Znajdź informacje

Benefis Zenona Martyniuka popularniejszy niż Kevin sam w domu


« lista artykułów
2019-12-30

Boże Narodzenie należał do TVP1. W drugi dzień Świąt liderem była Dwójka. Ponad 4,4 mln widzów według MOR obejrzało koncert „Zenek, życie to są chwile”. Benefis Zenona Martyniuka nie miał sobie równych, był najchętniej oglądanym koncertem Świąt Bożego Narodzenia. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się też specjalny odcinek programu „Rolnik szuka żony”.

W pierwszy dzień Świąt TVP1 uzyskała najwyższe udziały dnia, ponad 10,3%. Z kolei liderem drugiego dnia Świąt z udziałami na poziomie 10,8 % była TVP2. Najpopularniejszym koncertem Świąt Bożego Narodzenia był emitowany w drugi dzień Świąt w TVP2 koncert „Zenek, życie to są chwile”. Koncert średnio obejrzało 3,7 mln widzów, w piku 4,4 mln. Udziały koncertu wyniosły 23,7%. Specjalny odcinek hitowego programu TVP1 „Rolnik szuka żony” emitowany w pierwszy dzień Świąt obejrzało 2,9 mln widzów (udz. 20%).

W święta dużym zainteresowaniem cieszyły się dedykowane koncerty. Koncert z udziałem Pary Prezydenckiej pt. „Jaka Wigilia, taki cały rok” emitowany w Wigilię w Jedynce zgromadził 1,9 mln widzów. Drugi koncert wigilijny pt. „Rodzinne kolędowanie na Jasnej Górze” zobaczyło 1,8 mln widzów. W drugi dzień Świąt ponad 1,8 mln widzów obejrzało w TVP1 koncert pt. „Wielkie kolędowanie w Ostrej Bramie”. Z kolei „Orędzie na Boże Narodzenie” metropolity łódzkiego abpa Grzegorza Rysia w Jedynce w Wigilię 24 grudnia miało ponad 2,1 mln widzów. Znakomite wyniki odnotowały także specjalne wydania popularnych programów: „Koło fortuny” obejrzało 26 grudnia ponad 2,2 mln widzów. „Familiadę” w czwartek oglądało 2 mln widzów.

bak

Zobacz także

Chwilówki coraz popularniejsze – co stoi za rosnącą popularnością pożyczek online?
Firmy pożyczkowe pojawiają się na rynku jak grzyby po deszczu. Powód jest jeden – popularność ich usług stale rośnie, a ...
Zakupy online coraz popularniejsze – co kupujemy najczęściej?
Polacy kupują w internecie coraz więcej. Zakupy online to już nasz chleb powszedni. Są wygodne i tanie, a w dodatku ...
Paszporty POLITYKI rozdane. Olga Tokarczuk z nagrodą specjalną
Paszporty POLITYKI ponownie transmitowane w TVN. Laureatami Bartosz Bielenia, Weronika Szczawińska, Dominika Słowik, Weronika Gęsicka, Jakub Józef Orliński, Błażej Król ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top