Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Lodziarski „belmondziak”
Kultowy model „cytrynki” - Citroën HY z 1968 roku to nowy, mobilny punkt Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” i drugi retro ice-truck na polskich drogach.
czytaj więcej
Palnik na pellet - taniej i bardziej ekologicznie
Podlaska firma TIS Group rozszerzyła swoją ofertę, wprowadzając do niej palniki pelletowe. Dotychczas wyroby te, były sprzedawane wyłącznie razem z kotłem C.O. Teraz można je kupić osobno. Wystarczy do obecnie użytkowanego kotła zamontować nowy palnik TIS, by przejść na bardziej ekonomiczne i ekologiczne ogrzewanie.
czytaj więcej
2018-06-14, 11:25
InsERT
InsERT z tytułem IT CHAMPION 2018
InsERT – lider polskiego rynku systemów do zarządzania dla małych i średnich firm – został laureatem IT Champion Polska "Mistrzowie nowych technologii”.
czytaj więcej
2018-06-01, 14:55
LUNO
Timothy Stranex z Luno opowiada o tworzeniu giełdy kryptowalut
Kryptowaluty, a zwłaszcza Bitcoin, nie mają najlepszej reputacji. Wynika to z faktu, że są one czasem wykorzystywane w sposób nierzetelny, jak również z uwagi na zmienność cen, która spowodowała znaczące straty kapitału wśród osób inwestujących w waluty cyfrowe.
czytaj więcej
2018-05-31, 18:37
LUNO
Jak zaprojektować funkcjonalny system do zakupu Bitcoina
Dowiedz się, jak Luno nadaje kryptowalutom “przyjazny wizerunek” - wywiad z Lana Glass, głównym projektantem funkcjonalności w Luno, miedzynarodowym portfelu walut cyfrowych, dostępnym w 40 krajach, na 3 kontynentach.
czytaj więcej
Ewa Błaszczyk Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018
Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła wyniki 13. edycji badania reputacji osób, marek i firm. Decyzją respondentów, tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018 otrzymała Ewa Błaszczyk. Sześć wiodących brandów, które uzyskały najwyższe oceny w swoich kategoriach, uhonorowano tytułem Marki lub Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018.
czytaj więcej
Techniki, metody i etapy sprzedaży
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwania potencjalnego klienta. Jeśli będziemy wiedzieli, co klient potrzebuje, możemy z powodzeniem sprzedać nasz produkt, ale do tego jest konieczne badanie potrzeb klienta, a potem umiejętna prezentacja oferty oraz zbijanie obiekcji klienta. Do najskuteczniejszych technik sprzedaży zaliczamy metody wywierania wpływu na klienta.
czytaj więcej
Z myślą o bezpieczeństwie danych – firma BrainSHARE IT gotowa na RODO
Wprowadzenie odpowiednich procedur bezpieczeństwa i przeszkolenie pracowników – tak wyglądały intensywne przygotowania firmy BrainSHARE IT do wejścia w życie unijnego rozporządzenia RODO. Wszystkie zmiany przedsiębiorstwo wdrożyło jeszcze przed kwietniową konferencją Sieci Partnerskiej, aby poinformować swoich partnerów biznesowych o modyfikacjach w systemie z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
czytaj więcej
Jak przetrwać pierwsze, trudne momenty w lodowym biznesie?
- Myślenie w stylu: otwieram lodziarnię pod znaną marką i już nic nie muszę, to duży błąd - uważa Radosław Charubin, prezes największej sieci lodziarni w Polsce – LodyBonano. Udziela też kilku rad, co robić, kiedy lodowy biznes nie idzie tak jak byśmy chcieli.
czytaj więcej
Zbiórka dla Burka
Jeśli lubisz zwierzaki, wzrusza cię ich los - często tak trudny - możesz przyłączyć się do majowej akcji sieci Makarun. Polega ona na zbiórce najpotrzebniejszych rzeczy dla bezdomnych psów i kotów, które przekazane zostaną do lokalnych schronisk. Burek czeka!
czytaj więcej
123456789...424344

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top