Znajdź informacje

Oryginalne i niepowtarzalne dodatki w żłobku, które pomagają wyróżnić markę


« lista artykułów
2020-05-11

Aranżacja przestrzeni żłobkowej lub przestrzeni klubu, który posiada uprawnienia do opieki nad najmłodszymi, wydaje się prosta. Wystarczy, by było bezpiecznie i przyjaźnie. Jednak wyróżnienie swojej placówki pośród innych jej podobnych wymaga czegoś więcej. Promocja żłobka nie jest łatwą sprawą, zwłaszcza jeśli chodzi o placówki niepubliczne, z których przecież korzysta znaczna ilość rodziców z większych i mniejszych miast na terenie całego kraju. Z jednej strony obostrzenia wynikające z przepisów RODO, z drugiej niechęć do nachalnej i prostej promocji. Jak więc promować markę, by nie narazić się rodzicom, ale jednocześnie wejść do świadomości wszystkich tych, którzy w przyszłości mogą być zainteresowani skorzystaniem z naszej oferty?

Architektura bez barier

Istotne, zwłaszcza wśród placówek prywatnych, w których za miesięczną opiekę rodzice muszą zapłacić od 1000 do nawet 2000 zł miesięcznie, jest nie tylko pierwsze wrażenie po przekroczeniu progu żłobka. Liczy się również podejście do maluchów cioć, wujków czy opiekunów. Ale nie bez znaczenia pozostaje organizacja przestrzeni, która poza wymogami bezpieczeństwa, powinna przykuwać uwagę nietypowymi rozwiązaniami, architekturą bez barier czy dodatkami, które urzekają. 

To, co na pewno może wyróżnić naszą placówkę to jej zaprojektowanie w taki sposób, by spełniała coś więcej niźli tylko wymogi Prawa budowlanego. Dobrze, jeśli zainwestujemy w drzwi bezprogowe, bezdotykowe klamki czy system samoczynnego spuszczania wody w toalecie. Elementy architektoniczne, na jakich opiera się projekt, nie zawsze będą możliwe do zmiany, zwłaszcza w starszych adaptowanych budynkach, dlatego warto zadbać o to, by całość była możliwie jak najbezpieczniejsza i pozbawiona niebezpiecznych spadów, stromych schodów czy różnic w ciągach komunikacyjnych. Ale to nie wszystko, bo rodzice naszych przyszłych wychowanków na pewno zwrócą w pierwszej chwili uwagę na to, w jaki sposób zaaranżowana jest przestrzeń i ile jej elementów będzie dla ich pociech potencjalnie interesujących.

Kolorystyka wnętrza i dodatki 

Dla młodych ludzi liczą się kolory, nie może być pstrokato, ale może być kolorowo. Obrazy, zdjęcia opiekunów i dzieci, kolorowe stoliki i ręcznie robione dekoracje - to pozytywnie wpływa na odbiór miejsca przez jego codziennych gości oraz ich rodziców. Do tego warto dodać kilka przedmiotów z kategorii gadżety reklamowe z logo. Poduszki z żabką czy parasole i leżaki z logo żłobka to element, który pomoże zidentyfikować naszą placówkę w mediach społecznościowych i na pewno wpłynie na jej wizerunek.

By znaleźć typowe i mniej typowe gadżety reklamowe, które mogą nadać każdemu rodzajowi wnętrza unikalnych cech, warto odwiedzić stronę https://inventini.com/dodatki-eventowe/poduszki-reklamowe/. To strona marki specjalizującej się w przygotowaniu, projektowaniu i wykonaniu gadżetów reklamowych różnego typu. Można tu zamówić nie tylko poduszki z logo, ale także namioty reklamowe, które z powodzeniem można wykorzystać przy promocji żłobka lub miejsca opieki dla najmłodszych.

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top