Znajdź informacje

„Dzień Dobry TVN" utrzymuje pozycje lidera wśród programów śniadaniowych!


« lista artykułów
2020-06-11

Od marca „Dzień Dobry TVN" zajmuje pierwsza pozycję pośród programów porannych, ciesząc się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.

Rozmowy z ekspertami, solidna dawka rzetelnej wiedzy o sprawach codziennych, reportaże, dyskusje, które dotyczą życia widzów oraz rozrywki. Najważniejsze wydarzenia kulturalne, światowe premiery, smaczki polskiego show-biznesu, najgłośniejsze tematy z lokalnych i zagranicznych mediów. Wszystko to dla widza, bo to zawsze on w „Dzień Dobry TVN” był i będzie najważniejszy.

W maju udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,55%, co oznacza, że program przyciągnął przed telewizory średnio 221 tysięcy widzów, o  6 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Natomiast w grupie 4+ „Dzień Dobry TVN” odnotowało najwyższy wśród programów śniadaniowych udział w rynku telewizyjnym 7,62%, co przełożyło się na 446 tysięcy oglądających.  

bak

Foto: TVN

Zobacz także

TVP Kultura 2 dostępna na platformie hybrydowej TVP
Od 26 czerwca Telewizja Polska wzbogaca ofertę programów dostępnych za pośrednictwem platformy hybrydowej o nowy kanał internetowy TVP Kultura 2. ...
Miliony widzów oglądały wieczór wyborczy w Telewizji Polskiej
W niedzielę, 28 czerwca ponad 4,4 mln widzów obejrzało wg MOR w momencie najwyższej oglądalności „Wybory Prezydenckie 2020 Wieczór Wyborczy”. ...
Debata prezydencka w TVP1, TVP Info i TVP Polonia
Telewizja Polska zorganizuje debatę prezydencką przed drugą turą wyborów prezydenckich. Debata odbędzie się w poniedziałek, 6 lipca o godz. 21:00 ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top