników, sosów… I wymieniać można długo, bo mąka, a zwłaszcza dobra i odpowiednio dobrana, jest podstawą smaku niezliczonej liczby potraw.
czytaj więcej
Eksperckie wskazówki dla bezpiecznego przemysłu
Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy znaczną poprawę bezpieczeństwa pracy pracowników przemysłowych. Dotyczy ona zarówno prac wykonywanych na maszynach, jak i poza nimi. Jest to efekt rosnącej świadomości, edukacji, ale i ciężkiej pracy osób zajmujących się tym obszarem. To właśnie głównie dla nich, już po raz trzeci, EcoMS Consulting zorganizowało konferencję poświęconą bezpiecznym zachowaniom w przemyśle.
czytaj więcej
Pierwszy Master Blanker w Polsce.
Laserck Corporation, japoński producent offline’owych maszyn do blankingu, zawarł umowę dotyczącą wyłącznej dystrybucji na terenie Polski z MMDS Machines. Współpraca rozpoczęła się instalacją Master Blanker BLK w warszawskiej drukarni Dot2Dot.
czytaj więcej
123456789...686970

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top