Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą. Jeśli jednak przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może nam przynieść wiele pożytku.
czytaj więcej
Fruehauf - francuskie naczepy produkowane przez polską firmę!
W maju 2015 roku polska firma Wielton przejęła największego producenta naczep we Francji, markę Fruehauf. Dzięki wspólnemu wysiłkowi polsko-francuski zespół badaczy będzie pracował nad udoskonaleniem naczep kurtynowych i innych rozwiań.
czytaj więcej
Podsumowanie półrocza w Makarunie
Po odważnym rebrandingu marka Makarun Spaghetti and Salad umocniła swoją pozycję na polskim rynku franczyzowym. Inwestycja w design przyniosła korzyści. W pierwszym półroczu sieć otworzyła siedem nowych lokali. W najbliższym czasie planowane są jeszcze dwa otwarcia. Trwają też przygotowania do uruchomienia punktów zagranicznych.
czytaj więcej
SaldeoSMART wzbogaca system o bezpłatny Panel Kontrahenta dla mikroprzedsiębiorców
BrainSHARE IT, producent platformy SaldeoSMART wspierającej nowoczesną księgowość, uruchomiła pierwszą, bezpłatną funkcjonalność dedykowaną mikroprzedsiębiorcom. Panel Kontrahenta umożliwia bezpieczny przepływ faktur między wystawcami a kontrahentami i jest kolejnym krokiem do usprawnienia komunikacji na linii mikroprzedsiębiorca-kontrahent.
czytaj więcej
Rodzinna sieć Arhelan otworzyła kolejne sklepy
Najwyższa jakość produktów spożywczych, przemysłowych i chemii gospodarczej, serdeczna, wręcz rodzinna atmosfera oraz konkurencyjne ceny – to cechy, które wyróżniają sieć marketów Arhelan. Nic więc dziwnego, że tylko w czerwcu marka uruchomiła sześć kolejnych sklepów. Obecnie posiada 93 markety w 52 miejscowościach, w których zatrudnionych jest już ponad 1400 pracowników.
czytaj więcej
Hurtownia okularów Brandex - co warto o nas wiedzieć?
Słyszeliście o hurtowni okularów Brandex? Sprawdźcie w naszym artykule czym się wyróżniamy, jak działamy i dlaczego warto rozpocząć z nami współpracę.
czytaj więcej
5 porad dla początkujących franczyzobiorców
Doświadczenie – to wartość, której nie kupimy za żadne pieniądze. Dlatego w biznesie franczyzowym tak ważne jest, aby uczyć się od innych przedsiębiorców. Podpatrywanie ich dobrych praktyk pozwoli nam uniknąć błędów i szybciej rozwijać swoją działalność. Poniżej 5 rad od Piotra Kotowicza – właściciela kilku świetnie prosperujących lodziarni franczyzowych.
czytaj więcej
Lody na lokalną nutę
Rozmowa z Krzysztofem Kuderewskim, masterem sieci „u Lodziarzy” Wytwórni Lodów Polskich na temat nowych, nietypowych smaków zimnych deserów, tego jak powstają oraz o marzeniach lodziarza.
czytaj więcej
Ekologia w firmie – od biura po logistykę
O tym, czy firma działa w sposób ekologiczny przesądza codzienność, a nie np. organizacja festynu promującego ochronę środowiska. Jeśli ekologia jest dla właścicieli i pracowników firmy naprawdę ważna, dostrzeżemy to w niemal każdym aspekcie jej funkcjonowania. Od pracy biura, przez organizację działań marketingowych, po transport i logistykę.
czytaj więcej
BHP w magazynie
Książka „BHP w magazynie” to pozycja, którą powinna znaleźć się w każdej firmie, która posiada magazyny i miejsca, w których przechowywane są towary. Nie zależnie od ich wielkości.
czytaj więcej
123456789...626364

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top